یادبود شهدای خدمت در تهران ساخته می‌شود؟

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: «اگر درباره ساخت یادبود شهدای خدمت مأموریتی به شهرداری تهران داده شود، با حداکثر توان انجام وظیفه خواهیم کرد.»

به گزارش خبرآنلاین،حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، امروز در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان شهیدش گفت: در ابتدا باید شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را تسلیت بگویم؛ با توجه به استقبال گسترده مردم در تشییع پیکر رئیس جمهور شهید وظایفی برعهده شهرداری تهران قبل، حین و بعد از مراسم گذاشته شده است.

تسنیم در خبری نوشت: وی افزود: پیش از مراسم، تمهیداتی برای حضور گسترده مردم شامل فضاسازی‌ها برای تشییع باشکوه و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی و البته همه مردم ایران اسلامی در نظر گرفته شد.

نظری ادامه داد: در حین مراسم، خدمات به صورت جاری ادامه دارد به شکلی که در حین حرکت مردم در مراسم نظافت به صورت مستمر انجام می‌شود. در پایان مراسم نیز بلافاصله پس از اتمام، نظافت‌ها انجام می‌شود تا شهر به شکل عادی خود بازگردد. این اقدامات با چینش نیرو و ماشین‌آلات مورد نیاز در طول مسیر انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تأکید کرد: شهرداری تهران در مسیر برگزاری مراسم تشییع و در مصلی و دانشگاه تهران خدمت‌رسانی لازم را داشته است.

وی در خصوص فضاسازی سطح شهر برای برگزاری مراسم تشییع نیز گفت: برای فضاسازی زمان محدودی داشتیم و هم شهر و هم مصلی و هم دانشگاه و مسیر تشییع محیطی بود که باید فضاسازی انجام می‌شد با تمام تلاشی که دوستان انجام داده بودند مختصر مشکلی وجود داشت که امروز صبح پیش از آغاز مراسم برطرف شد البته سایر ارگان‌ها نیز خود باید برای فضاسازی‌ها همکاری لازم را در مراسم انجام دهند.

نظری درباره ساخت یادبود شهدای خدمت گفت: این موضوع جز سیاست‌گذاری‌هایی است که باید در مرجع مربوطه خود انجام شود فعلاً دستور و بحثی مطرح نشده اگر برنامه‌ای باشد با حداکثر توان انجام وظیفه خواهیم کرد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =