ایرنا نوشت:

وزیر جهادکشاورزی طی نامه ای خطاب به محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار ارتقاء و ایجاد شبکه تخصصی کشاورزی با استفاده از ظرفیت های موجود این سازمان شد.

به گزارش وزارت جهادکشاورزی، در این نامه محمود حجتی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تولید و پخش برنامه های آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی و تشکر از این سازمان در راه اندازی برنامه های ترویجی بخش کشاورزی شبکه بازار آمده است؛ تولید و ارایه برنامه های آموزشی، کاربردی و بروز رسانی دانش فنی و تخصصی بهره برداران و تولیدکنندگان کشاورزی تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری بخش و تامین امنیت غذایی کشور دارد.

دربخش دیگری از این نامه آمده است: خوشبختانه طی ماههای اخیر استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان فعال در امور زراعی، باغی، شیلاتی، دام و طیور از پخش آزمایشی 4 ساعته برنامه کشاورزی در شبکه بازار به عمل آمده است.

در بخش پایانی نامه با اشاره به آیین نامه اجرایی ماده (18) قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، تفاهم نامه مشترک و همچنین سیاست های آن سازمان در ساماندهی بهینه و مطلوب شبکه های موجود، وزیر جهادکشاورزی خواستار ارتقاء و ایجاد شبکه تخصصی کشاورزی با استفاده از ظرفیت موجود درسازمان صداوسیما شده است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =