شفر: بابت کسب پیروزی خوشحال و بابت رفتارهایی که با گرو می‌شود ناراحت هستم

وینفرد شفر درباره دیدار تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شغر سرمربی آلمانی استقلال بعد از کسب پیروزی 3-0 مقابل صنعت‌نفت آبادان درباره این بازی گفت:  مهمترین چیز در تیم ما کار تیمی و روحیه تیمی است. در این مدت که تیم ملی اردو داشت، ما تمرینات خوبی داشتیم و در بخش‌هایی که خوب نبودیم کار کردیم. در بازی امروز دو نفر از هافبک‌های‌مان گل زدند و خیلی از این بابت خوشحالم و به تیمم تبریک می‌گویم. همیشه روی تیم ما فشار زیادی است و بعد از پیروزی یک بر صفری که هفته پیش مقابل استقلال خوزستان داشتیم، فکر می‌کنم امروز تیم خوب و راحت شده است.

او درباره گلزنان تیمش ادامه داد: بابت دو بازیکن خط میانی استقلال یعنی فرشید باقری و طارق که گلزنی کردند، خوشحال هستم. قبل از مسابقه به طارق گفتم در عراق شوت زدی؟ که او گفت بله و من از او سوال کردم چرا اینجا گل نمی زنی؟ باید از همه بازیکنان چه آن‌ها که در زمین بودند و چه روی نیمکت حضور داشتند، تشکر کنم. ما در تمرینات روی پاس‌ها، ارسال‌ها، فوتبال تک ضرب و این مسائل کار کردیم و از این بابت بسیار خوشحالم.

سرمربی استقلال همچنین درباره رفتارهایی که با الحاجی گرو می‌شود، گفت: از یک مساله خوشحال نیستم و البته ناراحت هستم. زمانی‌که می‌بینم و می‌شنوم برخی کارها با بازیکنان ما انجام می‌شود. مانند گرو؛ او در تمرینات با تمام توان خود تلاش می‌کند و هفته به هفته بهتر می‌شود. او بازی قبلی گل نزد اما دو پاس خوب ارسال کرد. الان نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم اما شاید در نشست بعدی درباره برخی اتفاقات صحبت کنم. من مانند یک پدر دست همه بازیکنان و گرو را می‌گیرم. گرو امروز شرایط خوبی نداشت. او با من صحبت کرد و گفت احساس خوبی ندارد. زکی پور اگر کارت زرد نمی‌گرفت، گرو به زمین می‌آمد. ما باید به تیموری برای مسابقه بعدی زمان می‌دادیم. من در تمرین همیشه نگاه می‌کنم که چه کسی تلاش می‌کند. همه بازیکنان باید برای موقعیت خود بجنگند و همه بازیکنان مانند میلاد، فرشید و بقیه برای رسیدن به جایگاه خود بجنگند.

شفر در پایان اضافه کرد: از هواداران استقلال بابت حضورشان تشکر می کنم. همیشه از دیدن آن‌ها خوشحال می‌شوم. زمانی‌که ما به هواداران نیاز داریم، آن‌ها پشت ما هستند و می‌خواهم از آن‌ها برای قدرتی که به ما می‌دهند، تشکر کنم.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =