ایسنا نوشت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) بیانیه‌ای در حمایت از اقدام ارزشمند حمله موشکی به مواضع تروریست‌ها بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمینَ مُنْتَقِمُونَ

بدون تردید اقدام ارزشمند همرزمان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مواضع تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه اقدامی انقلابی و پاسخی کوبنده و سهمگین به یاوه گویان است و جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ثابت کرد که در زمین و آسمان و دریا اقتدار آفرین است و برای صیانت از امنیت ملی خود هیچ مسامحه ای نخواهد داشت و این تنها بخشی از توانایی های گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی در مجازات مجرمین و کج اندیشان است.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ضمن تبریک و تشکر حمایت قاطع خود را از اقدام به موقع ومهم نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می دارد.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)

پشتیبانی هوانیروز از ماموریت‌های نیروهای مسلح

همچنین تسنیم نوشت،

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه همایش هوانیروز و عملیات بیت المقدس با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران بعنوان جزیره امن شناخته می‌شود، گفت: کشورمان به برکت وجود مقام معظم رهبری و رزمندگان دلیر این سرزمین از امنیت مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اقدام موشکی علیه تروریست‌ها، افزود: امروز با پرتاب چند موشک که بخش کوچکی از توان دفاعی نیروهای مسلح است دشمن دستپاچه شده است.

فرمانده هوانیروز ارتش، ادامه داد: نیروهای مسلح با وحدت در کنار هم حضور دارند و با رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام داشته‌اند شاهد زمین‌گیر شدن گروهک‌های تروریستی بودیم.

امیر قربانی خاطرنشان کرد: هوانیروز از همه رزمندگان نیروهای مسلح در ماموریت‌ها پشتیبانی می‌کند و در آمادگی کامل بسر می‌برد. اگر بدخواهان بخواهند قدمی بردارند از پای در خواهند آمد.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678602

برچسب‌ها