در پنجشنبه 14 دی، پربازدیدترین خبر به تفاوت حوادث ۸۸ با تجمعات اخیر اختصاص داشت، خبرهایی هم با عنوان تاریخ ورود اولین بوئینگ به ایران و طلب پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از علی پروین با بازدید زیادی همراه شدند.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر تفاوت حوادث ۸۸ با تجمعات اخیر بود. خبر پربازدید دیگر این سرویس هم به عاملی که مانع ترور قاسم سلیمانی شد اختصاص داشت. اظهارنظر معاون رییس جمهور درباره اوضاع کشور هم با بازید زیادی همراه شد.

اولین بوئینگ چه زمانی به ایران می‌آید پربازدیدترین خبر سرویس اقتصادی بود. همچنین خبر شغل‌هایی که درآمد میلیاردی به دنبال دارند بازدید زیادی داشت. گزارشی هم درباره وضعیت اشتغال‌زایی در کشور با تیتر دو سال اشتغال زایی برابر با یک دهه برنامه‌ریزی در این سرویس مخاطبان زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی گزارش فیلم‌های آخر هفته تلویزیون با تیتر از سرگیجه جیمز استوارت تا دیوانگی جک نیکلسون پربازدیدترین خبر بود. طلب مهاجم پیشکسوت پرسپولیس از علی پروین هم مخاطب زیادی داشت. انتخاب بازیگر زن برنده اسکار به عنوان رییس هیئت داوری جشنواره فیلم کن هم با بازید زیادی همراه شد.

در سرویس جامعه اظهارنظر علی مطهری درباره وضعیت امروز جامعه در زمینه حجاب بازدید زیادی داشت. پشت پرده ناآرامی‌های اخیر کشور از زبان دادستان کل کشور هم پرمخاطب بود. خبری هم با عنوان مصیبت گره‌خورده پالادیوم و کوروش، غول‌های ترافیک در این سرویس نظر کاربران را به خود جلب کرد.

اتهام خیانت استراژیست پیشین کاخ سفید به ترامپ در سرویس بین الملل پربازدیدترین خبر بود. معاون ترامپ: قانونی جدید جایگزین برجام می‌شود دیگر خبری بود که کاربران بازدید زیادی از آن داشتند. خبری هم با عنوان 10 ریسک بزرگ جهان از نگاه تحلیلگران اوراسیا بازدید زیادی به همراه داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم واکنش علی کریمی به حمید درخشان پربازدیدترین خبر بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =