۰ نفر
۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۸

صدای گلوله یک مداح معروف در یکی از بزرگراههای تهران، گرچه لحظاتی بعد از شلیک، محو شده است، اما صفیر آن در صفحات رسانه های مجازی ، هرلحظه بلندتر می شود.

سری به رسانه های داخلی و خارجی بزنید و ببینید این اتفاق تا کجاها رفته و به جنجالی ترین خبر و گاه تیتر اصلی تبدیل شده است.
رسانه های آن سوی مرزها ، عامل شلیک را "مداح حکومتی" می خوانند و برخی رسانه های داخلی از ارتباط او با برخی مراکز قدرت و ثروت سخن می رانند.
متاسفانه با وجود انتظاری که از پلیس می رفت تا با انتشار خبر رسمی راه را بر شایعات ببندد،این اقدام صورت نگرفت و این کم کاری، لحطه به لحظه بر دامنه شایعات می افزاید.
حرف من در اینجا در باره اقدام مداح مزبور نیست. او اگر خلافی مرتکب شده باید سزایش را طبق قانون ببیند. سخن بر سر این است که جریانی به راه افتاده تا به بهانه رخداد مزبور، تیغ بر عزاداری و نوحه خوانی بکشد. اثبات این مدعا اصلا کار سختی نیست. رجوع به سایتهای بی بی سی ، رادیوفردا و ... کاملا گویاست. برخی رسانه های داخلی هم خوراک کافی برای آنها تهیه می کنند و  آتش بیار معرکه شده اند.
بر فرض که مداح مزبور و چند مداح معروف دیگر خطاکرده باشند ؛ آیا این مجوز می شود که هزاران مداح مخلص در پهنه این سرزمین، بدنام شوند؟ آیا می توان به این بهانه به اصل مداحی و نوحه خوانی حمله کرد؟
خواهشم ازدوستان وهمکاران رسانه ای ام که همگی شان را اهل روضه و هیات و عزاداری می دانم این است که تخلف یک یا چند مداح را که احیانا با مشرب سیاسی شان همراه نیستد (و انصافا هم برخی از گفتارها و رفتارهای این صنف قابل دفاع نیست) به گونه ای بازتاب ندهند که اصل کار مقدس عزاداری اهلبیت زیر سوال برود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 240
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    113 2
    حرمت امام زاده با متولیه
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    469 3
    تیغ بر عزاداری و نوحه خوانی هدف منتقدين نيست،هدق نفي حضراتي هستند که سالها با تمسک به ائمه و معصومين و زير لواي مداحي براي خودشون باند راه انداختن،عاليتهاي سياسي و اقتصادي م کنن و بعضاً از قدرت خود سوء استفاده مي کنن.
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    334 0
    حمایت بی حد و بی چ.ن . چرا از خودی ها نتیجش همینه که می بینید
  • علی IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    607 5
    موضوع مداحی آقای ایکس نیست ، موضوع اینه که این آقای ایکس با طرفداری از احمدی نژاد و در کنار قرارگرفتن کنار احمدی نژاد و مدح و ثتاگویی در جشن انتخاباتی سال 88 یا صحبت کردن مداح دیگری که استاد این آقاست علیه هاشمی رفسنجانی و حتی صحبت های بعضی ار مداحان معروف که دوست ایشون هستن ، عملا باعث شدن که با اسم و رسم مداحی که اینها معروف شدن وارد عرصه سیاست بشن و به خودشون اجازه بدن که در جریانات سیاسی ورود کنن ، در واقع دین رو سیاسی کردن ، در حالی که میبایست سیاست دینی میشد حرف خیلی از مردم هم همینه و بحث توطئه نیست بلکه عملکرد این آقایون هست که با اسم و رسم عزاداری امام حسین حرمت این نعمت رو نگه نداشتن و وارد عرصه هایی شدن که نباید میشدن ......
  • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    252 2
    اصلا" برا چی اسلحه داشته؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    هر کی هر کاری دلش خواست انجام بده و بعد بگید هیس کسی فریاد نزند که دشمن میشنود!این که نشد استدلال!
    • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      نابود باد مصلحت اندبشیها که نابود کرد زندگی ما را و پولدار کرد خیلی ها را.
    • تاج الواعظین A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      جناب نویسنده اگر واقعا دغدغه دین دارید و یا میخواند جامعه شهروند قانونمدار داشته باشد بهترین روش برخورد شدید با این گونه افراد است ....هر که بامش بیش برفش هم بیش ....شان دین در حد طرفداری از یک شخص پایین نیارید که نتیجه اش همین جامعه امروز هست....
    • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      آقا مواظب باشید با مداح تصادف نکنید! تصادفم کردید فرار کنید!
    • عرفان IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      خدايا تو شاهد باش كه ما مردم جطور جرمي اثبات نشده را قضاوت ميكنيم و فحش ميدهيم و افترا ميزنيم! كاري كه فقط براي ما و هم فكرهايمان مذموم است ولي در موردديكران....آن هم كسي كه آبرويش را خودش بدست نياورده بلكه حسين (ع)به او ارزاني داشته...
    • جمشیدی IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      واقعا کدام یک از ما با چشم خود این اتفاق را دیدیم یا از کدام مرجع قابل اعتماد صحت این خبر را شنیدیم.امام على(ع): ای مردم آن کس که از برادر مؤمنش استقامت در دین و درستی در کردار راسراغ دارد، باید به سخنانی که این و آن در باره اش می گویند و شایعه پراکنی می کنند گوش فرا ندهد. آگاه باشید گاهی تیرانداز تیرش به خطا می رود. سخن باطل فراوان بر زبان جاری می شود، زیرا خدا شنوا و گواه است. و بدانید که بین حق و باطل چهار انگشت فاصله است، یعنی میان گوش و چشم چهار انگشت بسته فاصله است. پس آنچه را که خود دیده اید و تردیدی در آن نداریحتی اگر این اتفاق افتاده باشد ما چون شاهد نبودیم حق افشا آن را نداریم.
    • هاشم US ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      بابا این نویسنده بدبخت هم که میگه هر کس هر خطایی میکنه باید سزاشو ببینه فقط با کار یک مداح کل دین و عزاداری واسه امام حسین رو خراب نکنید. خیلی ها منتظرن با یه اتفاق زیر آب دین رو بزنن مواظب بهشون کمک نکنید
    • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      54 3
      عرفان عزیز قطعاً این چنین فردی از خودش آبرویی ندارد. در این مطلب با تو هم عقیده ام. ولی فکر نمی کنی با این حرکتش و در جایگاهی که هست آبروی امام حسین را برده؟
    • محب IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      2 45
      من فقط یه جای ماجرا برام جالبه البته از اون نسخه ای که میگن طرفی که به ماشینش تیر خورده، تونسته افرادی که همراه مداح مورد نظر بودنو بشناسه؟؟؟ اسمایی که اعلام شده، برای من که اخبار سیاسی و اقتصادی مملکتو دنبال میکنن زیاد آشنا نبود، چه برسه به اینکه توی درگیری و موقع شلیک تیر به ماشینم اونارو شناسایی هم بکنم!!!!! منتظر نظرات دوستان هستم
    • محمود IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
      8 2
      شما احیانا هرج و مرج رو دوست دارید؟!
    • عمو مصي A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
      1 3
      شما تو خونتون برادر يا خواهرت كار اشتباهي ازش سر بزنه بايد بيايي تو محله و خيابان و تو سايت ها جار بزني و يا جار ميزني؟يا كسي به شما بگه هيس شما بازم داد ميزنيد ؟
    • پدرام IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
      5 0
      همه ما عاشق و مخلص امام حسين ع و آقا ابوالفضل العباس هم هستيم و تا زنده ايم ذره اي از علاقمون كم نميشه.ولي خواهشا با اين رفتارا كه متاسفانه زياد هم شده مقابله كنيد.آخه چرا يك عده بايد تو اين مملكت هر كاري دلشون ميخواد بكنن؟مگه نيروي امنيتي هستند كه اسلحه دارند؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    هنوز فحشهای رکیک آقای س.ح. به رئیس جمهور سابق یادمون نرفته...هنوز فحشهای آقای م.ا. به رئیس مجمع تشخیص یادمون نرفته...تازه اینا مثلاً الگویی هستند برای سایرین!!!!!!!!! بیشتر از این که به فکر مداحی باشن، به فکر راضی کردن مراکز قدرت و ثروت هستند متأسفانه!!!!
    • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      مراقب باشيم به کسي تهمت نزنيم. ما که نمي دونيم چي شده؟
    • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      تيتر مطلب جذابه
    • بی نام A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      همان طور که رفتار يک سينماگر مي تونه به حيثيت همه شون لطمه بزنه اينجا هم همين جوره
    • وحید A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      به گزارش خبرآنلاین،،‌ آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه مسوولان عالی قضایی در تاریخ 22 آذر 1391 گفت: حسب موازین شرعی و قانونی مصوب، تفاوتی میان به کارگیری سلاح سرد یا گرم وجود ندارد و در حکم محاربه و مجازات آن نیز اعدام است.
    • ياسر A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      اقاي محترم من موافق حركتها يا نطق هاي مداحان نيستم...اما كمي انصاف داسته باشيد طرف داشته با خانواده اش ميرفته بعد چند نفر جلوش را ميگرند...خب بياستد نگاه كند!! ..تازه چرا اين خبر را اول سايتهاي ان طرفي پر و بال دادند؟؟؟
    • بی نام EU ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      بی نام اینها قضیه را کاملا برعکس نشون دادن .اگر راننده 206 جلوی اینها رو گرفته بود که نمیرفت شکایت بکنه میگذاشت در میرفت،راننده 206 با خانواده بوده نه مداح هفت تیر کش،ار فکری برای اینها نشه وای به حال ما
    • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      رفتارهای سیاسی مداحان را یادمون نرفته. اینا مداحان حکومتی هستند که همین صدا و سیما مطرح شون کرده تا در بین مردم نفوذی داشته باشند اصلا هم دغدغه شون عزاداری ائمه نیست هدفشون چیز دیگه ای
    • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      دوستانی که از مداح حمایت و طرفداری می کنند خداییش اگه کسه دیگر مخصوصا از جناح های خاص بودند اینها کاسه داغتر از آش نمی شدند یاد دو جوان که به خاطر زورگیری اعدام شدند افتادم اگر رفتار ما با این شخص در مقایسه با دیگران فرق کند در حقیقت خون آن دو جوان و دیگران پایمال شده است خدا به داد ما برسد خبرآنلاین خواهشا چاپ کن
    • ننه زری EU ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      آخر قضیه اینه: اون زن و شوهر میان تو رسانه میلی میگن ما عامل امریکا و اسرائیل هستیم می خواستیم حاج محمود را ترور کنیم ایشان هم از خودشان دفاع کردن البته به کمک حاج رعیت و پرونده مختومه می شود
    • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      326 1
      یاد محیط بانان افتادم.دو تا شون حکم علیه هشون صادر شده !یا مامورین انتظامی که آیین نامه بکارگیری سلاح رو باید درست و کامل عمل کنند تازه باید گزارش هم بدنند.بفرموده حضرت علی علیه سلام بزرگترین گتاه کوچک شمردن آن است.
    • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      341 5
      مشکل اینجاست بعضیاشون واقعا دیگه شورشو در اوردن این یکی هفتیرکشی میکنه اون یکی به سران مملکت فحش میده او یکی....
    • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      288 5
      متاسفانه بعضی از مداحان به مراکز قدرت وصلند و این مسئله باعث شده که خیلی ها از مراسم عزاداری فاصله بگیرند چون این مراسمها را به چشم عزاداری ائمه نمیتوان دید همانطور که اشاره شده بعضی مداحان پول و قدرت پیدا میکنند که برخی از سیاستمداران را تخریب کنند و اینها دیگر قابل انکار نیست
    • علی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      332 4
      بنظر شما طبق قانون به کسی اسلحه داده میشود تا به هر بهانه های کوچکی همچون تصادف به طرف جان و مال مردم شلیک کند؟آیا قانون به برخی اجازه داده است جرایم بزرگی چون تیراندازی که برای مردم عادی تجرید سلاح محسوب شده و حکم محارب دارد را انجام دهند و از تعقیب و مجازات مصون باشند؟سفسطه نکنید برادر من.من چندین قاضی سرشناس میشناسم که در مسائل جنایی و قاچاق به امر قضا میپردازند و هر روز خود و خانواده شان مورد تهدید قرار میگیرند اما تاکنون نتوانسته اند مجوز سلاح بگیرند آنوقت فردی مثل کریمی که نه کار پر مخاطره ای دارد و نه مسئولیت حکومتی باید مجوز حمل سلاح و مجوز مصونیت از تعقیب و پیگرد قانونی داشته باشد؟
    • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      از بس همه مردمی هستند به کمتر از اسلحه و محافظ و گارد راضی نمیشن.
    • پاسخ به یاسر IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      7 0
      جناب یاسر اگه به قول شما رسانه های اونور به این قضیه پروبال نداده بودند که م.ک شکایت می کرد که اینا ماشینشون رو زدن به گلوله های من باید خسارت استهلاک هفت تیرمم بدن به اضافۀ اینکه روحیۀ من هم جریحه دار شده پس باید دیه بدن و احتمالاً اون زن و شوهر به چند سال زندان محکوم می شدن, هر چند هنوز معلوم نیست چه حکمی داده می شه
  • بی نام A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    او اگر خلافی مرتکب شده باید سزایش را طبق قانون ببیند. / اگر يك شهروند بي درجه تفنگ آبپاش استفاده كنهف شب نشده توي تلويزيون باباشو جلوي چشمش ميارن. حالا شما ميگي چرا به اين مداح ميگن حكومتي؟
    • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      9 223
      اجازه بدید اصل ماجرا روشن بشه این قدر زود قضاوت نکنید.
    • حیما A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      159 1
      آره اجازه بدین اصل ماجرا یه جوری تحریف بشه و یه ضربه شستی هم به اون طرف وارد بشه و با فشار و زور بیاد و بگه ما مقصر بودیم، بعد تو همه رسانه ها همچنین جناب محمود کریمی تبدیل به یه قهرمان میشه که همه کارشو تحسین می کنن، مملکت ما کارخانه ساخت قهرمان و ابرقهرمانه.
    • هـادی A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      70 1
      اصل قضیه روشن بشه یا ماستمالی؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    395 3
    هیچ کس اصل کار عزاداری و نوحه خوانی رو زیر سوال نبرده اما اخیرا این قشر به واسطه بهای زیادی که توسط عده ای بهشون داده شده دور برداشتن و خود رو مجاز به انچام هر کاری و زدن هر حرفی می دونند چه عاملی باعث شده برخی از مداح ها خود رو فراتر از قانون بدونند و هر عملی انجام بدهند و هر سخنی به زبون بیارند؟ باید جلوی این اعمال گرفته بشه
  • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    316 2
    این چه اراذل واوباشی بوده اند که به خودروی مداح مشهور حمله کرده اند اما بجای اینکه آنها مسلح باشند طرف مقابل مسلح بوده و تیراندازی کرده است؟
    • بی نام FR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      167 0
      اون چیزی که اون شب رخ داده نشون میده که محمود کریمی اعتقاد سفت و سختی به جمله ی بهترین دفاع حمله اس داره
  • بهروز IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    557 8
    در هر صنف و پیشه ای همه جور ادم پیدا میشه، حالا دکتر باشه یا مداح... اما سوال اینه که این افرادی که در حاشیه قدرت این چند ساله پروبال گرفتن و خودشون رو ورای قانون میدونن چطور به اینجا رسیدن؟ کی اینا رو برد بالا؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    243 2
    بسيار خوب، شرطش اينه كه هركس خاطى بوده مجازات بشه و به اطلاع مردم برسه تا ديگه كسى خودش تحليل بيخودى نكنه. ببينيم و تعريف كنيم!
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    456 1
    تگزاسه مگه هفت تیرکشی می کنن!؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      صبر کنين قضيه روشن بشه زود قضاوت نکنين
    • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      136 1
      صبر نکنید قضیه روشن نخواهد شد
  • نادر A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    150 1
    با سلام اينكه شخصي بر اساس عدم عقلانيت كاري كرده است نيست بحث اين است با كدام تفكر مجوز اسلحه دارد
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    353 0
    مساله اینجاست که بعضی از این حضرات رفتارهای فراقانونی دارند و کسی هم ظاهراً جرات نداره بهشون بگه بالای چشم مبارکشون ابروست, از فحاشی و بستن تهمت به دولتمردان و سیاسیون-از هر گروه و جناح , فرقی نمی کنه از اصلاح طلبها گرفته تا دولت احمدی نژاد- تا...! حالا هم که تیراندازی به ماشین یک زن و شوهر. هیشکی هم جرات نمی کنه جلوی اینها بایسته, حتی قانون!!!!!
    • مسعود IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      183 0
      دلیلش اینه که همه در مقابل قانون مساویند ولی بعضیا مساوی ترند...!!!
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    حاج محمود کريمي . با شايعه نمي تونن نابودت کنن
    • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      شایعه چیه سایتهای خودتون هم که اصل هفت تیر کشی ایشان را تایید کرده اند
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    167 4
    اين حرف درستيه که نبايد کار يک مداح رو به اصل مداحي نسبت داد. اما اينم درسته که اين آقايون هم نبايد کاري کنند که مداحي بدنام بشه
    • محمد IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      194 0
      حرمت امامزاده به متولیشه
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    58 5
    خدا به همه عقل بده
    • بی نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
      0 0
      آمییییییییییییییییییییییییییییییییییین
  • ايراني A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    308 9
    به نام دين دارند تيشه به ريشه دين مي زنند.
  • امیر IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    240 4
    واقعا متاسفم براش... آبروی ایران و ایرانی رو برده این آقا... حالا وهابیون چی میگن به ما !!!؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    87 2
    خدايا عاقبت همه را ختم به خير فرما
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    144 2
    کریمی وظیفه داره برای اینکه نشون بده برای افکار مردم احترام قائله به سخن بیاد. وگرنه هر چیزی میتونه بهش بچسبه.
  • نادر IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    145 3
    ببینین تو سایتها و تلویزیون های عربستان چه خبره باید هر چه زودتر محکوم بشه تا بیشتر از این از نام امام حسین سوء استفاده نشه
  • احمد A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    286 0
    وقتی به همراه داشتن سلاح سرد محاربه است پس استفاده از سلاح گرم چیست؟ یا شاید فرق میکنه که فاعل کی چکاره یا از چه حزبی باشه ؟
  • اعتراض 24 ساله A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    427 1
    جالبه !یک محیط بان که مجوز تیراندازی داره حکمش میشه اعدام؛بعد این آقا و امثالهم هر کاری که دوست دارن می کنند تو این مملکت و کسی هم جراتت نداره بهشون بگه بالا چشمت ابرو
  • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    239 1
    اينکه نوشتيد نيروي انتظامي بايد خبر رو منتشر کنه حرف درستيه. چرا پليس ساکته؟
  • ناصر A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    61 4
    آدم چه چيزهاي عجيبي مي بينه و مي شنوه
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    يک طرفه به قاضي نروبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببد
    • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      هر طرفه بریم این اقا جرم کرده باید مجازات شه
  • امين A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    بايد عدالت اسلمي اجرا بشه. من معتقدم مي خوان اين مداح رو تخريب کنن
  • نیما IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    بسم رب الشهداء والصدیقین
    • علی A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      139 5
      خب، ایی که گفتی یعنی چی؟
  • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    317 1
    اتفاقي نخواهد افتاد پنجاه هزارتومان جريمه اش مي كنن تمام
  • علی A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    251 1
    آخه هفت تیر کشی به خاطر یه تصادف جرم ساده ایه؟؟؟؟؟؟؟؟ گیریم کسی هم هیچی نگفت و ماجرا رو سربسته تموم کردید جواب خدا رو چی میخواید بدید؟؟؟ مگه روزی هزار بار نمیگید خدا جای حق نشسته ؟ پس چرا خودتون ذره ای به حرفتون اعتقاد ندارید
  • بی نام JO ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    اگر اين شليک انجام شده باشه خيلي کار سخيفيه اما با نويسنده موافقم که نبايد به بقيه توهين کرد
    • بی نام JO ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      14 79
      موافقم
    • بی نام US ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      27 19
      اینا فقط وقتی به خودشون توهین میشه این جملات رو میگه تو بقیه موارد پیداشون نیست....
  • راستين IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    آقاي کريمي گفته چندنفر بودند که به من حمله کردند. بذاريد موضوع شفاف بشود.
