۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۴:۳۳

اسامی ناشران برگزیده بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز گذشته همزمان با آخرین روز فعالیت نمایشگاه اعلام شد

هیأت داوران در بخش ناشران بزرگسال و در حوزه ناشران خصوصی نشر«نی» را به عنوان ناشر برگزیده سال 87 معرفی کرد و در بخش ناشران شهرستانی این بخش انتشارات «دلیل ما» از قم را برگزید. در این بخش انتشارات انصاریان به دلیل ترویج فرهنگ اسلامی و حضور موفق در نمایشگاههای خارج از کشور تقدیر شد.

هیأت داوران در بخش ناشران حوزه عمومی انتشارات کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی را غرفه برگزیده در بخش ناشران دولتی معرفی کرد. در همین بخش انتشارات فاطمی برگزیده بخش خصوصی شد.

در بخش ناشران دانشگاهی و بخش دولتی انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) برگزیده شد و انتشارات آییژ، ارجمند و نص در بخش ناشران خصوصی برگزیده شدند.

هیأت داوران در بخش دولتی ناشران حوزه آموزشی ناشری را برگزیده ندانست و انتشارات مبتکران، گل‌واژه و گاج در بخش ناشران خصوصی را برگزیده شدند.

در بخش ناشران کودک و نوجوان و در بخش ناشران خصوصی انتشارات افق، قلم‌چی، پنجره و قدیانی برگزیده شدند و در حوزه ناشران دولتی این بخش کسی عنوان برگزیده نیافت.

هیأت داوران انتشارات ارکان دانش در بخش دانشگاهی و انتشارات اسراء در بخش عمومی را به عنوان ناشران برگزیده شهرستانی نمایشگاه بیست ودوم اعلام کرد و ضمن تقدیر از انتشارات حدیث نینوا، انتشارات عروج اندیشه را به عنوان ناشر برگزیده بخش کودک و نوجوان بخش شهرستانی معرفی کرد.

انتشارات بین‌المللی الهدی، انتشارات قدر ولایت، مرکز اسناد و بررسی‌های تاریخی و مجمع جهانی اهل البیت ع به عنوان ناشران برگزیده این بخش معرفی شدند.

مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی، دارالتقریب بین مذاهب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ره، انتشارات مؤسسه فرهنگی مدرسه برهان و مؤسسه بوستان کتاب قم از دیگر ناشران بخش 30 سال پژوهش، تاریخ نگاری و ادبیات انقلاب اسلامی بودند.

هیأت داوران این بخش مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ سپاه، انتشارات سوره مهر، مجموعه انتشارات وابسته به آستان قدس رضوی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نشر شاهد را شایسته عنوان ناشر برگزیده 30 سال پژوهش، تاریخ نگاری و ادبیات انقلاب اسلامی دانست.

هیأت داوران دو مؤسسه انتشاراتی «پیدایش» و «محراب قلم» در بخش ناشران برگزیده خصوصی حوزه کودک و نوجوان از تهران را به عنوان ناشر برگزیده سال 87 معرفی کرد و هیچ ناشر شهرستانی در این بخش را شایسته عنوان برگزیده ندانست.

این بخش انتشارات مؤسسه فرهنگی «مدرسه برهان» و «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» به صورت مشترک به عنوان ناشر برگزیده سال 87 در حوزه ناشران کودک و نوجوان وابسته به دستگاههای دولتی و عمومی معرفی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 8506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =