سی سال خدمت صادقانه چهارتن از پرسنل سازمان پارکهای کرج مورد تجلیل قرار گرفت

در سی و نهمین جلسه کمیته هماهنگی از پایان سی سال خدمت صادقانه چهارتن از پرسنل سازمان پارکهای کرج تجلیل شد و این عزیزان با دعای خیر مدیران و مسئولین سازمان پارکها بدرقه شدند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج در نهمین جلسه کمیته هماهنگی که با حضور مسئولین و مدیران سازمان پارک های شهرداری کرج برگزار گردید، چهار تن از کارمندان زحمتکش سازمان که به مقام بازنشستگی نائل آمدند با دعای خیر مدیران و مسئولین سازمان پارکها بدرقه شدند.
در این راستا محمدرضا زین العابدینی ضمن عرض تبریک به این همکاران دوران بازنشستگی را شروع فصل تازه ای در مسیر زندگی بیان کرد و گفت: این عزیزان از سرمایه های انسانی جامعه هستند و باید اذعان داشت بازنشستگی آنها به معنای پایان راه نیست بلکه آغازی برای شروع جدید زندگی می باشد.
مدیر عامل سازمان پارکها در آخرین روز کاری این چهار تن (یوسف افسری-محمد قاسم بخشی-حسن حسن خانی و مهدی عاشری ) اظهار داشت: امروز در این جلسه گرد هم آمده ایم تا به همکارانی که پس از سالیان طولانی خدمت صادقانه، به افتخار بازنشستگی نائل شده اند و عمر عزیز و گرانبهای خود را در راه خدمت به همنوعان خویش سپری نموده اند خسته نباشید و خدا قوت گفته همچنین با دعای خیر و آرزوی سلامتی و سر افرازی بدرقه شان نماییم.
وی در پایان جلسه ضمن اشاره به کاشت بیش از 46 هزار اصل نهال از آذر ماه تا کنون بیان داشت: کلیه واحد های اجرایی مکلف هستند برنامه ریزی لازم را جهت اتمام کاشت 50 هزار اصله نهال تا پایان سال که پیش تر وعده داده شده بود، انجام داده و نسبت به ارائه گزارش در روزهای آتی اقدام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =