در ۱۶ آبان، پربازدیدترین مطالب درباره بحران سیاسی و جنگ قدرت در خاندان آل سعود بود که منجر به بازداشت تعدادی از شاهزادگان این قوم شد.

در صدر مطالب پربازدید سرویس سیاسی، گزارشی درباره پرونده استانداران دولت دوازدهم وجود دارد. در این سرویس طباطبایی هم در نقل قول پربازدیدی اعلام کرد: روحانیت سیاسی نباشد طعمه سیاسیون می‌شود. همچنین انتقاد علی مطهری از اظهارات معاون آملی لاریجانی پربازدید بود که گفت: مقصر اصلی بحران موسسات مالی بانک مرکزی است نه مردم.

برای مخاطبان سرویس اقتصادی یافتن این سئوال مهم بود که آیا دلار ۴ هزار تومانی می‌ماند؟ در این سرویس نرخ انواع برنج در میادین هم بازدید زیادی داشت. همچنین گزارشی درباره تفاوت قیمت 8میلیون تومانی هرمتر آپارتمان در مناطق مختلف تهران پربازدید بود.

در سرویس فرهنگی تهدید تازه شبکه ماهواره‌ای جم برای بازیگران زن ایرانی بازدید زیادی داشت. پس از آن، خبر ادامه شیمی‌درمانی بازیگر «معمای شاه» وابسته به تزریق آمپول‌های ۱۳ میلیونی پربازدید بود. همچنین دردسرهای ادامه‌دار رسوایی جنسی ستاره هالیوود مورد توجه مخاطبان این سرویس بود.

در سرویس جامعه گزارش مربوط به این سئوال پربازدید بود: اگر زلزله بیاید 1050 برج بلند تهران چه سرنوشتی پیدا می کنند؟ سایر اخبار درباره حوادثی بود که این روزها باعث تعجب همگان می شود. خبر دیگر این سرویس می گفت نزدیک به ۶۰۰هزار بازنشسته درخواست وام ضروری دارند. همچنین گزارشی تصویری درباره بستن دهان سی‌وسه‌پل و میله‌کشی در دهانه‌های سی‌وسه پل اصفهان بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس بین الملل خبر پربازدید حکایت از آن داشت سه شاهزاده در کاخ ملک سلمان بازداشت هستند. پس از آن، خبر پربازدیدی عنوان کرد شب‌نشینی‌های داماد ترامپ با محمدبن سلمان، بلای خاندان سعودی شد. در این سرویس سفیر اسبق ایران در اردن هم در نقل قول پربازدیدی گفت: حریری یک جنگ نیابتی را کلید زد.

در سرویس طنز هم از ارثیه میلیاردی قالیباف برای هاشمی رونمایی شد.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =