مجتبی جباری نکاتی را در جدیدترین مصاحبه‌اش گفته که بهتر است همه وجه مثبتش را باور کنیم.

عرفان حاجي‌بابايي: "به خاطر عملهایم، کیفیتم را از دست دادم. نمی توانم تمرین کنم و کار سخت شده است. وقتی دکتر ایفمارک پای من را دید گفت زانوی من 20 سال پیرتر است و باید تعویض مفصل انجام دهم. زانوی من خیلی سال کار نمی کند. با این شرایط سخت تلاش کردم در کنار تیم تمرین کردم و سعی کردم کیفیت داشته باشم اما سخت شده زیرا انرژی جوانی نیست و آسیب هایی داشتم. تصمیمی نگرفتم و نمی دانم وضعیتم چه می شود. اول دوست دارم مسئولان جواب بدهند که چه فکری کردند که چرا من و مهدی رحمتی را کنار گذاشتند و بعد درباره تصمیمم صحبت خواهم کرد."

این شاید شاه بیت گفته های صادقانه مجتبی جباری است در جدیدترین مصاحبه اش. او خودش پذیرفته اصلا شرایط بازی نداشته. اگرچه در این سال ها در قطر که خودش گفته بود به خاطر کیفیت زمین ها ، توانسته بود بازی کند ، از ابتدا می دانسته کاری سخت برای بازی در استقلال دارد. کیفیت پایین زمین چمن تمرین حتی به او اجاز تمرین نمی داده. مجتبی از ابتدای فصل قصد خداحافظی داشته اما باز به زعم خودش رفته به استقلال و قرارداد بسته چون نمی توانسته از هیجان بازی در تیم و جلوی هوادارانش بگذرد.

ما سعی می کنیم این بخش از حرف های جباری را باور کنیم. نه ان بخشی که در برنامه 90 دوشنبه شب گذشته از قول افتخاری مدیر باشگاه توسط ملکی عضو هیات مدیره استقلال مطرح شد. اینکه جباری با اعتراض گفته به استقلال برگشته تا پولش را بگیرد!

ولی کاش مجتبی که خود بهتر از هر کسی شرایط بدنی اش را می داند ، به فکر بهترین تصمیم برای فوتبال حرفه ای اش باشد . به فکر وداع با خوشنامی. کاش منصوریان این گفته های جباری را بارها بخواند و باور کند اشتباه کرده است که یکی مثل برزای قربانی چنین شرایطی شده!

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =