فارس گزارش داد:

همزمان با نزدیک شدن انتشار زندگینامه نخست وزیر روسیه و ارائه جزئیاتی منتشر نشده از زندگی این سیاستمدار روس، ناشر این اثر از نگرانی‌هایش درباره نویسنده این اثر که در روسیه زندگی می‌کند، خبر می‌دهد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پست پالیتیک، کتاب «مرد بدون چهره؛ حضور ناموفق ولادیمیر پوتین» به تازگی توسط ناشر این اثر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای نمایش به بازدیدکنندگان این نمایشگاه عرضه شد. این اثر که قرار است در ماه مارس 2012 به طور گسترده منتشر و روانه بازار کتاب جهان شود حاوی جزئیات جنجالی و مطرح نشده‌ای از زندگی سیاسی نخست وزیر روسیه «ولادیمیر پوتین» است که به نظر می‌رسد جنجال های زیادی را با خود به همراه داشته باشد.

 

ناشر این اثر با توجه به حضور نویسنده این اثر در روسیه معتقد است: در صورت انتشار این اثر معلوم نیست «پوتین» چه واکنشی درباره انتشار جزئیات این کتاب داشته باشد و ممکن است پس از انتشار این اثر نویسنده آن در معرض خطر قرار بگیرد. آن هم در کشوری که سابقه نه چندان خوبی در دستگیری نویسندگان مخالف و روزنامه نگاران معترض دارد.


«ماشا گسین» نویسنده کتاب «مرد بدون چهره، حضور ناموفق ولادیمیر پوتین» یکی از نویسندگان منتقد عملکرد سیاسی «ولادیمیر پوتین» است که در کتابش از جنبه‌های مختلف به بررسی عملکرد «پوتین»در دوران نخست وزیری و همینطور فعالیت های سیاسی‌اش پرداخته است.
او در این کتاب جزئیات منتشر نشده‌ای از زندگی پوتین را با مخاطبش در میان می‌گذارد و معتقد است که عملکرد «پوتین» در بسیاری از دوره های روسیه مناسب و متعهدانه نبوده است.

 

این اظهارنظر در حالی صورت می‌گیرد که «پوتین» به تازگی در یک مصاحبه زنده تلویزیونی از خود به عنوان سختکوش ترین رهبر روسیه پس از جنگ جهانی دوم یاد کرده است که برای سربلندی کشور و راحتی مردمش تلاش‌های بی ‌قفه‌ای را دنبال می‌کند.

«ماشا گسین» در کتاب خود با اشاره به عملکرد «پوتین» به عنوان بخشی از عملکرد دستگاه «کا.گ.ب» و همکاری او با «بوریس یلتسین» اشاره می‌کند و معتقد است که وی با این حرکت که به ظاهر برای ایجاد دموکراسی در روسیه بود به سمت استبداد و خودمحوری حرکت کرده است.
کتاب «مرد بدون چهره؛ حضور ناموفق ولادیمیر پوتین» به قلم «ماشا گیسن» به نظر می‌رسد پس از انتشار در ماه مارس 2012 به یکی از خبرسازترین کتاب های غیرادبی منتشر شده در جهان تبدیل شود.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =