پرواز زائرین دانشجوی ارومیه بعد از ۴۸ ساعت تاخیر همچنان صورت نگرفته و دانشجویان هیچ پاسخی از مسئولین در مورد زمان دقیق این پرواز به سمت بغداد دریافت نکرده اند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در حالیکه قراربود پرواز زائرین دانشجوی ارومیه ای ساعت ۹:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۸ آبان انجام شود، این پرواز بعد از اطلاع رسانی ستاد کاروان مبنی بر پرواز قطعی کاروان در ساعت ۴:۳۰ روز چهارشنبه (تاخیر ۴۳ ساعته) هم اکنون بعد از ۴۸ ساعت همچنان این پرواز به سمت فرودگاه بغداد صورت نگرفته است.

یکی از این دانشجویان با تایید بی برنامگی مسئولان گفت: مسئولان حج و زیارت و فرودگاه پاسخ قانع کننده ای به زائرین نمی دهند و دانشجویان از اولین ساعات بامداد در سالن انتظار فرودگاه حضور دارند و تا این لحظه نمی دانند این پرواز کی صورت خواهد گرفت.

یکی دیگر از دانشجویان نیز گفت: در حالی که قرار است زمان بازگشت این کاروان بر طبق پرواز روز ۸ آبان، ۱۵ ام باشد ، با تاخیر صورت گرفته تا این لحظه هیچ تمدیدی برای زمان برگشت زائرین صورت نگرفته است و دانشجویان طی نامه ای خواستار تمدید زمان بازگشت هستند.

سایت فرودگاه ارومیه نیز آخرین اطلاعیه خود را در مورد این پرواز به صورت (دريافت كارت پرواز | منتظر اعلام باشید) منتشر کرده است

 

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =