مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی برگزار شد و محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه توانست با کسب بیشترین رای برای ۴ سال بر مسند صندلی ریاست این هیات بشیند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مجمع انتخاباتی و پرحاشیه هیات والیبال استان برگزار شد.

در این انتخابات که ۱۰ کاندیدا از ۱۴ کاندیدای ثبت‌نام کرده حضور یافته‌بودند، تمامی نامزدها بعد از ۷ دقیقه صحبت در مورد برنامه‌های خود که البته در برخی آنها هجمه‌هایی به رقیبان نیز چاشنی آن شده بود، ۷ کاندیدا به نفع یکی از ۲ کاندید اصلی انصراف دادند و در پایان محمد حضرت‌پور شهردار کنونی ارومیه با کسب ۱۴ رای برای دوره ۴ ساله به‌عنوان رییس هیات والیبال استان انتخاب و بر کریم فروزان شهردار سابق ارومیه و رییس سال‌های قبل هیات والیبال استان با ۳ رای و منصور حسین‌نژاد بدون رای پیروز شد.

پیمان رضایی مدیرعامل کنونی و مصطفی میلانی قائم‌مقام باشگاه شهرداری ارومیه، زهرا هوشیار، توحید ایرانی آرا مسئول تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان به نفع محمد حضرت‌پور، مسعود قدرتی مدرس تربیت‌بدنی و حسین فروزان مدیرعامل سابق منطقه آزاد ماکو به نفع کریم فروزان و شاهین کهنمویی رییس کنونی هیات هندبال قبل از آغاز رای‌گیری انصراف دادند.

فتاحی سرپرست فدراسیون والیبال با اشاره به برگزاری قابل قبول مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد رشد و توسعه این رشته در استان آذربایجان‌غربی باشیم و با تعامل خانواده والیبال و ورزش استان شاهد اتفاقات خوبی در تمام نقاط باشیم.
وی در مورد انتخابات فدراسیون نیز گفت: روز ۲۹ام آبان‌ماه، با حضور ۶ کاندیدای واجد شرایط، انتخابات فدراسیون والیبال را برگزار خواهیم‌کرد تا رییس آینده بتواند برنامه‌های خود را برای ارتقای رشته اجرا کند.
سرپرست فدراسیون والیبال در مورد حضور بانوان در لیگ برتر والیبال آقایان نیز گفت: این مورد را سازمان لیگ و کمیته بانوان در این خصوص تصمیم گیری کنند و امیدواریم استان آذربایجان‌غربی به عنوان استانی با ظرفیت‌های بالا در رشته والیبال بتواند در این خصوص و در بخش بانوان نیز خوش بدرخشد.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =