میرمحمد صادقی، عضو هیات رییسه اتاق ایران در مورد عملکرد دولت در سال های اخیر و بخصوص سال 1391 گفت: دولت در حد توانش کارکرده ، ولی کافی نبوده، در بعضی جاها هم خوب عمل نکرده است.

علاء میرمحمد صادقی عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ، صنایع، معدن و کشاورزی ایران درمورد وظایف بخش خصوصی برای سال"حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" گفت: امیدوارم عملکرد بخش خصوصی در سال جاری باعث روسفیدی ما بشود.

میرمحمد صادقی نام گذاری اقتصادی سال های اخیر توسط مقام معظم رهبری را حاکی توجه و علاقمندی به تحول فوق العاده در بخش خصوصی دانسته ، افزود: گرچه در سال های گذشته مسئولان در عمل به اهداف این نام گذاری ها خوب نبوده ، اما انتخاب نام " حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"برای سال جدید نشان می دهد که هنوزرهبرمعظم انقلاب مایل هستند بخش خصوصی بیشتر تلاش کندو با توجه به زمینه های که فراهم شده ، با عملکرد فوق العاده خود حماسه آفرینی نماید.

وی با تقدیر از عملکرد مجلس شورای اسلامی در دوسال اخیر با وضع قوانین مناسبی هم چون قانون بهبود فضای کسب و کار و شورای گفت و گوافزود: به نظر من مجلس در پیروی از منویات مقام معظم رهبری وظایف خود را به خوبی انجام داده است ، بطور مثال با همین شورای کسب و کار این امکان داده است که مسایل به جای چالش ها و تنش های بی مورد از طریق گفت و گوو کدخدا منشی حل وفصل گردد و فضا برای تلاش های سازنده و مفید در سطح کشور و اقتصاد ملی فراهم آید.
عضو هیات رییسه پارلمان بخش خصوصی در مورد وظایف فعالان اقتصادی در سال جاری گفت:به نظر من امسال بایدبخش خصوص با نشاط وتلاش وافزایش فعالیت های خود درحوزه اقتصاد به گونه ای عمل کند که کارنامه آن درپایان سال موجب روسفیدی در نزد خدا و رهبری و ملت شریف باشد.
وی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: باید فردی را انتخاب کنیم که به مسایل دنیا اشراف هوشمندانه ای داشته باشد، به جنبه های سیاسی روابط بین الملل دقت کافی بنماید و مباحث اقتصادی را در راس توجهات خود قرار دهد، در عین حال همکارانی را که برای نهادهای تصمیم گیر وسیاست گذاری اقتصادی انتخاب می کند از اطلاعات کافی اقتصادی برخودار باشند.
میرمحمد صادقی در مورد عملکرد دولت در سال های اخیر و بخصوص سال 1391 گفت: دولت در حد توانش کارکرده ، ولی کافی نبوده، در بعضی جاها هم خوب عمل نکرده است ، دولت باید به منویات مقام معظم رهبری در مورد توجه بیشتر به بخش خصوصی، با توجه به حساسیت شرایط و موقعیت فوق العاده ای که پیش رو بود ، بیشتر توجه می کرد .
وی در پایان افزود: بخش خصوصی هم در بسیاری از زمینه ها عملکرد درست و خوبی داشته ، اما در بعضی جاها هم عملکرد مطلوبی نداشته است.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =