شهردار اردبیل اظهار داشت: اعتبار 3 میلیارد و 850 میلیون تومانی خرید نردبان را به صورت دولتی تامین کردیم که البته یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیز شهرداری از منابع خود برای خرید این نردبان هزینه می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: ما نسبت به خرید نردبان 56 متری جهت اطفا حریق با تاکید مدیریت بحران استانداری اردبیل از شرکت اتریشی روزامباور به شکل جدی اقدام کرده ایم.

وی اظهار کرد: اعتبار 3 میلیارد و 850 میلیون تومانی خرید نردبان را به صورت دولتی تامین کردیم که البته یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیز شهرداری از منابع خود برای خرید این نردبان هزینه می کند.

شهردار اردبیل گفت: هر چند در سال های گذشته مذاکراتی را با یک شرکت ترک در مورد خرید این نردبان داشتیم ولی با پیگیری های مستمر در سال جاری مصمم شدیم تا از نمایندگی رسمی شرکت اتریشی روزامباور براساس استانداردهای جهانی نردبان 56 متری را خریداری کنیم که این شرکت سالانه موفق به تولید بیش از 3 هزار و 500 دستگاه از این نردبان ها در دنیا می کند.

لطف اللهیان به قابلیت های متعدد این نردبان اشاره کرد و بیان داشت: اطفای حریق همراه با تخلیه نیروی انسانی گرفتار در بحران و مجهز بودن به استانداردهای جهانی از جمله مزایای نردبان 56 متری در حال خرید برای اردبیل است.

وی اضافه کرد: هر چند ممکن است در طول سال ما استفاده محدودی را از این نردبان ها به دلیل حوادث و اتفاقات کمتر داشته باشیم اما برای نگهداری و بهره برداری از آن تدابیری اندیشیدیم تا در فصل تابستان با عقد قرارداد با اتحادیه هتل داران سرعین این دستگاه را در اختیار آنها قرار دهیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: خرید این نردبان 56 متری نه تنها ایراد و اشکالی ندارد بلکه برای مواقع بحرانی همچون حوادث پلاسکو در اردبیل حیاتی به نظر می رسد تا بتوانیم دغدغه ها و برخی نگرانی ها را به حداقل برسانیم.

لطف اللهیان با اشاره به اینکه در بودجه 96 سازمان آتش نشانی و خرید تجهیزات و امکانات فردی و لوجستیکی این سازمان را ویژه دیدیم خاطرنشان کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم تا در اتفاقات و حوادث غیرقابل پیش بینی شرمنده مردم نباشیم.

وی در ادامه به انتقال پادگان ارتش از داخل شهر به محدوده خارج شهر نیز اشاره کرد و گفت: ما با تملک این فضای گسترده و باز سعی خواهیم کرد تا براساس توافق به عمل آمده به سمتی حرکت کنیم تا بر مبنای طرح جامع و تفصیلی شهر بهترین بهره برداری را از این فضا در کنار تعریض خیابان امام انجام دهیم.

شهردار اردبیل همچنین به انتشار آگهی اجرای برخی از پروژه های عمرانی با مجوز شورای شهر اشاره کرد و اظهار داشت: ما تا آغاز فصل کاری به ارزش 50 میلیارد تومان مجوز انتشار آگهی برای جذب و انتخاب پیمانکاران برای آغاز پروژه های عمرانی سال آینده را از شورا اخذ کردیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =