۰ نفر
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

ایسنا نوشت:خانواده آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی در پیامی به مناسبت نوروز عنوان کردند: نوروز نشانه اعتدال آسمان و زمین و نقطه تعادل هستی است و هاشمی نماد اعتدال در تفکر و مدیریت جامعه.

در این پیام آمده است: "در آستانه بهار هستیم، تولد دوباره زمین و زمان که امیدوارم به مصداق "حول حالنا " تولد دوباره قلوب ما برای درک بهتر جهان وارتباطی انسانی تر باشد.

امسال نخستین بهاری است که جای خالی آیت الله هاشمی رفسنجانی را در دل وجانمان علاوه بر نبودنش سفره تحویل سال احساس می کنیم. نوروز نشانه اعتدال آسمان وزمین و نقطه تعادل هستی است وهاشمی نماد اعتدال درتفکر ومدیریت جامعه، نوروز بدون او، گرچه شیرینی وصمیمت گذشته را نخواهد داشت، اما اعتدال نوروزی تا همیشه برایمان یادآور مرد اعتدال خواهد بود، مردی که شصت سال مجاهدت کرد تا خزان امیدها و سرمای قلبها از این کشور رخت بربندند و بازنگردد تا در هرچهار فصل سال، اعتدال برایمان بهار آورد.
امسال که بر سرسفره تحویل سال چشمانمان را به چشمان پرامید پدر در قاب عکس سیاه رنگ کنار سفره خواهیم دوخت ، برای شما و همه مردم ایران عزیز آرزوی سلامتی، شادی و موفقیت خواهم کرد و از شما نیز می خواهم برایمان دعا کنید تا خداوند بر صبر واستقامتمان در پیمودن راه اعتدال بیافزاید."

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    6 0
    روح اش شاد و صد حيف كه نيست
  • عبدالله از خراسان رضوی A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
    3 0
    روحش شاد بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران تمام امیدمان بود