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    185 1
    همیشه اتش خشک تر را با هم می سوزاند! وقتی یک مداح اهل بیت مردان سیاست را تهدید میکند، برای کشتن کسی جایزه تغیین می کند، برای مردم در مورد انتخاب این و ان نسخه می پیچد،و.... هیچ کس دم بر نمی اورد. حالا بخود اجازه میدهد که در خیابان اسلحه یکشد و مردم را بترساند. اگر امروز هم مثلا اقا را بگیرند و دویست هزار تومان!!! جریمه کنند، وای از فردا!!! همه ما عاشق اهل البیت هسیتم ولی انهایی که عاشق درامد و قدرتی هستند که از مداحی اهل ابیت نسیبشان شده و ذره ای به سیره اهل البیت عمل نمی کنند مصداق چه هستند؟؟؟؟
  • محسن A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    حالا جدای بحث حیرت انگیز هفت تیر کشی چرا جناب کریمی باید با سید حسین میرکاظمی(رعیت) و یه بدهکار بانکی بزرگ توی یه ماشین باشند؟
    • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      9 156
      شما قدرت این رو دارید که قوه قضاییه رو متحول کنید. چونکه بدون شواهد و مدارک و شنیدن متهم قادرید حکم صادر کنید. لطفا خودتون رو معرفی کنید و اجازه بدید قوه قضاییه متحول بشه
    • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      43 9
      این دفعه منفی های مشکوک
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    به آقای کریمی حمله کردند و ازش خودش دفاع کرده.
    • علی A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      انوقت چرا مهاجم باید بره پیش پلیس شکایت کنه؟ و چرا محمود کریمی توی دادگاه حاضر نشده؟
    • ارمین IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      مگه ارازل و اوباش فقط به کریمی حمله می کنن ایشون به چه حقی اسلحه حمل می کرده؟؟؟؟؟؟ به چه حقی از اسلحه استفاده کرده؟؟؟؟؟ ارازل و اوباش به خیلی ها ممکنه حمله کنن اعم از زن و مرد اونوقت همه باید اسلحه بکشن؟؟؟؟؟؟ غیر از این به قول دوستان این چه ارازل و اوباشی بودن که رفتن کلانتری شکایت کردن؟؟؟؟؟؟؟ چطور ارازل و اوباش اسلحه نداشتن؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      آقا منم یه تفنگ میخوام... چند وقت پیش زورگیرا بهم همه کردند و هیچ کاری نتونستم انجام بدم.
    • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      اینکه به چه حقی سلاح حمل میکنه رو شما نباید تشخیص بدید.
    • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      به تمام افراد مسئول که احتمال ترور کردنشون توسط ضد انقلاب و یا هر دسته ای بالا بشه، بنا به شرایطی اسلحه میدن تا بتونن به موقع از خودشون دفاع کنند.
    • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      532 7
      فقط این را می خواهم بگویم. اگر حضرت علی (ع) قاضی زمان بود ، چه حکمی برای این فرد اعلام می فرمودند؟ لطفا نظر دهید
    • بی نام US ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      اتفاقا با این کار اصل مداحی زیر سوال نرفته مردم سالهاست عزداری و بزرگداشت ائمه را میکنند و اینقدر درک دارند که به خاطر یک نفر اصل کار را زیر سوال نبرند ولی اینکه برخی از افرادی که خود را خادم اهل بیت می دانند گستاخانه و منفعت طلبانه عمل کنند اسلحه گرم حمل میکنند (چرا؟) به جای تماس با پلیس و خبردادن به انها خود اسلحه می کشند و نامش را دفاع می گذارند و با نسبت دادن اراذل به دیگری قصد تبرئه خود را دارند اصلا جالب نیست.جنگل بانی که برای انجام وظیفه خود اسلحه کشیده محکوم به اعدام است ولی برای ایشان نامش دفاع میشود!!!
    • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      حضرت علی صحبت های دو طرف رو می شنیدن شواهد و مدارک رو نگاه میکردن بعد تصمیم میگرفتن. نه اینکه به حساب اینکه چه کسی شکایت کرده یا صرفا به صحبت های معاندان اسلام گوش بدن و حکم صادر کنن !!! داشتن مجوز اسلحه برای کسانی که احتمال ترورشون بالا باشه قانونی است با شرایطی. البته هزینه اسلحه رو خود شخص پرداخت میکنه. حالا به یکی اسپری میدن به یکی شوکر و به بعضی تفنگ ...
    • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      اگه دفاع کردن اینجوریاست که مام بلدیم آقاجون
    • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      اگه آره پس مجوز حمله اسلحه به شهدای هسته ای هم میدادند دیگه یعنی این از اونا سر تره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ali IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      یارو شانس آورده تیر حاجی خطا رفته خورده به ماشین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      ماشین دکتر شهریاری رو بمب گذاشتن بعد ایشون چطوری میخواسته از خودش دفاع کنه ؟
    • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      از کی تا بحال به مداحها میگن مسئول !!!!!!؟؟؟؟؟؟ مسئولیت چی را بعهده دارند!؟
    • پارسا A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      خطر لغزندگی جاده ! امام علی-علیه السلام-فرمود: قضاوتی که با تکیه به ظن و گمان باشد، عادلانه نیست. «نهج البلاغة، حکمت 220» با احتیاط برانیم ... (:
    • علی عقابی A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      واقعا برای خبرگزاری خبرآنلاین متاسفم ، شما به عنوان خبرگزاری مطرح در قبال خبری که برای مردم منتشر می کنید مسئولید ! چه طور می شود که با آبروی انسان ها انقدر راحت بازی می شود ؟ صرف اعتماد به خبرگزاری های خارجی که نمی شود خبر موثق ! یادمان رفته حرمت آبروی مومن از حفظ حرمت آبروی کعبه بالاتر است ؟
    • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      167 2
      خبری که در روز ارتحال پیامبر اسلام (ص) شهادت امام حسن مجتبی (ع) منتشر شد نشان می دهد این مداحان ، در حال ورود به مرحله جدیدی هستند که اگر همین الان مقامات امنیتی و قضایی جلوی آن را بگیرند ، هم آبروی شرافتمندانه مداحی اهل بیت بیش از پیش توسط اینان آسیب می بیند و هم امنیت شهروندان عادی به خطر می افتد. طبق خبر منتشره ، خودروی یکی از همین مداحان جناحی ، حدود 5 شب قبل در یکی از اتوبان های درون شهری تهران با یک پژو 206 که زوج جوانی در آن بودند تصادف می کند . بعد از تصادف و درگیری لفظی ، یکی از افراد حلقه این مداح ، با سلاح کمری 5 تیر به سمت خودروی این افراد شلیک می کند و بعد هم با هم فرار می کنند.
    • حمیدرضا IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      244 2
      حمله چی بوده؟ زن وشوهر تو 206 بودن با ماشین این تصادف میکنن حرفشون بالا میگیره اسلحه میکشه. کی هست بهش اسلحه دادن این.یه مداح والسلام.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      371 3
      جنگله مگه؟ پلیس چی کاره ست این وسط؟ حمله کردن از خودشون دفاع کرده یعنی چی؟ سرنشینای 206 زوج جوون بودن نه اراذل و اوباش
    • بی نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      بازم مثبتای مشکوووووووک!
    • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      58 26
      مثبت منفی های این نظر مشکوک است، خودت هم میدونی
    • یک واقع بین IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      295 1
      آن وقت جناب سید حسن میر کاظمی معروف به سید حسن رعیت که یکی از میلیاردرهای کشور و از دوستان بابک زنجانی هستند( در واقع معرف بابک زنجانی به مقامات بوده) در این ماشین چه می کرده اند؟ آیا ایشان فامیل حاج محمود کریمی هستند؟ یعنی یک زن و شوهر پژو سوار مزاحم حاج محمود و سید حسین میر کاظمی شده اند؟ بعد تازه ماشین آن ها مورد اصابت گلوله قرار گرفته؟ بعد خود آن زن و شوهر رفته اند شکایت کرده اند و ... آخه یک جوری از دوستان تان دفاع کنید که در عقل و منطق بگنجد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • یک دوست IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      خبر آنلاین مثبتها با اونی که در جامعه میبینیم هم خونی نداره ، مراقب باش مردم خیلی باهوش هستن .
    • علی EU ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      118 2
      دفاع مشروع شرایط دارد. یکی از این شرایط متناسب بودن دفاع با حمله است. بنابراین اگر شما با کمک گرفتن از نیروی انتظامی یا روش های ساده تر می توانید مهاجم را دفع کنید حق ندارید از سلاح استفاده کنید.
    • محمد IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      14 3
      آقا پارسا باید بهت بگم جانا سخن از زبان ما می گویی
    • من A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      3 185
      ااونی که گفته چرا اسلحه داشته، خیلی پرته، عزیز ایشون به خاطر موقعیت اجتماعی شون از طرف مراجع قضایی مجوز حمل سلام دارند. ظاهرا این اجازه هم تازگی ها بهشون داده نشده، چون ایشون خیلی وقته مطرح هستند، پس اگه ذاتا انسان قانون شکنی باشند حتما خیلی قبل تر این انفاق باید می افتاده، پس یه دقیه بی طرفانه فکر کنید که چی شده تا ایشون مجبور به ایتفاده از اسلحه شده اند
    • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      15 0
      عزیز دل... دفاع چیه؟ برای دفاع، نشون دادن اسلحه و آخرش یه شلیک هوایی کافی بوده! وقتی طرف میاد چنننند تا تیر میزنه به ماشین یکی، فقط نشون می ده هدف رو کم کنی و ارضای غرور بوده ...
