آمادگی ایران برای مشورت‌دهی به اروپا جهت تدوین نقشه جامع همکاری با افعانستان

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان خاطرنشان کرد: در دیدار با نماینده ویژه ایتالیا در امور افغانستان اعلام آمادگی کردم ایران حاضر است حسب مشورت‌هایی که دارد به اروپا درخصوص تدوین نقشه جامع همکاری با تاکید بر منافع ملت و کشور افغانستان همکاری تازه‌ای تعریف کند.

به گزارش خبرآنلاین حسن کاظمی‌قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در شبکه ایکس نوشت: «در دیدار با نماینده ویژه ایتالیا در امور افغانستان عنوان داشتم که باید موضوعات و محورهای اجلاس دوحه ۳ مبتنی بر واقعیات منطقه و افغانستان باشد.»

وی همچنین نوشت: اقدامات کشورهای فرامنطقه تاکنون بر حل بحران و چالش‌های افغانستان مفید واقع نشده و در صورت استمرار این وضعیت، سر ریز چالش‌ها گریبانگیر اروپا نیز خواهد شد.

کاظمی قمی تاکید کرد: ضمنا اعلام آمادگی نمودم ایران حاضر است حسب مشورت‌هایی که با جهات مختلف در افغانستان دارد به اروپا در خصوص تدوین نقشه جامع همکاری با تاکید بر منافع ملت و کشور افغانستان همکاری تازه‌ای را تعریف نماید.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • PL ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    5 0
    🤣🤣🤣 شما فعلا نقشه راهتون در خصوص دلار ۵۰۰۰ تومانی و ایجاد یک میلیون شغل و ساخت یک میلیون مسکن سالانه و عدم تکیه بر برجام و مدیریت کشور با اقتصاد اسلامی و نه غربی اعلام و پیاده فرمایید. بقیه کشورها پیشکش. هر چند به الگوئی تبدیل شده ایم که دیگران دنبال روی ما نشوند.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 0
    اول تلاش کنید حق آبه خودمونو بگیرید، ببینید قبول دارن حرف مارو بعد ...
  • صادق اسماعیلی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 0
    مشورت را به خودت بده و مردم را ازین بدبختی نجات بده.
  • میثم حاجتمند IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 0
    کاشک باغچه خودتونم بیل بزنید بعد برید سراغ مشورت دادن بقیه هه