لندکروز عاشقان زیادی در دنیا دارد اما آخرین مدل آن توانسته دلبری بیشتری بکند. موتور پر قدرت 8 سیلندر، چهار چرخ متحرک و ارتفاع زیاد این خودرو را به بهترین گزینه برای جاده‌های پر دست انداز تبدیل کرده است. 

از آنجایی که این خودرو در این کشورهای بسیار زیاد است، برخی تصمیم گرفتند تا آن را کمی تغییر دهند و به نحوی آن را شخصی سازی کنند و بسیاری از این پروژه‌ها بر روی لوکس‌تر جلوه دادن طراحی داخلی آن تمرکز دارند. یکی از این شرکت‌ها Autolife اوکراینی است که تیونینگی بسیار زیبا و جذاب را برای مدل 2019 سری 200 معرفی کرده است. 

به گفته این  کمپانی، آنها در ابتدا قصد تغییر در ظاهر آن را داشتند تا کمتر شبیه یک یخچال بر روی 4 چرخ باشد! به همین خاطر تغییرات زیادی را در ظاهر آن ایجاد کرده‌اند مانند کیت جدیدی که پهنای خودرو را تا 10 سانتیمتر افزایش می‌دهد. همچنین گلگیرها و سپرهای جلو و عقب و جلو پنجره‌ی نیز در این مدل تغییر کرده است. 

درون خودرو نیز تغییرات زیادی مانند تغییر در تودوزی ماشین صورت گرفته است. این تودوزی‌ها از چرم با کیفیت بوده و به دلیل رنگ آبی و قرمز جلوه خاصی به کابین بخشیده است. اما اصلی‌ترین تغییر در ردیف عقب بوده جایی که صندلی‌های آن با دو صندلی مجزا از سری 7 بی ام و تعویض شده است. و در آخر نیز به منظور بهبود آرامش و کاهش سر و صدا درون کابین کمپانی Autolife از کفپوش‌های عایق درون آن استفاده کرده است. 

carscoops

2121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =