مراسم رونمایی خصوصی آلبوم «یادی به رنگ امروز» عصر 15 شهریور ماه 1394 با حضور چهره های سرشناس فرهنگی، بازیگران و اهالی موسیقی برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ابتدای این مراسم که در باغ انجمن خوشنویسان تهران برگزار شد، هنگامه قاضیانی گفت: «صفحات خاطرات برای من با صدای علی زندوکیلی از روی صحنه استاد محمد رحمانیان در نمایش «ترانه های قدیمی» آغاز شد. دیالوگ های باشکوه این نمایش با کلمات و خلاقیت با شکوه آقای رحمانیان و صدای زیبای علی زندوکیلی باعث شد همان خاطرات شیرینی برای من شکل بگیرند و آن نمایش به قدری در من تاثیر گذاشت که باعث شد از آن پس تمام آثار این گروه را پیگیری کنم و صدای علی زندوکیلی هم از صداهای مورد علاقه ام باشد.»

علی زندوکیلی هم  در این مراسم گفت: «خوشحالم که شما حامی من هستید و به عشق شما قدم برمی‌دارم. این اثر یعنی آلبوم «یادی به رنگ امروز» حاصل دعوت استادم «فردین خلعتبری» از من در سال 90 بود. این دعوت سرانجام در سال 92 به بار نشست و این افتخار را داشتم که با استاد رحمانیان بزرگوار همکاری کنم. سال 92 نمایش «ترانه های قدیمی» روی صحنه رفت و حالا آثاری که در آن نمایش اجرا شده بود، با قطعات و آثار دیگر آمیخته شد و حاصلش مجموعه ای شد که حالا من اینجا در بین شما بزرگواران و این جمع فرهیخته باشم و احساس می کنم این بهترین حالت برای من و همکارانم است که در روز رونمایی آلبوم، در خدمت شما هستیم و احساس بکری داریم.»

محمد رحمانیان هم در این مراسم گفت: «آن سال‌ها برای ما سال‌های سختی بود. اول خود من اجازه کار نداشتم و سپس علی زندوکیلی کارکردنش ممنوع بود. همان اول کار که علی را دیدم و صدایش را شنیدم، غبطه خوردم و عاشق صدایش شدم. ما سال 91 اجازه کار پیدا کردیم ولی علی هنوز در موسیقی ممنوع بود. به مرور او هم موفق شد، مشکلاتش را حل کند و به ما افتخار داد و در هر 10 شب، هر شب دو اجرا و در هر اجرا قرار بود 9 تا 10 قطعه را به صورت زنده اجرا کند. من نگران بودم.»

او ادامه داد: «این‌که یک جوان در این سن و سال آیا سخت اش نیست که در فاصله زمانی کمتر از 24 ساعت، 18 تا بیست قطعه را باید زنده اجرا کند؟ نگرانی ام را با فردین خلعتبری عنوان کردم و او فقط یک جمله گفت: «علی می تونه». با خود علی هم مشورت کردم و پرسیدم یا چه تکنیک و راه کاری می خواهی در همه این روزها بخوانی که کم نیاوری و او گفت: «تکنیک نداره، می تونم!». همین جملات علی و فردین عزیزدستخوش شوخی های ما در شب های برنامه بود و صدای علی زندوکیلی در همه آن شب ها و اجراهای بعدی به تئاترهای ما لذت داد. همیشه دوستش داشته ام و امروز بسیار خوشحالم از اینکه آلبومش رونمایی می شود.»

در ادامه‌ی برنامه علی زندوکیلی به همراه نوازنده های گروهش در فضای باز  انجمن خوشنویسان به اجرای برنامه پرداخت. در انتهای این برنامه هم از اشکان خطیبی، احسان کرمی و طاها شجاع نوری دعوت کرد تا به صورت گروهی قطعه «بهار دلنشین» را با هم اجرا کنند که اجرای گروهی این برنامه با همخوانی و همراهی همه حاضرین در جمع مواجه شد تا انتهای این برنامه به شکلی ویژه و پر انرژی باشد.

علی زندوکیلی پیش از اجرای این قطعه، اجرای این اثر را به استاد روح الله خالقی ، بیژن ترقی و محمد رحمانیان تقدیم کرد که به قول خودش «سال‌ها افتخارش را داشته که در نمایش های او حضور داشته باشد.»

عکس‌ها: امیر‌رضا رعیتی

57243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =