دو سالن پردیس ملت پر شد و استقبال از اکران فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست» کار را به سالن اضافه کشاند! حضور «مارینا فاگو» مربی فرانسوی تیم ملی «اسکیت‌هاکی دختران ایران» همراه اعضای تیم در میان جمعیت کثیر مخاطبان «سینمای رسانه» در این نمایش، سام کلانتری (کارگردان)، حامد شکیبانیا (تهیه‌کننده)، دختران تیم ملی اسکیت‌هاکی ایران و مارینا فاگو(مربی‌ فرانسوی‌ تیم که برای دیدن فیلم به ایران آمده) و سایر عوامل فیلم همراه مخاطبان به تماشای«جایی برای فرشته‌ها نیست» نشستند.

اسکیت هاکی توسط کاوه صدقی وارد ایران شده و او علاوه بر رئیس این ورزش در ایران، سرمربی تیم ملی مردان است که موفق شده با این تیم قهرمان جهان شود.

مهمانان ویژه این اکران، علیرضا تابش(مدیر بنیاد فارابی)، ابوالفضل پورعرب، محمد حمیدی مقدم(رییس مرکز گسترش سینمای مستند)، مصطفی سنائی، آزاده اسماعیل‌خانی، دکتر موسی خانی(رییس روبوتیک کشور)، ایلخان نوری(رئیس فدراسیون نجات غریق و واترپلو)، سیدعبدی افتخاری(رئیس فدراسیون اسکی) و شیدا مهنام(دبیر کانون ایران شناسی) بودند. تماشاگران، جسارت کارگردان و عوامل پروژه را در ساخت این مستند تحسین و آن را مستندی مهیج و دغدغه‌مند توصیف کردند. عوامل فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست»، همه عواید بلیت فروشی این فیلم در جشنواره فجر را به مردم سیل زده بلوچستان اهدا کرده‌اند. جایی برای فرشته‌ها نیست در جشنواره سینما حقیقت، عنوان چهار جایزه مهم این جشنواره از جمله «بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران» را به دست آورده است.عوامل فیلم:

کارگردان: سام کلانتری
تدوینگر: هایده صفی‌یاری، آهنگساز: حبیب خزایی‌فر، مدیرفیلمبرداری: رضاتیموری، طراحی و ترکیب‌صدا: انسیه‌ملکی، صدابردار: شاهین پورداداشی، مدیرفنی پس‌تولید: اوژن سید اشرفی، مدیرتولید: محسن مرادی، مدیر رسانه: فرنوش آبا، عکاس: حسن کمالی و طراح پوستر: مهدی آگاه‌منش.
 محمد شکیبانیا  و محسن‌شاه‌محمدمیراب تهیه‌کنندگی این اثر را به عهده داشته اند. این فیلم محصول مشترک موسسه فرهنگی‌هنری تنجرین و مرکزگسترش سینمای مستند و تجربی است.

عکاس: میلاد بهشتی و آرشا عقیقی

264 256