سیدجلال حسینی می‌خواست در برنامه ۹۰ دست به افشاگری بزند اما برای اینکه دوشنبه شب نتوانست به استودیو ۹۰ برود، از این کار بازماند.

کاپیتان محبوب پرسپولیس که با گل زیبایش توانست موتور قرمزها را روشن کند و آنها بزرگترین بازگشت آسیایی شان را داشته باشند، حرف های زیادی برای گفتن با هواداران دارد.

او بعد از بازی با الدحیل هم گفت: «این‌هایی که به پرسپولیس لطمه می‌زنند» را افشا می‌کند.

اما این ها چه کسانی هستند؟ 

او در ۹۰ کدهایی درباره‌شان داد:«یک‌بار آنهایی که پول نداشتند و تعهد ایجاد کردند را بگیرید و برخورد کنید.» 

سیدجلال از سالی که به پرسپولیس برگشت و حتی از قبل آن از قرمزها طلب دارد. از دوره رویانیان آنها قراردادهایی داشتند که با روی کار آمدن گودرزی، آپشن های‌شان پرداخت نشد.

ولی مشکل فقط همین قرارداد نبود. در دوره طاهری هم او و خیلی از بچه های تیم به چنین مشکلی خوردند. پول های‌شان ماند و طلب های تلمبار و ترس از حذف از آسیا و کلی اتفاق دیگر ، مدام شرایط‌شان را سخت تر کرد.

به این‌ها اضافه کنید ماجراهای تیم ملی را، سیدجلال از هدایتی، از طاهری، از رویانیان و از کی‌روش دلی پر از درد دارد. او اگرچه خودش می داند دیگر با این شرایط سرمربی تیم ملی او را بر نمی گرداند اما دلش می سوزد که چرا پرسپولیس باید فقط یک ملی پوش داشته باشد. درست هم می‌گوید، این پرسپولیس با علی‌پور، عالیشاه، نوراللهی و بقیه واقعا با فقط یک ملی‌پوش واقعا کم بازیکن در تیم ملی دارد.

درباره طلب‌ها اما او درست می‌گوید. همه این مدیرانی که بیت المال را هدر داده اند، قطعا باید محاکمه شوند و مجازات هایی سنگین برای‌شان در نظر گرفته شود.


41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =