باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دو مرد قدبلند و درشت هیکل که جزء سارقان سابقه‌دار منازل محدوده خیابان صفا بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

در ساعت هفت صبح چهارشنبه، دو سارق به قصد سرقت وارد یک منزل مسکونی قدیمی در محدوده خیابان صفا می‌شوند و در حالی که صاحب خانه و برادرش در یکی از اتاق‌ها خواب بودند، مشغول جمع‌کردن لوازم با ارزش داخل خانه می‌شوند.

در حین سرقت لوازم، پای یکی از سارقان به ظرفی چینی برخورد کرده و با شکستن ظرف، صاحب خانه و برادرش از خواب بیدار شده و متوجه حضور دو سارق در منزل‌شان می‌شوند و با دیدن سارقان با آن‌ها درگیر شده و در نهایت هر دو سارق با دزدیدن یک دستگاه DVR، یک گوشی تلفن همراه و دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پول نقد فرار می‌کنند.

ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو با حضور در صحنه به بررسی مدارک و سرنخ‌های موجود مشغول می‌شوند و در بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته دو مرد قدبلند و درشت هیکل را شناسایی می‌کنند و متوجه می‌شوند هر دوی این متهمان، جزء سارقان سابقه دار منطقه بوده که به تازگی از زندان آزاده شده و دوباره اقدامات مجرمانه خود را از سر گرفته‌اند.

این دو سارق سابقه‌دار که پنج سال سابقه محکومیت برای سرقت اماکن، خودرو و حمل موادمخدر دارند، به دلیل فیزیک بدنی‌شان به القاب گاوی و دراز معروف شده‌اند و قدِ بلند و درشتی هیکل این دو باعث شده تا به سرعت قادر به بالارفتن از دیوار منازل باشند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد: به دنبال اطلاع از آزادی این دو سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای و از سرگیری اقدامات مجرمانه، دادستان دادسرای ناحیه هشت، حکم ورود به مخفیگاه این دو متهم و بازداشت آن‌ها را صادر کرد و در نهایت ماموران پلیس موفق به دستگیری این دو نفر شدند.

وی گفت: ماموران پلیس از مخفیگاه این دو متهم، علاوه بر کشف DVR مسروقه، سه دستگاه مودم، سه تبلت، دوربین مداربسته و چند دستگاه لوازم خانگی را نیز کشف کردند.

به گفته اربابی تا این لحظه علاوه بر شناسایی پنج نفر شاکی، متهمان دستگیر شده به دو فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرده‌اند و پرونده این دو نفر در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ در دست بررسی است.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =