مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: قیمت اتوبوس ها فقط بر مبنای درجه بندی آنها تعیین شده است، در برخی از اتوبوس‌ها نسبت به سال قبل حتی یک ریال هم افزایش قیمت نداشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ محمد رودباری، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افرود: در حال حاضر پایانه همدان مشغول اعزام زائران به مرزهای عراق است.

وی خاطرنشان کرد: از شب گذشته به پایانه همدان اعلام شد که به علت ازدحام جمعیت در مرز مهران، این مرز بسته شده است و اتوبوس‌ها به سمت مرزهای چزابه و شلمچه هدایت شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: با بسته شدن مرز مهران، پایانه‌ها با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل زائران را به دو مرز شلمچه و چزابه انجام دادند.

وی با بیان اینکه هنوز از مرزها برگشتی زائران را نداریم اما برای برگشت نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است، افزود: برای برگشت زائران هر چند دستگاه اتوبوس‌ لازم باشد، به مرزها اعزام می‌شود تا مشکلی پیش نیاید.

رودباری تاکید کرد: از روز جمعه اتوبوس‌ها برای بازگشت زائران در مرزها آماده می‌شوند، و امیدواریم با تدابیری که صورت خواهد گرفت، مشکلی در انتقال زائران به شهرها وجود نداشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در خصوص افزایش کرایه حمل و نقل در این ایام نیز گفت: حتی یک ریال کرایه اضافه از زائران اخذ نمی‌شود و افراد در صورت مشاهده تخلف می‌توانند به دفتر کنترل و نظارت مستقر در پایانه گزارش دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 601375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =