ایسنا نوشت: اعظم زنده است. اعظم پس از 21 روز شکنجه توسط شوهرش، هنوز زنده است؛ او و دخترانش 21 روز غذا نخوردند اما هنوز زنده‌اند. هدیه و هانیه دختران 5 و 7 ساله او هنوز زنده‌اند اما دیگر هیچوقت از صدای زنگ خانه خوشحال نمی‌شوند.

اعظم هر شب همه‌ 21 روز شکنجه را در خاطراتش مرور می‌کند، مرور می‌کند که چگونه شوهر معتادش توانست او را با چاقو آزار دهد، مرور می‌کند آن زمان که آب را به زور در دهانش می‌ریخته و دیگر نمی‌توانسته نفس بکشد. او هر شب که می‌خوابد به یاد شب‌هایی می‌افتد که درون یک صندوق فلزی دربسته و بدون اکسیژن و پاهایش می‌سوخته چون شوهرش زیر صندوق آتش روشن می‌کرده است. اعظم می‌خواهد بخوابد اما خیال دخترانش نمی‌گذارد.

او هنگام نفس کشیدن به یاد لحظه می افتد که شوهرش در حال خفه کردن دخترش بود. به یاد شکسته شدن فک هانیه با ضربات وحشیانه شوهرش.

۴۷۲۳۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 122
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    315 2
    داداش بيشتر توضيح بده ... اي خاك بر سر هر چي معتاد و موادفروشه ...
    • اصل ماجرا IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      70 2
      اعظم هر شب که می‌خواهد بخوابد تمام 21 روز شکنجه را در خاطراتش مرور می‌کند، مرور می‌کند که چگونه شوهرش توانسته او را با چاقو آزار دهد، مرور می‌کند که وقتی آب را به زور در دهانش می‌ریخته چقدر دیگر می‌توانسته نفس بکشد، او هر شب که می‌خوابد به یاد شب‌هایی می‌افتد که درون یک صندوق فلزی بدون اکسیژن و در بسته قرار می‌گرفته و پاهایش می‌سوخته به دلیل اینکه شوهرش زیر صندوق آتش روشن می‌کرده است. اعظم می‌خواهد بخوابد، اما خیال دخترانش نمی‌گذارد؛ او حالا که می‌تواند بدون ترس از کسی به راحتی نفس بکشد، به یاد خفه شدن دخترش با دستان شوهرش می‌افتد، اعظم شب‌ها صدای گریه‌های هدیه را به یاد می‌آورد و فقط گریه می‌کند.
    • بی نام IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      129 0
      این روزها کمی که در سایت‌های خبری می‌چرخیم، اخباری را در خصوص خشونت‌های بسیار پیشرفته علیه زنان می‌بینیم؛ سمیه زنی بود در یکی از روستاهای بم که توسط شوهرش مورد اسیدپاشی قرار گرفت و بعد از یک سال درمان، درگذشت؛ ستایش دختر شش ساله‌ای بود که هنوز داغ نبودنش بر دل خانواده تازه باقی مانده و همین چند روز پیش بود که در ورامین توسط پسری 17 ساله مورد تعرض قرار گرفت و به شکل وحشتناکی به قتل رسید و حالا اعظم زنی است که اگر نیروی انتظامی دیرتر به دادش می‌رسید، او نیز مرده بود، اعظم زنده است، اما زندگی‌اش به تصمیم دادگاه بستگی دارد به دلیل اینکه دادگاه اعلام کرده اگر حتی وثیقه 20 میلیون تومانی برای شوهرش بیاورند، او از زندان آزاد می‌شود.
    • بی نام IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      66 1
      روایت «اعظم»... اعظم یک زن 30 ساله با دیپلم انسانی، یکی از مثال‌های تمام زنانی است که مورد خشونت‌های وحشتناک شوهر معتادش قرار گرفته و حالا منتظر است تا ببیند دادگاه در مورد شوهر او چه تصمیمی می‌گیرد. او وقتی دارد با من صحبت می‌کند دستانش را با روسری بلندی که دارد، می‌پوشاند، نمی‌خواهد من برش‌های عمیق دستش را که شوهرش با لبه شکسته سینی فلزی به وجود آورده، ببینم، او نحیف و لاغر است و ترس عجیبی صدا و نگاه او را فراگرفته است؛ چهره‌اش مات و مبهوت مانده، چشمانش خیره به روبه‌رو و ذهنش در دنیای دیگری سیر می‌کند، به سختی می‌تواند با ما ارتباط برقرار کند.
    • بی نام IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      56 1
      اعظم و شوهرش 12 سال است که با هم زندگی می‌کنند و در این مدت انواع خشونت‌ها را نسبت به اعظم انجام داده تا حدی که پیش از این اتفاق، اعظم سه بار مدرک پزشکی قانونی گرفته و اقدام به شکایت کرده است، اما بعد از آن به علت ترس از تهدیدات شوهرش و بی پدر شدن بچه‌هایش، شکایت‌های خود را پس گرفته است. به گفته اعظم، شوهرش از ابتدای ازدواج مواد مصرف می‌کرده است، در اوایل تریاک و بعد از آن کریستال و شیشه. روز دوم فروردین همین امسال بوده که پدرشوهر اعظم که با آنان زندگی می‌کرده است، برای سفر کوتاهی به قوچان رفته و بعد هم شوهر اعظم، زن و بچه‌های خود را به طبقه پایین خانه برده، پرده‌ها را کشیده و شروع به تهدید، آزار و اذیت آنان می‌کند،
    • بی نام IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      49 1
      او زنش را به میله گازی در اتاق پشتی می‌بندد و دست و دهانش را نیز با دستمال می‌بندد تا صدایی از او به گوش همسایه‌ها نرسد. در مدت 21 روزی که اعظم و دخترانش در خانه محبوس بودند، هیچ غذایی نبوده که حتی دختران از آن بخورند، پدر بچه‌ها هم وقتی از خانه بیرون می‌رفته است، در را قفل می‌کرده تا کسی نتواند به خانه وارد یا از آن خارج شود. به گفته خود اعظم شکنجه‌ها و آزارهایی که توسط شوهرش دیده است بسیار وحشتناک بوده و اصلا کار یک انسان با روان سالم نبوده است، شوهرش او را داخل صندوق فلزی می‌انداخته و درش را قفل می‌کرده تا از نبود اکسیژن خفه شود.
    • بی نام IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      29 0
      گاهی اوقات نیز زیر صندوق، اجاق گازی را روشن می‌کرده و پاهایش را می‌سوزانده، یکی دیگر از شکنجه‌هایش این بوده که پارچه‌ای را آتش می‌زده و بر روی بدن برهنه همسرش می‌انداخته است؛ با چاقو تمام بدن اعظم را برش می‌زده و بعد او را بر روی سیمان پشت‌بام خانه می‌کشیده تا حدی که لباسش پاره می‌شده و جراحت‌های بدی برمی‌داشته است. در مجموع، این 21 روز می‌گذرد و یک شب شوهرش مردی غریبه را به خانه می‌آورد، او که توهم خیانت داشته است به مرد غریبه می‌گوید که تو همسرم را می‌شناسی و با هم رابطه داشته‌اید، مرد که اوضاع زن و بچه‌ها را می‌بیند به بیرون رفته و به پلیس زنگ می‌زند؛
    • بی نام IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      33 0
      به هر حال بعد از پنهان شدن و فرار کردن شوهر اعظم، پلیس او را گرفته و به بازداشتگاه می‌برد، اعظم و دو دختر نیز توسط اورژانس اجتماعی به بهزیستی واگذار می‌شوند. اعظم وقتی دارد از تهمت شوهرش به خود، حرف می‌زند، انگار درد بیشتری می‌کشد، انگار نمی‌تواند با این موضوع کنار بیاید و می‌گوید فقط خدا شاهد است که چه اتفاقاتی افتاده، می‌گوید:«از ابتدای ازدواج هر زمان که به بیرون می‌رفت در خانه را قفل می‌کرد، دیگر نمی‌دام چه بگویم».
    • بی نام IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      33 0
      علی صدری، یکی از اعضاء هیات مدیره مرکز نگهداری سراج رضوی توس است، خوشبختانه او این خانواده را از قبل می‌شناخته و توسط او و حمایت‌های بهزیستی استان، کارهای اداری انتقال و نگهداری دختران و رسیدگی به اعظم سریع‌تر انجام شده است، به گفته صدری، دختران بعد از آزاد شدن از خانه به مرکز نگهداری رفته و تحت روان‌درمانی قرار گرفته‌اند. او می‌گوید که حال دختران از نظر روحی بهتر شده، اما هنوز وقتی صدای در را می‌شنوند، از اینکه شاید پشت در کابوس پدر در انتظارشان باشد، می‌ترسند، هانیه و هدیه وقتی به پارک می‌روند، از اینکه ممکن است پدرشان را ببینند واهمه دارند.
    • بی نام IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      35 2
      این دو دختر قرار است مادران آینده سرزمین ما باشند، در مجموع روح دختران، به ظرافت و حساس بودن معروف است؛ زمانی که یک دختر در پنج یا هشت سالگی اینگونه صحنه‌ها را ببیند و با این اتفاقات مواجه شود، چقدر می‌تواند در آینده از نظر روحی سالم باشد؟ روح این دو دختر در مدت شکنجه با ترس و وحشت عجین شده بود و وقتی ذره‌ای امنیت از وجود پدر حس نکرده‌اند، چطور می‌توانند به همسر و زندگی آینده‌ فکر کنند؟
    • بی نام IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      26 0
      اگر برادرم بفهمد اعظم اینجاست، من و فرزندانم را می‌کُشد//// «اگر برادرم بفهمد اعظم اینجاست و ما از او نگهداری می‌کنیم، حتما هم من و هم فرزندانم را می‌کُشد، او رحم ندارد، تنها کسی است در خانواده که موجب سرافکندگی ما شده است، آنقدر مادرم را کتک زد، که او را هم کشت؛ پدرم را هم می‌زند و همه را تهدید به قتل می‌کند، این‌ها سخنان نسرین، خواهرشوهر اعظم است، البته «نسرین» اسم مستعار است زیرا از اینکه حتی نام کوچکش در گزارش بیاید واهمه دارد، او تنها نفری است که حاضر شده به اعظم کمک کند و از او نگهداری کند.
    • بی نام IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      22 0
      نسرین اظهار می‌کند: «پدر و مادر اعظم فوت کرده‌اند؛ چند روز پیش به برادر اعظم زنگ زدم و گفتم اینچنین اتفاقی برایش افتاده است، برادرش در مقابل حرف‌های من نه اینکه کاری نکرد بلکه گفت فرض کنید من مرده‌ام و بعد گوشی تلفن را قطع کرد»، نسرین علاوه بر اینکه خواهرشوهر اعظم است، دخترعمه او نیز هست. او می‌گوید: یک بار که اعظم برای قهر به خانه آنان آمده بود، شوهر اعظم برای آشتی کتابی را کادوپیچ کرده و فرستاده بود، اما زمانی که کتاب را بازکردیم در میانش چاقویی را به نشانه تهدید دیدیم.
    • بی نام IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      18 0
      نسرین معتقد است برادرش به خاطر موادی که مصرف می‌کند دچار توهم شده است، می‌گوید یک بار که با من تماس گرفته بود، اصرار داشت بگوید مردی غریبه پیش من است و با من ارتباط دارد، او در خصوص «وحشی‌گری‌های برادرش» می‌گوید که شوهر اعظم بینی او را شکسته و حتی مقعد او را با چاقو پاره کرده است، با اینکه در خانه قفل بوده، از هانیه دختر بزرگش می‌پرسیده وقتی من نبودم، چه کسی به خانه آمده، وقتی هم که جوابی از او دریافت نمی‌کرده گلوی او را تا حدی فشار می‌داده که به خفگی و کبودی می‌رسیده است.
    • بی نام IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      29 0
      نسرین ادامه می‌دهد: «وقتی می‌خواستیم اعظم را به بیمارستان ببریم، متوجه شدیم که شوهرش تمام مدارک شناسایی او را سوزانده، شوهر اعظم به دوستانش گفته است که شب آخر می‌خواستم هر سه‌شان را بکشم، در چاه بیندازم و آتش بزنم بعد هم بگویم که خودشان از خانه رفته‌اند و قهر کرده‌اند». نسرین هنوز نگران است از اینکه برادرش چند روز آینده از بازداشت آزاد می‌شود زیرا در طی روزهای گذشته یکی از دوستانش برای آزادی او وثیقه‌ای را تهیه کرده بود، اما خوشبختانه دادگاه این وثیقه را نپذیرفته بود.
    • بی نام IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      35 0
      اعظم و دخترانش سه وکیل برای دفاع از حق خویش دارند، این وکلا در تلاشند تا پرونده را از دادگاه کیفری به جنایی منتقل کنند تا در خصوص جرم او، مجازات سنگین‌تری تعلق بگیرد، در غیر این صورت، شوهر اعظم با یک وثیقه 20 میلیون تومانی آزاد می‌شود. علاوه بر خلاء قانونی در خصوص حقوق زنان، متاسفانه برخی زنان همیشه به دلیل دلسوزی‌های خود که گاه نا‌به‌جا است، موجب می‌شوند این خشونت‌ها روز به روز بیشتر و خطرناک‌تر شوند، در بسیاری از موارد ترس و بی‌پناهی زنان موجب خشونت بر علیه آنان می‌شود؛ علاوه بر ترس از خشونت‌های بعدی، ترس‌های بی‌جا و بی‌آبرویی نیز بر افزایش و گسترش خشونت علیه زنان، دامن می‌زند.
    • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      18 1
      چرا یه فکری به حال معتادان به شیشه نمیکنند که تمام حوادث تلخ شکنجه وقتل در کارنامشون هست وروز به روز آمارشان زیاد میشود؟
  • ایوب RO ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    111 0
    یا خدا.این بچه های معصوم و مادر مظلومشون چه گناهی کردن؟نباید اینا رو با اون شکنجه گر تنها گذاشت.باید جدا زندگی کنن
  • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    101 0
    یه روز ستایش یه روز هانیه .........حالم از این دنیا بهم میخوره
    • بی نام DE ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
      1 1
      يه روزم شايد ما و نزديكانمون
  • بی نام A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    127 6
    و اینجا همچنان ایران است ...
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    147 4
    باز هم بگید اعتیاد جرم نیست، بیماریست، یک معتاد جز اینکه به دیگران اسیب بزنه چه کار دیگه ای بلده، بعد از این شعار مسخره اعتیاد این قدر زیاد شد و معتادان راحت جولان می دهند
    • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      7 15
      خیلی های دیگر هم معتادند ولی همچین وحشی گیر نمیکنند. واقعا فکرمیکنید این مرد فقط بخاطر اعتیادش دست به این اعمال زده؟
  • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    118 0
    اینها اکثرا روانگردان و مواد صنعتی مصرف میکنن و توهم های وحشتناک میزنن صد رحمت به معتادان قدیم که با مصرف تریاک فقط نشئه میشدن و بی تفاوت یه گوشه دراز میکشیدن این جدیدیا آدمارو هار کرده
  • مهدی IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    87 0
    واقعا متاسفم همچین بیماران خطرناکی میشوند پدر خانواده
    • بی نام RU ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      10 0
      بگو مجرم نه بیمار
  • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    86 0
    چی بگم، شوهره رو بخاطر این وحشی گری اعدام کنن ولی از این وحشی ها بازم هست واقعا باید چه کرد
    • میثم RU ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      3 46
      وای قلبم ریخت،خوب شد قاضی نشدی چه طور برای اون بدبخت حکم اعدام صادر میکنی حالا یک کاری کرده باید ریشه یابی بشه حتی اگر ان هارا هم می سوزاند و می کشت هم باید ریشه یابی می شد و ازادش کرد
  • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    35 0
    امیدوارم شوهره رو گرفته باشن واقعا یعنی چی میشه که آدم ایکجوری میشه
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    66 0
    این مطلبو ارجاع بدبد به رجانیوز تا مقصر رو پیدا کنه . لابد مقصر این قضیه رو هم تلگرام اعلام میکنه
  • امیر A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    53 2
    با همچین حیوونایی داریم تو یک جامعه زندگی میکنیم.واقعا باعث تاسفه.به اینا رسیدگی کنید جای سگ ازاری.از داعش بدتر شدن
  • شهروند ایرانی RO ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    61 8
    تحت هر شرایطی معتادان باید اعدام بشن حقوق بشری که این همه دم از نقص حقوق بشر توی ایران میزنن جواب این زن بی پناه و دختراشو میدن با وجود معتادان جامعه امنیت نداره باید تا ابد حبس باشن
    • بی نام RU ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      8 0
      شهروند جان از نظر کسانی که به اصطلاح دم از حقوق بشر می زنند،قربانی ها حق و حقوقی ندارند،فقط مجرم ها و جنایتکار ها حق وحقوقی مضاعف بر بقیه دارند و نباید سخت مجازات بشوند
  • مصطفی A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    38 0
    با دستانی لرزان چشمانی گریان مینویسم،قلبم شکست.
  • بردیا IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    39 0
    یک میلیون حاشیه نشین مشهد رو در یابید تا این مسائل........ پیش نياد
    • بی نام A1 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      1 1
      چه جوري دربيابند
  • بی نام A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    15 0
    این چه وضع اطلاع رسانیه؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    20 0
    یا خدا... این دیگه چیه ؟؟؟
  • هادی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    8 66
    خبرانلاین مردم بقدر کافی بخاطر مشکلات شون اعصابشون خرده.. اینها چیه میزارید.. حالا مگه ما کاری میتونیم کنیم.. خدا اون مرد را به سزاش برسونه
  • سام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    23 0
    ملعون شوهرش
  • بی نام A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    33 6
    روز نامرد
  • احمد IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    22 0
    خدا لعنت کنه شوهرشو
  • بی نام US ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    23 0
    آدم می خواد خون گریه کنه.
  • علیرضا A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    31 0
    چقدر یه آدم میتونه از حیوانم پست تر باشه
  • علی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    106 3
    مقصر جامعه ایه که وقتی بچه از تحصیل منع میشه مدرسه نمیتونه شکایت کنه... مقصر جامعه ایه که وقتی صدای دعوا و کتک کاری میاد همسایه نمیتونه شکایت کنه... مقصر جامعه ایه که دادگاهش نمیتونه حضانت بچه رو از پدر یا مادر نالایق بگیره... مقصر ما هستیم که صدامون در نمیاد...
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    51 1
    من موندم واقعا چرا اینقدر مواد مخدر به وفوووووووووووووووووور در ایران زیر دست و پا ریخته
  • محمد A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    51 2
    خوب به نظرم قانون و جامعه در حمایت از اینجور زنان بسیار ضعیف عمل میکنه، این بنده خدا اگر میرفت دادگاه چقدر طول میکشید تا بتونه طلاق بگیره، سرپرستی بچه ها رو بگیره و تازه آخر کی اون رو حمایت می کرد. همیشه وقتی از حق طلاق و .... حرف میزنیم باید اینجور زنان رو به یاد بیاریم و گرنه آدم های طبقه متوسط و بالا که می تونن یه جوری گلیم رو از آب بیرون بکشند
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    62 1
    اشکال نداره قانون ماست دیگه فک چیه؟ حتی اگه میکشت هم ولی دخترا بود و کسی مجازاتش نمی کرد
    • میلاد حمیدی IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      3 12
      مثلا اگر ولی دختر نبود نمی تونست چنین کاری بکنه؟ چه ربطی داره در همه جای دنیا و حتی اروپا بدتر از اینها در جریانه.
  • محمد هادی اسکندری A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    33 0
    برای جامعه و برای خودم و برای انسانیتی که از ان جز یک مترسک پوشالی باقی نگذاشته ام سخت متاسفم
  • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    21 0
    حيوووووووون خدا لعنتت كنه
  • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    24 0
    خدایا چه خبرهایی که نمی شنویم.. هفته قبل ستایش این هفته اعظم که 21 روز شکنجه دیده..خدایا آیا اینجا جهنم نیست؟؟
  • محمد IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    20 1
    خدایا آیا تو شاهدی که این اشرف مخلوقات می تواند درنده تر از هر موجودی شود؟؟؟؟ بعضی از انسانها درنده تر از حیوانات وحشی می شوند . راستی با این شوهر پلید و سفاک چگونه باید برخورد شود ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    17 0
    خدایا پناه بر تو
  • رضا نباتی A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    25 0
    به نظر من نباید براحتی از این شوهر جنایتکار گذشت کرد. کسی که آسایش و مسلمترین حق انسان یعنی حق حیات را می ستاند مستوجب اشد مجازات است.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    32 0
    روي شيطان سفيد شد...
  • ایلیا زرتشت GB ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    11 0
    عجب دوره زمانی شده . چه میتوان گفت
  • بی نام US ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    37 0
    مشکل در خانواده های ایرانی بسیار زیاده. این ها فقط نمونه های کوچیکی هستند که گاهی رسانه ای می شن. سوء استفاده های جنسی، بداخلاقی ها، ناهنجاری های رفتاری، طلاق های عاطفی، مشکلات اقتصادی و کمبودهای عاطفی. متاسفانه هیچ نهادی هم نیست که خانواده ها بتونند به اونجا مراجعه کنند. هزینه های مشاوره هم به شدت بالاست و درصد زیادی از خانواده ها توانایی پرداختش رو ندارن
  • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    14 0
    خدایا شیطاندهم جلو این ادما کم میاره
  • علی مهدیزاده RO ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    28 5
    بازم بگن معتاد بیماره،خاک بر سر این حیوون.اینا رو باید تو سیمان دفن کرد،اینارو باید تا ابد از جامعه دور نگه داشت،واسه اینا پلیس محسوس و نامحسوس باید گذاشت،چرا وقتی بچه نرفت مدرسه مدیر به مددکار اجتماعی خبر نداد،کسی هست ازین خبر دلواپس بشه؟خواهشا پیگیری کنید تحت درمان روتجانشناس باشن این مادر و بچه هلش،حکمی رو هم که قاضی واسه این ملعون صادر میکنه منتشر کنید.خواهشا لطفا پیغامم رو چاپ کنید
  • فرهاد A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    64 0
    کاش تو این موارد گشت ارشاد نامحسوس بذارن.
  • منتقد IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    150 0
    به جای اینکه هفت هزار نفر آدم بیکار استخدام کنید که روسری کسی عقب نره بهتره هفتصد تا روانشناس خبره استخدام کنید که تحقیق کنن ببینند فرهنگ ما داره به کجا میره..........
    • بی نام A1 ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      49 0
      احسنت
  • بی نام A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    9 0
    خدایا چی میشنوممگر این نامرد داعشی بوده خدایا عقوبتش کن خدایا...
  • erfan IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    9 0
    ای وای بدنم لرزید اینارو دیدم... توروخدا مواظب بچه هاتون باشید سمت این مضخرفات ک نتیجش این میشه نرن...
  • محسن A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    10 0
    خدا لعنتت کنه اخه ب تو میشه گفت مرد
  • محمود IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    10 0
    رواني حيوان اين كارها را نمي كنه
  • بسیار ناراحت A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    18 0
    آخه یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا این کارو میکرده ؟ : این خبرا واقعا تعدادش رفته بالا یا پوشش دهیش رفته بالا؟ تو رو خدا سازمان بهزیستی رو حمایت کنید بتونه این بندگان خدا و امثال اینها رو حمایت کنه.. مجلس دولت دادگستری واقعا حمایت قاطعی از اینجور مظلومیتها بکنن... والله آدم دلش کباب میشه :
  • حمید IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    7 0
    یا خدا... اخه چه جوری دلش میاد رو زن و دختر خودش دست بلند کنه، چه برسه به شکنجه...
  • بی نام US ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    8 0
    وحشتناک است.
  • میترا A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    11 0
    خدا لعنت کنه شوهرشو ......آدم چار ستون بدنش میلرزه
  • بی نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    13 0
    از شرافت انسانی چیزی جز شر و افت نمونده
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    9 0
    عجب سگی بوده. با دیدن این تصاویر آدم جنایات داعش رو باور میکنه.
  • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    8 0
    تف ب این دنیا و گندکاریای تموم نشدنیش
  • حسین A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    7 0
    ادم وقتی بعضی چیزارو میبینه واقعا نمیدونه چی بگه؟؟؟
  • سجاد IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    18 0
    رجا نیوز : تلگرام کانون گرم خانواده ای را به آتش کشید
  • بی نام US ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    21 1
    ای وای برمن چه کردم با ایرانم
    • بی نام A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      1 24
      دیگه شلوغش نکن همه جای دنیا از اینا داریم. کارهای انسانی و زیبای زیادی هم تو کشورمون انجام میشه اما رسانه ها فقط حوادث و فجایع رو انتشار میدن
  • ali IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    6 1
    اي خدااا اي خدااا
  • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    2 2
    قضیه چیه؟
  • بی نام RO ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    16 20
    دوستان زود بیاید این و هم اعدام کنید تا صورت مسئله پاک بشه ،تا نفهمیم که چه جامعه بیماری داریم
  • بی نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    5 0
    خدايا
  • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    40 1
    قلبم واستاد
    • بی نام A1 ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      12 0
      اعتیاد اولا ریشه در جهل و دوما ریشه در فساد دارد.
  • رنجور BY ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    61 5
    باز بگویید اعتیاد بیماریست ، اینقدر از معتادین حمایت بکنید تا بوی گندشون ایران رو برداره
    • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      14 0
      یک بیماری که زمینه ساز بیماریها و جنایات بیشماری می شود
  • خسته تر از باران IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    33 8
    پناه بر خدا یا امااااااام زمان خدایاااااا کجاییییی؟؟؟؟؟ مردم چه برسر فرهنگ ایرانی آورده اند؟؟؟؟؟؟ یا رحمان خدایا مرگ ما برسان
  • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    8 0
    چه باید گفت عجب روزگاری شده ولی خدا
  • sajad m RO ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    15 0
    باید دولت بازدیدهای دوره ای از تمام خانواده ها به عمل بیاره. و بچه های بدسرپرست رو از اینگونه پدر و یا مادرهای ناشایست بگیرن و به بهزیستی واگذار کنن اما چون پدرومادر تو ایران زیادی مقدسن عمرا این طرح ها پیاده بشه
  • بی نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    32 1
    من موندم اینا با این وضعیت سخت زندگی چرا دو تا اضافه میکنن
  • بی نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    11 4
    شیشه ای ها را اعدام کنید
  • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    15 3
    لا اله الا الله
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    2 28
    مشکل از اعتیاد نیست، اگه از اعتیاد باشه، که خیلی ها معتادن.
    • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
      5 0
      آقای ریشه یاب،ادم سالم همچین کاری نمی کنه،هر چی گزارش امده که همچین جنایتی رخ داده توسط ادم معتاد رخ داده
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    27 0
    پلیس محسوس و غیر محسوس و ... نتونستن این و نجات بدن
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    8 41
    باسلام روز جمعه اين چه خبري اخه
    • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      43 1
      عزیزم دوست داری چه روزی از هفته این خبر رو برات بذارن ؟ فقط روزش رو بگو
  • میلاد نوروزی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    22 0
    خدای من : وااای
  • بی نام A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    48 0
    دستش بشکنه کثافت . خدایا ما را نجات بده بد جور داریم به فنا می رویم .
  • سینا IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    65 0
    خدایا ازمردی خودشرمنده ام.چرانبایدحقوق زنان ومردان یکی باشد.نهایت بااین مردچه میکنند؟هیچ
  • سلمان A1 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    30 0
    خدااااااااااااااااااا
  • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    37 0
    وا مصیبتا
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    53 0
    هیچ حرفی ندارم بگم وفقط برای روند این جامعه متاسفم
  • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    98 0
    جامعه از مرز خشونت گذشته و به شدت به سمت توحش می رود ولی صدایی از مسیولان بر نمی خیزد
  • بی نام A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    13 6
    شوهر این زن و اون پسر 17 ساله قاتل ستایش رو با هم اعدام کنید
  • بی نام A1 ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    9 1
    وااااااااااااای آخه چرااااااا
  • بی نام A1 ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    12 0
    معتاد مجرمه
  • بی نام A1 ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    63 0
    یه گشت نامحسوس راه بندازید تا این بیشرفهارو بگیرن نه امیت اخلاقی
  • بی نام CA ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    25 1
    کاش آستان قدس رصوی خانه ی امنی برای بی پناهان تدارک ببیند.
  • بی نام IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    20 0
    هانیه» و «هدیه» هانیه دختر بزرگ‌تر اعظم تازه وارد هشت سال شده است و هدیه دختر کوچکترش پنج سال دارد، هانیه باید امسال کلاس اول خود را می‌گذراند، اما بعد از اینکه دو ماه به مدرسه رفته، پدرش دیگر به او اجازه مدرسه رفتن نداده است. فک و سه دندان هانیه در مدت زندانی بودن در خانه، توسط کسی که شاید به تردید آن را پدر خود بداند، شکسته است، هدیه هم توسط پدرش کتک‌های زیادی خورده است؛ به گفته مادرشان، این دو دختر در زمان 21 روز زندانی بودن، هیچ غذایی نخورده بودند، پس از دستگیر شدنشان توسط پلیس و مداخله اورژانس اجتماعی، به حمایت و موافقت سازمان بهزیستی خراسان رضوی، این دو دختر به یک مرکز خیریه نگهداری از کودکان بی‌سرپرست به نام«سراج رضوی توس» منتقل می‌شوند.
    • امیر A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      0 1
      مگه میشه 21 روز آب و غذا نخورد و زنده بود؟ حداکثر مقاومت بدن انسان در برابر بی آبی 3 روز و در مقابل بی غذایی هم حداکثر 10 الی 14 روزه.
  • مهدی IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    12 0
    من شک ندارم ...شک ندارم این کار یک معتاد به شیشه است ........ از مسئولین خواهش دارم برخورد قاطع بکنند
  • يک ايراني محکوم به زندگي IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    92 0
    اين موارد بسيا زيادن .... من خودم شاهد وحشي گري هاي يک پدر نسبت به دخترانه مادر مرده خود بوده ام . همراه اون دخترها به جاهاي زيادي رفتيم براي شکايت و اعاده حقوق مسلم انساني . اما انگار انقدر براي قضات و دادگاهاي تهران به اصلاح بزرگ عادي بود که فقط با پاسکاري به هم مي خواستن از سرشون باز کنن. وقتي بدليل قايم کردن شناسنامه دختر 16 ساله اش اقدام به گرفتن گواهي رشد کرديم،تو دادگاه تجديد نظر يکي از قضات دادگاه کريم خان گفت : پدرتونه چرا باهاش نمي سازين برين بهش بگين بابا عزيزم بيا باهم زندگي کنيم و نه تنها هيچ کاري نکرد بلکه طبق قانونه خودشون تا 1 سال نميشد بعد از تجديد نظر دوباره درخواست گواهي رشد کرد . هموطنان عزيز تا زماني که قضاوت ها حسب سلب مسئولين مدني باشه وضع زنان و دختران همينه
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    5 0
    اعدام معتاد
  • بی نام A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    8 0
    بعد اونوقت تا یه فیلمایی مثل "ابد و یک روز" ساخته میشه سریع یه عده میگن سیاه نمایی هست در حالی که واقع نمایی هست..تازه اون فیلم کجا و داستان زندگی این خانم رنج کشیده کجااا
  • بی نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    7 0
    قانون باید اصلاح بشه . قوانین ما نیاز به اصلاحات جدی داره تا پدر ها و مردها رو کنترل کنه.
  • فارغ التحصیل A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    3 0
    سلام این اطلاع رسانی خوبه ولی اگه کشور ما مثل کشور همسایمون همین ترکیه از کشتن گربه و گنجشک گزارش تهییه میکرد چی میگفتید
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    4 0
    ما به کجا داریم میریم؟
  • بی نام US ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    3 88
    ببین چی به سر اون شوهر بدبخت آوردن که همچین کاری کرده
  • ناشناس IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    10 0
    آیا کسی یادش هست آن دوقلوهای یکساله خوزستانی را که پدر معتادشان زنده بگورشان کرد ماجرای اعظم هم میگذرد و اینجا همچنان بکام پدران و مادرانی است که کودکان طفل معصوم را شکنجه میکنند
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    25 2
    اعتیاد جرم نیس بیماریه یکی از هزاران اشتباه در این کشور همین شعار روشنفکرانه بود که فقط پز بود.
  • کوروش IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    11 1
    بعدازدیدت عکسا ازاینکه مرد هستم احساس خجالت میکنم
  • بی نام A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    16 1
    هالیوود هم جرعت بازسازی یه همچین هوروری را نداری واقعا تو چه جامعه ای زندگی میکنیم؟ قاطی این همه جانی و روانی که تو یه جنگل بزرگ و بی قانون دنبال قربانین