کمپانی آمازون بالاخره از گوشی هوشمند خود بنام "فایر فون" به قیمت 649 دلار رونمایی کرد.

مشخصات فنی این دستگاه در یک نگاه به شرح زیر است:

فناوری سه بعدی سازی تصاویر موسوم به 3D UI Dynamic Perspective که از هر سو که به تلفن نگاه کنید تصاویر را چرخانده و به شما نمایش سه بعدی می دهد/ صفحه 4.7 اینچی لمسی با فناوری IPS با روشنایی 590/ پردازنده کوآلکوم اسنپ دراگون 800 و سرعت 2.2 گیاهرتز چهار هسته ای/ گرافیک آدرنوی 330 / 2 گیگ رم / حافظه 32 و 64 گیگ به انتخاب کاربر/ پشتیبانی از نسل چهارم موبایل LTE/ دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی و دادن فضای نامحدود به کاربر برای ریختن عکسها در "کلود درایو" آمازون/  سیستم عامل Fire OS 3.5 /

با نمایشگر 4.7 اینچی و ظرافت 8.9 میلیمتری کاربر میتواند بدون مشکل گوشی را در یک دست مدیریت کند و فناوریها و سرویس های آمازون را به راحتی روی این گوشی با سیستم عامل فایر او اس 3.5 (بهینه شده اندروید جلی بین 4.2) داشته باشد.

وجود ویژگی "فایرفلای" firefly که عکسها و صوت ضبط شده در گوشی را با دیتابیس خود مقایسه کرده و آمار تصاویر و ویدئوها را به کاربر به صورت خودکار می دهد.

ویژگی myday که به صورت 24/7 تمام فعالیتها و برنامه‌ریزی‌های کاربر را لیست کرده و عرضه خودکار می کند.

مانند کینکت مایکروسافت صورت کاربر را تشخیص داده و تصویر به سوی چهره می چرخد.

سایر ویژگی های گوشی با بخش خرید آمازون و سرویس های مربوطه سازگاری یافته و آمازون پرایم، سرویس موسیقی و خرید آنلاین روی گوشی به صورت خودکار تعریف شده و کاربرانی که با سایت آمازون و سرویس های آن کار می کنند بسیار راحت می توانند کارهای خود را از طریق این گوشی مدیریت کنند.

25 جولای روز توزیع بین کاربران بوده و تا آن موقع می توان سفارش آنلاین برای خرید فایرفون را از طریق آمازون و یا AT&T داد. با بستن قرارداد 2 ساله با اپراتورمخابراتی نسخه 32 گیگی را می توانید 199 دلار بخرید و ماهی 27 دلار بپردازید. برای نسخه 64 گیگ نیز باید 299 دلار بدهید. در غیر این صورت به صورت آزاد و بدون قفل باید 649 دلار بپردازید.

 

منبع: جی اس ام ارنا

5656

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =