تردد ۲۱۱ هزار و 377 دستگاه وسیله نقلیه از جاده‌های اردبیل

تسنیم نوشت: از ۲۵ اسفندماه سال ۹۵ تاکنون ۲۱۱ هزار و ۳۷۷ دستگاه وسیله نقلیه از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل تردد کردند.

به گزارش خبر گزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی رحمتی اظهار داشت: از 25 اسفندماه تاکنون 211 هزار و 377 دستگاه وسیله نقلیه از جاده‌های استان اردبیل تردد کردند که تردد و ورود و خروج وسایل نقلیه از جاده‌های اردبیل نسبت به زمان مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه براساس آمارهای ارائه شده از آغازین روز تعطیلات نوروزی تاکنون 118 هزار و 111 دستگاه وسایل نقلیه وارد استان اردبیل شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: هم‌اکنون نیز ورود گردشگران به استان اردبیل در حال افزایش است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون 93 هزار و 266 دستگاه وسایل نقلیه از جاده‌های استان اردبیل خارج شدند که خروج وسایل نقلیه نیز از جاده‌های استان اردبیل 23 درصد افزایش یافته و تمهیدات لازم برای تردد وسایل نقلیه در جاده‌های اردبیل انجام شده است.

رحمتی از آماده‌باش راهداری و پلیس راه استان برای خدمات‌رسانی در جاده‌های مواصلاتی استان به مسافران نوروزی خبر داد و افزود: تمام محورها و جاده‌های اردبیل ایمن سازی شده است و هیچ مشکلی در تردد وسایل نقلیه در جاده‌های اردبیل وجود ندارد.

وی بیان کرد: مجتمعهای بین راهی نیز در اردبیل به شکل ویژه ساماندهی شده است و این مجتمع‌ها به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی خدمات ارایه می‌کنند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =