۲ نفر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
از کجا کاپوچینو عمده بخریم؟

در این مطلب مرجع تولید کاپوچینویی را معرفی می‌کنیم که تمام فرآیندهای تولید و بسته‌بندی را به صورت کاملا بهداشتی و بدون واسطه انجام می‌دهد. 

دغدغه خیلی از افراد خرید کاپوچینو عمده و بدون واسطه است، خرید کاپوچینویی که از مواد اولیه باکیفیت تولید شده باشد.

کاپوچینو و ویژگی‌های آن

کاپوچینو نوشیدنی گرم با کافئین است که طعم بسیار ملایم و طرفداران زیادی دارد. امروزه خرید قهوه فوری و کاپوچینو بسیار رایج شده است و انتخاب فروشگاه معتبر و محصول با کیفیت و خوب مهم است. اولین چیزی که از یک کاپوچینو خوب به ذهن می‌رسد،‌ کیفیت مواد اولیه آن است. قهوه‌ای که در ساختار کاپوچینو استفاده می‌شود و نوع شیر و حتی شکر مورد استفاده در تولید کاپوچینو اهمیت زیادی دارد. موضوع مهم دیگر نسبت‌های ترکیب مواد اولیه است. کاپوچینوهای دارای کیفیت کم، گاهی اصلا طعم قهوه و کافئین نمی‌دهند یا اینکه طعم قهوه سوخته دارند. فوم و کف کاپوچینو نیز مهم است، فوم زیاد و پایدار منجر به زیبایی ظاهری این نوشیدنی و طعم ملایم‌تر آن می‌شود. فوم کاپوچینو و زیبایی ظاهر آن در کافی‌شاپ و بار گرم‌ها اهمیت زیادی دارد. اگر کاپوچینو را به صورت عمده و فله‌ای می‌خرید، بهداشت مواد اولیه و مراحل تولید و نیز مورد تایید بودن سازمان غذا و دارو اهمیت زیادی دارد و حتی می‌توان گفت اولویت اصلی است. مطمئنا هدف، خرید کاپوچینو باکیفیتی است که قیمت مناسبی هم داشته باشد.

مرجع تولید کاپوچینو در ایران

فروشگاه بسیط در ارومیه سابقه زیادی دارد و کمتر کسی تا به حال از این مغازه خرید نکرده است. تنوع بالای انواع چای، قهوه و تجهیزات قهوه و هر چیزی که در دنیای بار گرم و بار سرد کاربرد دارد، کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب محبوبیت این مجموعه را سبب می‌شود. بسیط صرفا فروشگاه نیست و انواع پودر کاپوچینو و قهوه‌های ترکیبی و… را تولید می‌کند. بسیط به طور مستقیم و بدون واسطه انواع مختلف کاپوچینو با کیفیت را تولید می‌کند. کاپوچینوهای بسیط از مواد اولیه خارجی (از کشورهای آلمان، لهستان و اسپانیا) و با ترکیب‌های خاص و به روزترین دستگاه‌ها تولید می‌شود. شعبه مرکزی این فروشگاه در ارومیه (خیابان همافر 2، مابین فلکه نه پله و کسری) است ولی امکان خرید از این فروشگاه از سراسر ایران فراهم است. می‌توانید از شعبه آنلاین بسیط ثبت سفارش کنید. در مجموعه بسیط سفارش‌های شما با بهترین روش‌های ارسال و در کوتاه‌ترین زمان فرستاده می‌شوند.

از کجا کاپوچینو عمده بخریم؟

چرا پودر کاپوچینو بخریم؟

آماده کردن کاپوچینو فرآیند زمانبری است و مهارت بالایی می‌خواهد. برای تهیه کاپوچینو باید دستگاه اسپرسوساز داشته باشید و دانه قهوه یا پودر قهوه باکیفیت و با درجه آسیاب مناسب اسپرسو تهیه کنید که مطمئنا هزینه‌های زیادی به دنبال خواهد داشت. استفاده از پودر کاپوچینو هم در منزل هم در کافه و مینی کافه شما مزایای زیادی دارد. برای کافه‌ها خرید کیلویی کاپوچینو بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

از کجا کاپوچینو عمده و بدون واسطه بخریم؟

خرید کاپوچینو به صورت عمده برای کسانی که مصرف بالایی دارند از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر مزیت اقتصادی، زمان اجازه نمی‌دهد هربار با دستگاه اسپرسوساز و تهیه فوم شیر کاپوچینو آماده کنند. اگر فروشگاه معتبری برای خرید عمده کاپوچینو پیدا کنید از هر لحاظ سود خواهید کرد. استفاده از پودر کاپوچینو نسبت به تهیه کاپوچینو با دستگاه اسپرسوساز و استفاده از پودرهای فوری بسیار بهتر است به شرطی که بتوانید کاپوچینو با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید. مجموعه بسیط تولید کننده مستقیم کاپوچینوهایی با ترکیبات مختلف است و امکان خرید مستقیم از بسیط به صورت حضوری و آنلاین فراهم است.

انواع کاپوچینوهای بسیط

از کجا کاپوچینو عمده بخریم؟

کاپوچینوهای برند بسیط از بهترین مواد اولیه از کشورهای آلمان و لهستان تولید می‌شوند. بسیط مواد اولیه را به طور مستقیم و بدون واسطه از این کشورها وارد می‌کند. فرمولاسیونی منحصر به فردی دارند که نتیجه تلاش و مهارت بالای کادر مجموعه بسیط است.

کاپوچینو با شکر قهوه‌ای بسیط

کاپوچینو با شکر قهوه‌ای بسیط از مواد اولیه بسیار مرغوب و طبق استانداردهای بهداشت غذایی تهیه شده است. استفاده از شکر قهوه‌ای سبب می‌شود نوشیدن این کاپوچینو فوری کمترین ضرر را داشته باشد. این نوشیدنی فوم خامه‌ای بسیار غلیظی دارد و هر مقداری بخواهید، می‌توانید بخرید.

کاپوچینو بدون شکر بسیط

کاپوچینو بدون شکر بسیط نوشیدنی بسیار مناسب برای افراد دارای دیابت و رژیم‌های غذایی خاص است. مجموعه بسیط در تهیه این کاپوچینو کریمر رژیمی و فومر گیاهی (کلسترول و لاکتوز) به کار برده است که برای افراد دارای دیابت و چربی خون بسیار مناسب است. می‌توانید از بسیط پودر کاپوچینو بدون شکر را در هر مقداری تهیه کنید.

کاپوچینو اکسترا کافئین بسیط

کاپوچینو اکسترا کافئین بسیط با مواد اولیه‌ای از کشورهای آلمان و اسپانیا تهیه شده است. این نوشیدنی مقدار کافئین بالایی دارد و قدرت تمرکز و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. نوشیدنی حاصل از این پودر فوم غلیظ و کرمی دارد. این پودر را در مقادیر مختلف و دلخواه می‌توانید از مجموعه بسیط تهیه کنید.

کاپوچینو پریمیوم 20 عددی بسیط

بسیط برای کسانی که تمایل دارند کاپوچینو ساشه‌ای بخرند نیز محصول تولید کرده است. کاپوچینو پریمیوم 20 عددی بسیط که مواد نگهدارنده و مضر ندارد و از مواد اولیه آلمانی و لهستانی تولید شده است.

قیمت کاپوچینو

قیمت کاپوچینو به برند، نوع بسته بندی و ترکیبات مواد اولیه و نوع مواد اولیه بستگی دارد. مجموعه بسیط وارد کننده مستقیم و انحصاری قهوه‌هایی با خاستگاه‌های مختلف است و از طرفی تمامی مراحل تولید و بسته بندی انواع محصولات و از جمله کاپوچینو بدون واسطه و در خود این مجموعه انجام می‌شود. قیمت‌های مقرون به صرفه بسیط به خاطر حذف واسطه‌های وارداتی و تولیدات مستقیم این مجموعه است. نسبت به خرید‎‌های خرده، قیمت خریدهای عمده شما پایین‌تر خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1900266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =