فهرست انتخاباتی «صدای ملت»، پنج نماینده برای حضور در دور دوم انتخابات تهران در مجلس نهم دارد.

به گزارش خبرآنلاين، علي مطهري، حميدرضا کاتوزيان، حسن غفوري​فرد، عليرضا محجوب و سهيلا جلودارزاده نامزدهاي منتخب «صداي ملت» بودند که به دور دوم انتخابات تهران راه يافته​اند. اما از اين ميان کاتوزيان براي حضور در اين دوره از انتخابات انصراف داد.
مصطفي​ رضاحسيني عضو فهرست انتخاباتي «صداي ملت» و نماينده شهربابک در گفت​وگو با خبرآنلاين، در پاسخ براي اينکه براي دور بعد انتخابات مجلس نهم، چه برنامه​ريزي​اي از سوي اين فهرست انجام شده است؟، گفت: هنوز نشستي در اين باره نداشتيم اما اميدوارم که به همان شکل مرحله اول به کارمان ادامه دهيم. براي اين منظور احتمالا فردا جلسه​اي خواهيم داشت و تصميم گيري خواهيم کرد.
وي با اشاره به اينکه علي مطهري جزء ده نفر نماينده اول تهران براي حضور در دور دوم انتخابات مجلس نهم است، افزود: اين نشان دهنده اقبال جامعه به فهرست انتخاباتي «صداي ملت» و نيازي است که در جامعه به آرمان​ها و برنامه​هاي تدويني «صداي ملت»، وجود دارد. از اين رو اين فعاليت نبايد خاموش شود و براي تعادل بخشي به بحث هاي سياسي کشور، وجود چنين برنامه​هايي لازم است.
وي  در پاسخ به اينکه چرا کاتوزيان از نامزدي در دور دوم انتخابات تهران، انصراف داده است؟،گفت: ايشان گفتند که ادامه حضور در اين عرصه را به صلاح نمي دانند و عرصه را به نيروهاي جوان واگذار مي​کنند.
رضاحسيني در واکنش به اينکه گفته مي شود برخي تخريب​هاي انتخاباتي در اين تصميم کاتوزيان موثربوده است، ادامه داد: ايشان از برخي بداخلاقي ها ناراحت بودند و معتقدند براي حضور در اين عرصه، به عنوان يک تکليف عمل کرده و به دعوت رهبري انقلاب براي حضور حداکثري در اين عرصه لبيک گفته و به اين فرمان ايشان عمل کرده است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    4 8
    از سی نفر نامزد این جریان یک نفر در رده دهم است آن وقت این نشانه اقبال مردم است!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ ماشاء اله اعتماد به نفس
  • بدون نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    10 4
    من به نظرم خیلی کار خوبی کرد. دیگر عزیزان صدای ملت هم انصراف بدهند، به نظر میرسه یک اراده ی محکم برای جلوگیری از حضور آن ها در مجلس وجود داره.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    4 10
    نه ترا خدا انصراف نمی‌دادی با اون رای بالایی که آورده بودی. علی مطهری دور قبل که کسی نمی‌شناختش سوم شده بود و حالا با فهرست صدای ملت و پس از اين همه هياهو و جار و جنجال و جوسازی، نهم شده و اين نشان دهنده اقبال عمومی به صدای ملت است!!!!!!!!!!!!!!!!
  • فراز IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    8 2
    "عرصه را به نيروهاي جوان واگذار مي​کنند." ؟!!! مگه تیم ملیه؟!! بین 50 نفر دور دوم جوون کیه! از طرف من بهشون بگید ما به شما رای دادیم! اگر جوونا و یا یکی از 50 نفر باقی رو میخواستیم به اونا رای میدادیم! یعنی چی؟! برای رای ما ارزش قائل بشید!
  • بصیر IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
    13 2
    این آقا هم فهمید دنیا از چه قراره انصراف داد