ویدا حلیمیان مدال طلای رقابت‌های انفرادی کامپوند قهرمانی جهان را از آن خود کرد و نخستین مدال کاروان ایران را کسب کرد.

در ادامه دومین روز از هشتمین دور رقابت‌های تیروکمان قهرمانی دانشجویان جهان در شهر شن ژن چین و در فینال کامپوند زنان ویدا حلیمیان موفق شد نماینده کره را از پیش رو بردارد و نشان طلا را بر گردن بیاویزد.
این نخستین مدال تیروکمان ایران در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان است. حلیمیان که دیروز به دور حذفی انفرادی کامپوند زنان صعود کرده بود در دور اول استراحت داشت. او در دور دوم با شکست کمانداری از سنگاپور به جمع 8 نفر برتر راه یافت، در مرحله یک چهارم نهایی نماینده‌ای از کره جنوبی را پشت سر گذاشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.حلیمیان در جمع 4 بازیکن برتر کمانداری از فنلاند را مغلوب کرد و به عنوان تنها نماینده ایران در بخش انفرادی به دیدار پایانی راه یافت.
در دیدار فینال هم کمانداری از کره را از پیش رو برداشت تا مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند. این سومین مدال ویدا حلیمیان عضو تیم ملی کامپوند زنان ایران است که ظرف 6 ماه گذشته کسب شده است.
او پیش از این دربخش تیمی رقابت‌های جایزه بزرگ جهانی ترکیه و دربخش میکس تیم جایزه بزرگ جهانی چین به مدال نقره رسیده بود.
پیش از این همه نمایندگان ریکرو و کامپوند ایران که جمعه به مرحله حذفی رقابت‌های انفرادی صعود کرده بودند از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

فردا (یکشنبه) در ادامه سومین روز از هشتمین دوره رقابت‌های تیروکمان قهرمانی دانشجویان جهان مسابقات در بخش تیمی و فینال میکس تیم ریکرو کامپوند پیگیری خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 95170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهراب IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۳
    0 0
    آفرين