سال گذشته مکلارن به وسیله تیم متخصص McLaren Special Operation) MSO)، پروژه صدور مجوز خودروهای F۱ را با بازسازی مدل مسابقه‌ای F۱ GTR Longtail شروع کرد. اکنون این کمپانی مدل دیگرF۱  را با شماره شاسی ۶۳ و جزئیات بسیار بالا بازسازی و ترمیم کرده است. 

مک لارن برای بازگرداندن F۱ به شرایط اولیه خود به سراغ جزئیات بسیار ریز و موشکافانه ای رفته است. این فرایند ۱۸ ماهه با بازسازی و راه اندازی مجدد پیشرانه و بدنه و بعد از آن بازسازی کابین با پوشش نیمه چرم-آنیلین خاکستری و قرمز آغاز شده است. همچنین فرمان آن نیز به خواست صاحب ماشین به همان شکل خود باقی ماند.

با کامل شدن بازسازی قسمت‌های داخلی، MSO پنل‌ها و قسمت‌های مختلف را پس از فرایند ۹۰۰ ساعته رنگ زدن به یکدیگر چسباند. با احتساب زمان لازم برای انجام آزمایشات جاده‌ای، ۳۰۰۰ ساعت برای بازسازی این خودرو توسط MSO وقت گذاشته شد. 

پس از انجام بازسازی‌های داخلی و خارجی توسط MSO، موتور ۶.۱ لیتری آن نیز تحت یک بازسازی کامل قرار گرفت. مک لارن موتور را مورد آزمایش قرار داد تا مطمئن شود که می‌تواند با همان ۶۱۸ اسب بخار به سرعت ۳۹۰ کیلومتر بر ساعت برسد. علاوه بر این شرکت برای بازسازی کمک فنرها، آن‌ها را به شرکت Bilstein سپرد. 

هرکدام از نمونه‌های دیگر مک لارن F۱ که مورد برنامه بازسازی این شرکت قرار گرفته‌اند، گواهی اعتبار دریافت کردند. این گواهی نشان دهنده اصالت، سرویس مادام العمر و موارد دیگر است. همچنین به مالک خودرو یک کتاب تاریخچه خودرو به همراه یک مدل ۳D از خودرو را هدیه می‌دهند.

motor۱

2121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =