۱ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
خنجر در سینه خودی!/ دوزار کلیک ارزشش را ندارد

استوری علیرضا بیرانوند سوال بزرگی را برای من ایجاد کرد.

استوری علیرضا بیرانوند و انتقاد از مطلب یک روزنامه.خبر آنها این بود که ممکن است روند درمان بیرانوند طول بکشد و شاید ادامه درمانش به بعد از لیگ کشیده شود! مطلبی که نه انتقادی بود،نه چیزی،با این حال به تریج قبای بازیکن پرسپولیس برخورده است و بنا به دلایلی که بیرانوند برای خودش دارد این مطلب را در اینستاگرامش استوری کرده است!

تا اینجای کار هم باز نمی شود خرده ای گرفت؛باید بخشی از حق را هم به علیرضا داد.احتمالا بیرانوند وضعیت خودش را می داند و خواسته با این استوری ثابت کند که آماده است و نیازی به درمان پس از لیگ نیست اما حرف من با آن همکارانی است که خنجر را از پشت می زنند و برای گرفتن دوزار کلیک چنان تیترهای عجیب و غریب می زنند که مخاطب گمان می کند چه اتفاقی افتاده و سریع روی خبر کلیک می کند.

نکنید برادر من! حرمت رسانه خودتان را نگه نمی دارید حرمت همکار بودن را نگه دارد.خوشتان می آید فردا روزی اگر فلان ستاره خبری از رسانه شما را استوری کرد،سایر رسانه ها با تیترهای اجق وجق به جان تان بیفتند و همین رفتار را با خودتان بکنند؟

آقایان! این خنجر در سینه خودی است و دوباره می گویم که دوزار کلیک ارزشش را ندارد؛با این حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند...

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =