استاندار آذربایجان غربی از تعویق سفر رئیس جمهور به استان که قرار بود در تعطیلات نوروزی انجام شود خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت که ظهر امروز برای بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری ارومیه حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات امسال با حضور پرشور داوطلبین ورود به شورا مواجه شده است و این اتفاق که با پوشش موفق رسانه ای صورت گرفته است مایه خرسندی است و باید از تلاش خبرنگاران تشکر کرد.

وی افزود: گرچه استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه تا این لحظه آمار قابل تاملی در تعداد داوطلبین ثبت نامی داراست ولی توزیع جغرافیایی کاندیداها و کمی ثبت نامی ها در بعضی روستاها تا این لحظه باعث شده که با این روند شاهد برگزار نشدن انتخابات در این مکان ها شویم.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: خوشحالیم در نظام جمهوری اسلامی ایران که مردم در آن خود سرنوشتشان را تعیین می کنند و مشارکت فعالی دارند جوانان زیادی برای حضور در انتخابات شوراها حضور یافته اند.

سعادت در مورد بداخلاقی های فضای مجازی برخی کاندیداها گفت: باید داوطلبین شوراها بجای تخریب و توهین به همدیگر با استفاده از برنامه هایشان و اخلاق مدارانه رفتار کنند تا مورد مقبولیت مردم قرار بگیرند زیرا این رفتارها و تخریب ها در شان انتخابات نخواهد بود.

وی به سفر دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان به استان نیز اشاره و گفت: قرار بود رئیس جمهور در تعطیلات نوروزی به آذربایجان غربی سفر کند که تاریخ سفر مورد موافقت هیئت دولت واقع نشد ولی این سفر بزودی و در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =