یورگن کلوپ بار دیگر در ومبلی لندن دستش از جام کوتاه ماند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ 25 می 2013 بود که ورزشگاه ومبلی لندن میزبان فینال لیگ قهرمانان آن فصل بود. بایرن مونیخ یوپ هاینکس و دورتموند شگفتی ساز یورگن کلوپ به دیدار نهایی رسیده بودند و یک فینال تمام آلمانی را برگزار کردند. بازی با قضاوت نیکولا ریتزولی در ومبلی لندن برگزار شد و این ماریو ماندزوکیچ بود که در دقیقه 60 گل اول بازی را برای باواریایی ها به ثمر رساند. 8 دقیقه بعد گوندوغان هافبک دورتموند بازی را از روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند. در حالی که همه چیز رو به پایان بود و شگفتی شاگردان کلوپ نزدیک به تکمیل شدن بود، آرین روبن در دقیقه 90 گل دوم بایرن را زد و باعث پنجمین قهرمانی مونیخی ها شد. بعد از این شکست دورتموند خیلی ها از ویژگی های خاص تیم کلوپ گفتند و تاثیر او در هیجان بیشتر آن فصل لیگ قهرمانان اروپا را بسیار زیاد دانستند. کلوپ بعد از آن فینال که با شکست هم همراه بود، خیلی ها را عاشق دورتموند کرد.

3 سال بعد، همین دیشب یورگن کلوپ بار دیگر برای یک فینال دیگر تیم خود را در ومبلی لندن راهی زمین کرد. این بار با لیورپول در شروع کار باید در مقابل منچستر سیتی قرار می گرفت. آخرین جدال این دو تیم در لیگ جزیره با برتری پر گل لیورپول کم ستاره همراه بود و امید لکل لک های مرسی ساید برای کسب این قهرمانی خیلی بالا بود. از طرفی کلوپ هم دوست داشت اولین جام خود با لیورپول را در اولین روز های خود کسب کند و هم دوست داشت طلسم قهرمان نشدن در ومبلی بندن را بشکند. اما این اتفاق نیفتاد و در مقابل این بار فرشته ای به نام کابایرو جلوی قهرمانی تیم کلوپ را گرفت. درست مثل یک دروازه بان یعنی مانوئل نویر در سال 2013 که در فینال لیگ قهرمانان که فرصت قهرمانی را از دورتموند و کلوپ گرفت.

لیورپول بازی خود مقابل من سیتی را واگذار کرد تا برای دومین بار دست یورگن کلوپ در ومبلی از جام کوتاه بماند و این ورزشگاه همچنان برای او طلسم باشد.

 

 

41257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =