نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی عسل در در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی پارک جنگلی ارومیه و با حضور کنسرسیوم‌هایی از کشورهای ترکیه و عراق آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی عسل از حضور استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی، هرمزگان، اصفهان، تهران و کرمانشاه و کنسرسیوم‌هایی از کشورهای ترکیه و عراق آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه در ۶۷ غرفه و با هدف شناساندن ظرفیت تولید و بسته‌بندی عسل دایر شده و در حاشیه آن نیز ۶ کارگاه تخصصی با ارائه مقالات علمی برگزار می‌گردد.

بنا به گفته مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه بین المللی تخصصی عسل در ارومیه با بیان اینکه کارداران کشورهای آذربایجان و ترکیه در این جشنواره حضور یافته اند و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم‌هایی از کشورهای هند، اسپانیا، لبنان، قطر، کویت، ترکیه، عراق، آذربایجان و قرقیزستان نیز از این نمایشگاه و جشنواره بازدید به عمل خواهندآورد.

این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه و با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در ۶۷ غرفه در حال برگزاری است.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =