بسیج نیروی بازدارنده تهدیدات نظامی/ حضور مردم رمز ماندگاری انقلاب است

جانشین سپاه عاشورا با بیان اینکه "بسیج" عامل بازدارنده ی تهدیدات نظامی علیه میهن اسلامی است گفت: بسیج در دفاع مقدس تجربه و قدرتی بدست آورده که در سالهای بعد از جنگ بسیاری از تهدیدها را رفع کرده است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، سرهنگ پاسدار دکتر علی قادری در جمع فرماندهان حوزه 5 بسیج شهری افزود: به پشتوانه ی نیروهای مردمی و بسیج بوده که امروز قدرت ایران به ماورای مرزهای جغرافیایی رسیده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در سایه ی فرماندهی کل قوا و سرمایه های مردمی خود در بالاترین میزان آمادگی و قدرت بازدارندگی قرار دارد اظهار داشت: هدف امریکا بعد از تسخیر افغانستان، حمله ی نظامی به ایران بود اما هزینه ی بالای تهاجم زمینی به ایران به دلیل نیروهای باتجربه و جان برکف بسیجی مانع از این اقدام شد.

به گفته ی سرهنگ قادری، امریکا می داند پس از بمباران مناطق حساس ایران نیز نمی تواند با نیروی زمینی وارد کشور شده و به اهداف خود برسد و برای همین هم صحبت از تهاجم به ایران هرگز عملی نشد.

جانشین سپاه عاشورا با بیان اینکه تجربه ی تهاجم هوایی عربستان به یمن هم نشان داد هیچ کشوری با بمباران از بین نمی رود گفت: شاید در حملات هوایی برخی از تاسیسات زیربنایی آسیب ببینند اما بدون ورود نیروهای زمینی، امکان شکست هیچ کشوری وجود ندارد.

وی تاکید کرد: امروز توان نظامی ایران به پشتوانه ی حضور مردم و دستاوردهای بومی خود به حدی رسیده که هیچ کشوری نمی تواند جرات تجاوز به خاک میهن اسلامی را داشته باشد.

سرهنگ قادری تشکیل بسیج را یکی از بزرگترین نعمات الهی و نشان از دوراندیشی معمار فرزانه ی انقلاب دانست و گفت: ایران در 8 سال دفاع مقدس با اتکای به خداوند و نیروهای مردمی تجربه مقابله با ابر قدرتهای شرق و غرب را کسب کرد و همین قدرت بازدارندگی بود که قدرتهای بزرگ دنیا را بر سر میز مذاکره نشاند.

سرهنگ قادری با اشاره به ناامنی در کشورهای مختلف خاورمیانه و حتی اروپا اضافه کرد: همینک قدرت تاثیرگذاری نظام اسلامی به خارج از مرزهای جغرافیایی رسیده و امنیت امروز ایران اسلامی در سایه ی تلاش های صورت گرفته در این حوزه بوده است.

وی با یادآوری اینکه سرنوشت رژیم شاه نشان داد جنگ افزارهای پیشرفته نمی تواند ضامن بقای یک نظام باشد گفت: امروز تنها عامل اعتلای ایران اسلامی در کنار دستاوردهای سخت افزاری، حضور مردم در تمام صحنه ها بوده است.

این مقام ارشد سپاه، جمهوری اسلامی ایران را جزیره ی ثبات در اقیانوس پرتلاطم خاورمیانه خواند و گفت: امروز هرکس دل در گرو نظام و ولایت فقیه دارد بسیجی محسوب شده و همین هم رمز ماندگاری نظام اسلامی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =