ممکن است بگویید ثروتمند و مشهور شدن چه فایده ای دارد ،وقتی که مجبورید هر روز ۵ خواب بیدار شوید و در طول روز به ۱۰۰ ایمیل پاسخ دهید؟ این سوال مهمی است. هر وقت به آن جواب درستی دادید می توانید با چشم باز دست به انتخاب بزنید.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سی ان ان مانی،برای اینکه بفهمیم موفق ترین آدمهای دنیا چطور زندگی شان را سر و سامان می دهند از مدیرعامل شرکتهای بزرگ مثل ای.او.ال و اریکسون درباره عادتهای شخصیشان پرسیدیم.

به گفته آنها بیدار شدن در صبح خیلی زود یکی از رموز موفقیت است. ممکن است این نتیجه گیری بدست آمده شما را به یاد نصیحت های معلمان بیندازد، اما باید گفت که وقتی برنامه روزانه این مدیران عامل را با دقت بررسی کردیم متوجه یک روند تکراری شدیم.

 البته بعضی از این عادات روزانه به خاطر موقعیت شغلی به شخص دیکته می شود، اما اکثر آنها محصول یک نوع نگاه خاص به زندگی و کار است. این افراد زندگی خیلی خیلی منظمی دارند. آنها چطور نفر یاد می گیریم چیست؟ روز خود رو سازمان می دهند؟ مهمترین چیزی که از عادات این از این یکی متاسفانه هیچ گریزی نیست:

 زود بیدار شدن رمز موفقیت است

مدیر عامل های موفق بدون سروکله زدن با زنگ ساعت - یا موبایل - بیدار می شوند و یکی از آنها حتی می گوید: «زندگی هیجان انگیزتر از آن است که بخواهم آن را به خواب بگذرانم«.

متاسفانه مرز بین زندگی شخصی و کاری از بین رفته است. اوقات فراغت این افراد مثل وضعیت کاریشان به طرزی دقیق سازماندهی شده است.

هیچ کدام از آنها در روزهای تعطیل تا ۱۰ صبح نمی خوابد

آنها همچنان زود بیدار می شوند و ورزش می‌کنند و همه این مدیرعامل ن موفق از اینکه گذاشته اند کار، آنها را تا خانه تعقیب کند خوشحال به نظر می رسند. حتی وقت گذرانی با بچه ها هم در زمان خاصی انجام می شود و ممکن است این را بی رحمانه قلمداد کنید اما باز هم خوب است که ین مدیران خود را به این کار مجبور کرده اند.

صبح یک ‌شنبه صبح شروع کار است

ذهن آنها آنقدر آماده است و طوری به زود از خواب بیدار شدن عادت کرده اند که از همان لحظه اول - البته پس از ورزش - آماده کار هستند. آنها نیازی به حل جدول یا سودوکو ندارند تا خواب از سرشان بپرد.

ایمیل مهمتر از موبایل

اولین کاری که هر صبح می‌کنند خواندن و جواب دادن به ایمیل هاست.آنها می گویندبهترین توصیه ما داشتن تبلت یا تلفن هوشمندی است که همیشه همراه شماست و همیشه به اینترنت وصل است. اینطوری نیاز نیست برای هر بار ایمیل خواندن پشت کامپیوتر بنشینید.

برای یک مدیرعامل مدرن ایمیل مهمتر از موبایل است. شما هم باید همیشه به لحاظ ایمیلی در دسترس باشید.

عادات خود را تغییر دهید

بدون تغییر دادن عادات لذت بخش روزانه واقعا نمی توانید شرکت های عظیم رقابتی داشته باشید.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 751836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =