در جنجالی ترین بازی مدت های اخیر تیم شهرداری ارومیه برابر پیکان تهران 3 بر یک به پیروزی رسید تا دومین فینالیست این فصل لیگ برتر به تهران کشیده شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، شهرداری ارومیه در حضور بیش از 7هزار تماشاگر 3 بر یک پیکان را شکست داد تا سرنوشت دومین فینالیست لیگ برتر به دیدار سوم در تهران کشیده شود.

در این مسابقه که در سالن غدیر ارومیه و با حضور بیش از 7هزار تماشاگر برگزار شد شاگردان سیدعباسی موفق شدند در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازات 25-22 ، 25-20 و 25-14 پیروز شاگردان پیمان اکبری فقط در ست دوم با امتیاز 28-26 به برتری رسیدند تا این دیدار جنجالی و پر از حاشیه در نهایت با برد ارومی ها به پایان برسد.

این بازی را میتوان یکی از سیاسی ترین بازیهای چند سال اخیر در ارومیه محسوب کرد که علاوه بر نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس دو نماینده دیگر که به دور دوم راه پیدا کرده بودند نیز در سالن حضور پیدا کردند.

ترکیب اولیه شهرداری ارومیه : میلاد عبادی پور ، حامد رضایی ، سعید معروف ، مهدی بازارگرد ، آرش کشاورزی ، آرمین تشکری ، عبدالرضا علیزاده (لیبرو)

بازیکنان پیکان تهران : مسعود غلامی ، فرهاد قائمی ، والریو ورمگلیو ، امیر غفور ، مجتبی میرزاجانپور ، نیکولای نیکولوف ، سیامک مرندی (لیبرو)

حواشی :

* بیش از 7 هزار تماشاگر از یک ساعت مانده به آغاز بازی در سالن غدیر حضور پیدا کرده بودند.

* نادر قاضی پور نماینده انتخاب شده ارومیه به مجلس شورای اسلامی در سالن مسابقه حضور پیدا کرد و بشدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* سعید معروف و والریو ورمگلیو بارها با اعتراض خود به داور مسابقه ، بازی را متوقف کردند که هر دو بازیکن هم کارت زرد دریافت کردند و هم کارت قرمز.

* آرش کشاورزی قدرتی زن شهرداری ارومیه که در نیم فصل دوم جایگزین پوریا فیاضی مصدوم شده بود در اوایل ست دوم دچار آسیب دیدگی شد و تارویردی جایگزین او شد.

* جنجال سعید معروف در ست سوم و در امتیاز 12-10 بسود شهرداری علاوه بر دریافت کارت قرمز یک امتیاز فنی را نیز به پیکان تقدیم کرد.

* جنجال والریو ورمگلیو در ست چهارم بازی را برای دقایقی متوقف کرد.

* در ست دوم و در حالی که بازی در جریان بود یکی از عکاسان باشگاه شهرداری ارومیه بدلیل تشنج به بیمارستان منتقل شد.

* اشتباهات داور مسابقه و عدم تسلطش به بازی باعث به جنجال کشیدن بازی شد و حتی ناظر بازی بشدت با سعید معروف به بحث و جدل پرداخت.

* میلاد عبادی پور با 17 امتیاز بهترین بازیکن میزبان در این مسابقه بود.

* امیر غفور با 18 امتیاز پرامتیازترین بازیکن میدان و بهترین بازیکن پیکان لقب گرفت.

* حضور 3 کاندیدای برتر حوزه انتخابیه ارومیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن مسابقه این بازی را به یک بازی تماما سیاسی تبدیل کرد.

* خوآن مانوئل سیچلو کمک مربی تیم ملی والیبال میهمان ویژه این مسابقه در سالن غدیر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =