۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
عسگرپور در خانه سینما حکم جدید داد

طی حکمی از سوی محمد مهدی عسگرپور (رئیس هیأت رئیسه دیوان داوری خانه سینما)، سید مهدی خادم به عنوان دبیر کل دیوان داوری خانه سینما برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در متن حکم آمده است: با عنایت به تصویب آیین نامه دیوان داوری خانه سینما که با بررسی گسترده نقاط ضعف و قوت شاکله فعلی شورای داوری در طول ادوار گذشته بوده و با توجه به اشراف جنابعالی در حوزه‌های یاد شده به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر کل دیوان داوری خانه سینما منصوب می شوید.

در مسیر انتقال وضعیت قبلی شورای داوری و اجرای آیین نامه مصوب، مسائل و دشواری هایی وجود دارد که بی شک تسلط جنابعالی می تواند راه گشا باشد.

انتظار دارد در نیمه اول سال جاری، دیوان داوری به صورت رسمی جایگزین شورای داوری باشد، هرچند پرونده‌های مفتوح و مورد بررسی در شاکله قبل به سرانجام خواهند رسید.

امیدوارم ساماندهی کلیه امور اداری و دبیرخانه ، مراودات با مراجع قضایی ، مکاتبات ، ابلاغیه‌ها با درایت جنابعالی به نحو مطلوبی صورت پذیرد .

جا دارد از کلیه عزیزانی که در طول سالیان قبل در شورای داوری به بهترین شکل ممکن به امر مهم داوری در دعاوی مختلف پرداختند تشکر کنم.

بدون تردید هیأت رئیسه خانه سینما، مدیرعامل و روسای محترم انجمن‌ها در این مسیر همراه‌تان خواهند بود.

محمد مهدی عسگرپور رئیس هیأت رئیسه دیوان داوری خانه سینما.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =