رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی جنایت ضدانسانی مزدوران استکبار جهانی را در مهاباد سند دیگری از جنایات نظام ظالم و فاسد حاکم بر جهان خواند.

در پیام رئیس‌جمهور به مناسبت اقدام تروریستی مهاباد آمده است: 

جنایت ضدانسانی و ددمنشانه مزدوران استکبار جهانی علیه تعدادی از هموطنان بی‌سلاح و بی‌گناهمان در مهاباد بار دیگر پرده از چهره دروغین مدعیان آزادی و حقوق بشر برانداخت و سند تازه‌ای را بر اسناد جنایات نظام ظالم و فاسد حاکم بر جهان افزود. 

اگر چه غم شهادت زنان آزاده و غیور مهابادی بر جان و دل ما سنگینی می‌کند، اما خون سرخ این پرستوهای سفر کرده، گواه روشنی بر درماندگی و رسوایی دشمن شب پرست و نشانه‌ای از مظلومیت و جاودانگی ملت خداپرست، عدالت‌طلب و صلح‌جوی ایران عزیز است. 

دست پلید مستکبران، این بار زنان پاک و مخلصی را هدف قرار داد که دامان پرعاطفه و عفیف آنان همواره پرورشگاه رزمندگان و شهیدان افتخارآفرین بود و این بار نیز آمده بودند تا در آیین بزرگداشت خاطرات دلاورمردی‌های 8 سال دفاع مقدس حضوری سبز داشته باشند. 

بدخواهان اسلام و ایران بدانند که مردم مؤمن وسلحشور این سرزمین در طول 31 سال گذشته از دل هزاران حوادث تلخ و خونبار، شکوفاتر شده‌اند و امروز نیز در اوج پیشرفت و عزت مسیر تعالی و بالندگی را با عزم و ایمان راسخ‌تر می‌پیمایند.

درود خدا بر شهیدان راه صلح و عدالت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 94692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =