روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت:

* حاشیه‌های اجلاس گروه هفت در کانادا و رسوائی‌های ترامپ همچنان ادامه دارد. به گزارش شبکه «سی. بی. اس نیوز»، در جریان این نشست، زمانی که ترامپ برای امضای بیانیه پایانی گروه 7 تحت فشار قرار گرفت، دو شکلات «استاربرست» از جیبش در آورده و یکی از آن‌ها را به سمت صدراعظم آلمان پرت کرده و گفته است: «آنگلا! نگو که من هرگز هیچ چیزی به تو ندادم».

این خبر درحالی منتشر شده که به دنبال نشست گروه 7 در کانادا، مقام‌های آلمانی عکسی جنجالی از این نشست منتشر کردند؛ عکسی که به گفته برخی کارشناسان غربی، نشان دهنده اوج تنش‌ها بین آمریکا و اروپا بود، ترامپ، ساعاتی بعد درحالی که در هواپیما به مقصد سنگاپور برای دیدار با رهبر کره شمالی بود، امضای خود را پس گرفت.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا تنهایی IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 0
    با سلام. پاسخگویی و ارائه خدمات دیجی کالا در ابتدا خیلی خوب بود ولی بعداز معروف شدن و با ارزش شدن سهامش. نظارت برکنترل کیفیت محصولات بخصوص لوازم الکترونیک و نحوه پاسخگویی و پاس کار به سایرین و طولانی نمودن استرداد وجه در پروسه زمانی چهل روزه و عدم رسیدگی به شکایات رویه کارشان گردید. سوال : چرا ما وقتی خرمان از پل گذشت خدا را بنده نیستیم. مگر با حمایت ما مصرف کنندگان به اینجا نرسیدن؟؟
  • شمس تبریزی A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    0 3
    خواسته هدیه ولنتاین رو پیشاپیش تقدیم آنگلا کنه.