جمعی از خبرنگاران بهمراه فعالین فرهنگی، اجتماعی و اعضای سازمانهای مردم نهاد آذربایجان‌غربی در حرکتی خیرخواهانه و انساندوستانه چند روزی است در قالب #پویش_انسانیت۴ و با همکاری سازمان هلال‌احمر در حال جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان شمال کشور هستند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جمعی از فعالین فرهنگی، اجتماعی و اعضای سازمانهای مردم نهاد به همراه خبرنگاران استان و با کمک سازمان هلال‌احمر در چهارمین مرحله از کمک‌های انساندوستانه خود، این بار با عنوان #پویش_انسانیت۴ در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان شمال کشور هستند.

علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه که در محل کمپین حاضر شده بود بر آمادگی دستگاههای اجرایی برای یاری رساندن به سیل‌زدگان و همچنین پوشش بخشی از نیازهای هموطنان تاکید کرد.

#پویش_انسانیت۴

 کمک ۷۵ میلیون تومانی هموطنان آشوری به آسیب دیدگان سیل اخیر

یوتاتن بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و کشیش ایلوش عزیزیان مسئول کلیسای شرق آشور با حضور در ایستگاه #پویش_انسانیت۴ (محل جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان) با هم میهنان آسیب دیده از سیل اخیر ابراز همدردی کردند.
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی از کمک ۷۵ میلیون تومانی آشوریان برای خرید اقلام ضروری و مورد نیاز در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: وسایل مورد نیاز  تهیه شده فردا به ایستگاه #پویش_انسانیت۴ در مقابل ورزشگاه شش هزارنفری غدیر ارومیه تحویل داده می شود.

خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی به یاری سیل‌زدگان شمال شتافت

اقلام کمکی خانه مطبوعات استان شامل انواع مواد غذایی، آب و پتو، توسط رییس و مدیر خانه مطبوعات و مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در محل کمپین #پویش_انسانیت_۴ تحویل امدادگران هلال احمر شد.
یوسف پیربوداقی رییس خانه مطبوعات ضمن قدردانی از کمپین پویش انسانیت که توسط جمعی از روزنامه‌نگاران ارومیه راه‌اندازی شده است، بر لزوم توجه هرچه بیشتر رسانه‌ها به ابعاد انسانی و اجتماعی بلایای طبیعی تاکید کرد.

#پویش_انسانیت۴

سینا پسران افشاریان یکی از اعضای پویش هم در مورد آخرین وضعیت کمک‌رسانی، ضمن تشکر و قدردانی از مردم خیّر و نیکوکار ارومیه گفت: تا این لحظه بالغ بر یک‌میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط اعضای این پویش جمع‌آوری شده است و جمع‌آوری کمک‌ها همچنان ادامه خواهدداشت.

گفتنی است، #پویش_انسانیت با همراهی جمعی از اهالی رسانه، فعالین اجتماعی و سیاسی ارومیه و پس از زلزله کرمانشاه کار خود را آغاز کرده است و چهارمین مرحله از این پویش برای کمک به سیل‌زدگان شمال کشور تشکیل شده است.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =