بسکتبال لیگ جوانان کشور در گروه A به میزبانی ارومیه برگزار شد و خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی و ایزی پایپ کاشان موفق به صعود شدند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بسکتبال لیگ جوانان کشور در گروه A بعد از انصراف تیم آتی البرز با حضور چهار تیم خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی، خانه بسکتبال بندر ترکمن، ایزی پایپ کاشان و درفک گیلان به میزبانی ارومیه برگزار شد.

نتایج بازی‌ها:

  • خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی ۴۸ ایزی پایپ کاشان ۷۸
  • درفک گیلان ۵۰ ایزی پایپ کاشان ۵۹
  • خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی ۸۰ خانه بسکتبال بندرترکمن ۶۴
  • خانه بسکتبال بندر ترکمن ۵۲ ایزی پایپ کاشان ۷۴
  • خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی ۶۸ درفک گیلان ۶۴
  • خانه بسکتبال بندرترکمن ۷۱ درفک گیلان ۵۶

به این ترتیب با نتایج رقم خورده دو تیم ایزی پایپ کاشان و خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی موفق شدند جواز حضور به دور بعد را کسب کنند.

در دور رفت مسابقات در رشت، تیم بسکتبال جوانان ایزی پایپ کاشان با چهار پیروزی متوالی در صدر جدول قرار گرفته بود و تیم‌های خانه بسکتبال بندرترکمن و خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در طی هجده ماه اخیر و با حضور اسماعیل نوری رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی، این رشته ورزشی در استان رشد قابل توجهی داشته است بطوریکه صعود به دور دوم لیگ جوانان و لیگ دسته یک بعد از سال‌ها، موفقیتی در خور توجه بوده و با توجه در سایه قرار گرفتن رشته‌های مختلف ورزشی بدلیل توجه بیش از اندازه به والیبال، حضور حامیان مالی و اسپانسرها می‌تواند آذربایجان‌غربی به یکی از استان‌های برتر بخصوص در رشته بسکتبال تبدیل کند.

، این رشته ورزشی در استان در حال رشد و پیشرفت است و حمایت اسپانسرها می‌تواند شرایط این رشته نسبت به قبل بسیار بهتر کند.

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =