معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری گفت: از مجموع شکایات مردمی ارسالی به ستاد خبری این سازمان، به دو هزار و۲۰۰ شکایت رسیدگی شد.

بیژن بهرامی افزود:گروههای بازرسی این سازمان بررسی تخلفات صنفی و درخواست های مردمی را از جمله برنامه ها و اقدامات اولویت دار خود می دانند.

وی گفت:بازرسان در رسیدگی به شکایات مردمی امسال نسبت به مدت مشابه قبل ۱۱ درصد رشد داشته اند.

بهرامی افزود: مردم استان می توانند هرگونه تخلف صنفی را از طریق ستاد خبری ۱۲۴ اطلاع دهند.

بهرامی همچنین گفت:عدم درج قیمت وگرانفروشی ازمهمترین موارد تخلفات گزارش شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =