واگذاری ۳۰ هکتار از بام خرم آباد به نهضت ملی مسکن

۳۰ هکتار از اراضی بام خرم‌آباد به نهضت ملی مسکن واگذار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، بهزاد شاکرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان دقایقی پیش در شورای برنامه ریزی و توسعه استان از اختصاص ۳۰ هکتار از بام خرم‌آباد به نهضت ملی مسکن خبر داد .

وی افزود : در راستای اختصاص زمین جهت نهضت ملی مسکن در شهر خرم‌آباد تقاضای ۵۲ هکتار از اراضی بام را ارائه دادیم که با مخالفت اداره کل منابع ها طبیعی و آبخیز داری استان مواجه شده که طی آن ۲۲ هکتار که دارای پوشش جنگلی و داخل مجموعه بام بود حذف گردید .

شاکرمی ادامه داد : ۳۰ هکتار از مقدار پیشنهاد شده که خارج از محدوده و در گذشته در آن ساخت و ساز شده تایید گردیده که با تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسماً جهت ساخت مسکن ملی واگذار گردید .
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری نیز در ابن خصوص به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین گفت : محلی که برای ساخت مسکن پیشنهاد شد خارج از محدوده بام است که در گذشته در آن ساخت و ساز صورت گرفته و ساختمانهای اداری یا ساختمان استانداری بنا شده و فاقد پوشش جنگلی می باشد .

حسین میرزایی افزود : از بیش از ۵۲ هکتار تقاضای راه و شهرسازی ۲۲ هکتار که داخل محدوده بام و دارای پوشش جنگلی بود مخالفت و حذف گردید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در پایان اظهار داشت : البته با کلیت این موضوع و ساخت و ساز در محدوده یا خارج از محدوده بام خرم‌آباد که یک مجموعه منحصربفرد است مخالفیم اما چون در گذشته چندین ساختمان و ساخت و ساز متعدد صورت گرفته به ناچار با این ۳۰ هکتار نیز موافقت گردید .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =