مجموعه تلویزیونی «شمعدونی»به کارگردانی سروش صحت تا یک ماه دیگر مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سروش صحت تازه‌ترین اثر تلویزیونی‌اش را کمتر از یک ماه دیگر مقابل دوربین می‌برد. این سریال که نام موقتش «شمعدونی» است، مراحل پیش‌تولید را پشت‌سر می‌گذارد و سروش صحت این روز‌ها در حال انتخاب بازیگرانش است.

صحت مدتی قبل سریال «پژمان» را به نویسندگی پیمان و مهراب قاسم‌خانی روی آنتن شبکه سه سیما داشت، سریالی که پخش آن چندین بار به تعویق افتاد و سرانجام توانست آنتن شبکه سه را به خود اختصاص دهد و مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات این سریال معرفی پژمان جمشیدی به عنوان یک چهره به دنیای تصویر و تلویزیون بود که توانست سکوی پرتاب خوبی برای او باشد. پژمان جمشیدی از بازیکنان سابق تیم‌ملی فوتبال ایران در این سریال نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی کرد. او نقش فوتبالیستی را بازی کرد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی برای خود پیدا کند.

سروش صحت تا امروز کارگردانی سریال‌هایی چون «چارخونه»، «بازی» و «ساختمان پزشکان» را برعهده داشته و اغلب این سریال‌ها توانسته در بستر طنز برخی از هنجارهای اجتماعی را گوشزد کند.

سروش صحت که این روز‌ها در حال تدارک ساخت سریال جدیدش است، در گفت‌وگو با خبر درباره قصه این مجموعه تلویزیونی می‌گوید: «این سریال یک طنز اجتماعی است و داستان دو خانواده را روایت می‌کند. این دو خانواده درگیر مسائلی می‌شوند که بیشتر در قالب مسائل و مشکلات شهری است که سعی کردیم با این مسائل شوخی کنیم.»

صحت بار‌ها به این نکته اشاره کرده که بیشتر از این‌که با برادران قاسم‌خانی همکار باشد، دوست است و سریال جدیدش را با همکاری آن‌ها مقابل دوربین می‌برد اما این‌بار پیمان قاسم‌خانی به عنوان مشاور و مهراب قاسم‌خانی در مقام طراح صحنه در کنار صحت حضور دارند.

هنوز مشخص نیست سروش صحت این بار نیز در انتخاب بازیگرانش از حضور کسانی که در گذشته با آن‌ها تجربه همکاری داشته استفاده می‌کند یا خیر؟

سریال «شمعدونی» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی در شبکه سه سیما تولید می‌شود که البته تاریخ پخش آن هنوز مشخص نیست.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    60 10
    موفقیت سریالای ساختمان پزشکان و پژمان بیشتر از این که مربوط به سروش صحت باشه متعلق به پیمان قاسمخانیه ... امیدوارم این سریال آقای صحت که نویسندش هم خودشه مثل سریال چارخونه بی محتوا نشه
  • هادی IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    62 14
    سریالهای طنز سیما ربطی به کارگردانش نداره که مدیری باشه یا صحت یا آقاخانی یا... هر کدوم که برادران قاسمخانی نویسندش بودن سریال خوبی از آب دراومده و خیلی هم محبوب شده
  • بی نام NZ ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    27 4
    فقط عطاران