مسابقه استعدادیابی «فوتبالی‌ها» در شبکه ۲

شبکه دو سیما، اولین برنامه استعدادیابی فوتبال برای کودکان و نوجوانانِ هشت تا ۱۸ ساله را تحت عنوان مسابقه‌ای به نام «فوتبالی‌ها» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کودکان و نوجوانان فوتبال دوستِ سراسر کشور که در رده سنی هشت تا ۱۸ سال قرار دارند، می‌توانند در مسابقه استعدادیابی «فوتبالی‌ها» شرکت کنند.

این مسابقه در دو سطح فردی و گروهی برگزار می‌شود، در رده فردی، استعدادهای شرکت کنندگان در بخش‌هایی نظیر توانایی روپایی زدن، سرعت حرکت با توپ، نقطه زنی در دروازه، پرتاب اوت، دروازه بانی و ... مورد سنجش قرار می‌گیرد. همچنین در سطح گروهی نیز تیم‌های پنج تا شش نفری در مسابقاتی شرکت می‌کنند که توانایی کار با توپ فوتبال و فعالیت گروهی‌شان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فصل اول «فوتبالی‌ها» که قرار است در ایام دهه فجر روانه آنتن شود، به کشف استعدادهای کودکان و نوجوانانی اختصاص دارد که در مرحله اول  از میان علاقه‌مندانِ حضور در این مسابقه انتخاب شده‌اند. 

«فوتبالی‌ها» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی حمید اسکویی که تیزر فراخوان این مسابقه از امروز (دوشنبه پنجم آذر) در ساعات مختلفی از شبکه دو سیما قابل مشاهده است.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد عرفان IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
    0 0
    سلام من هرچی پیام میدم چیزی برام نمی یاد