  • ایران IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    43 23
    کاملا موافقم باهات امیر آقا خودمون با دستهای خودمون بهونه دادبم دست این وهابیون لعنتی
  • عیسی A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    خبر آنلاین خجالت بکش از اینکه اینجوری به قضیه نگاه می کنی و فرافکنی می کنی بحث این است که چرا قوه قضائیه سلیقه ای قانون اجرا می کند و آبروی انقلاب را می برد مردم را از بحث اصلی دور نکن
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    محمود كريمى مداح مودب باشعور و با معرفتى است كه با سبك عزادارى خاصش بسيارى از جوانها را به عزاى امام حسين كشانده اين طراحى مانند جريان ندا آقا سلطان برنامه ريزى شده بوده اولين سايتى كه اين خبر را زد بالاترين بود
    • بی نام DE ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      98 16
      همشون همينن
    • ali A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      23 87
      نسبت به سایر مداحان که حرفهای سیاسی می زنن حاج محمود کریمی صرفاً به خاطر مداحیشونه که معروفه نه به خاطر سیاست زدگیشون بعدش هم اینهمه قاضی و وکیل مدافع و ...که تشریف آوردن تو این سایت و صرفا با دیدن چند خط خبر اون هم از سایتهای مختلف و بعضا مغرض، حکم صادر می کنن حداقل یه کم فکر کنن که اگه حاج محمود با خانواده نبوده و اون آقای شاکی تنها بوده نیازی به شلیک نبوده بلکه احتمالاً این تمام ماجرا نیست و قضایای دیگری پشت پرده است چرا که هنوز شکایت به دادسرا نرسیده به سایت بالاترین رسیده!!!! تا جایی که من می دونم قوه قضاییه از کمبود قاضی و پرسنل رنج می بره!!!یه سر مراجعه کنن اونجا
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    82 0
    همانطور که رسانه های داخلی ما، رسانه ها و افرادی که مخالف ما فکر میکنند رو رصد میکنه تا با کوچکترین اشتباه شخصی یک نفر کل اون رو به اون رسانه یا سیستم تعمیم بده و اونو تخریب کنه، نباید ما انتظار داشته باشیم که اونا اینکارو نکن، از ماست که بر ماست ...
  • علیرضا IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    192 3
    اتفاقا باید به نویسنده محترم گفت سیستم مداحی در کشور ما ایراد اساسی داره که چنین مداحانی دست پروده و تربیت شده ش هستند عزیزم! وقتی به ساحت مقدس امام حسین با واژه های خفیفی همچون «اوسین، اوسین» توهین می شه شما چه انتظاری داری که به مداحی هایی از این دست شلیک نشه!!
  • بی نام JO ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    درود به محمود کريمي.
    • بی نام JO ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      خدايا حق را آشکار کن
  • علی IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    183 1
    مردم انتظار برخورد شدید قوه قضاییه با مجرمان را دارند. چه مداح باشه چه اراذل و اوباش چه دزد. کسی که جرم کرده باید مجازات بشه
  • بی نام US ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    280 2
    بطور کلي تو مملکت ما قدرت يک مداح معروف از يک وزير بيشتره
    • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      125 0
      دقیقا همینطوره
    • اميرحسين IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      4 157
      تو بيا ايران بعد حرف بزن.مثل اين كه شما ها موضوع رو بد متوجه شديد.اراذل به حاجي حمله ميكنند و ايشان به دليل اينكه مجوز حمل سلاح داشتند شليك كردند و تير خورده به لاستيك ماشين.خودتون كمي فكر كنيد،يك ادم معروف مياد به ماشيني كه توش خانواده هست شليك كنه................. زود قضاوت نكنيد.يا علي
    • بی نام A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      7 1
      خوب مشکل هم همینه دیگه قورربونت برم!!! یه تیر نبوده حاجی سنگ تموم گذاشته و برای سوسک کردن طرف، گلگیر و کاپوت جلو رو تیر بارون کرده... اگه اراده شلیک به شخص رو داشتن که مغز جفتشون پخش شیشه شده بود!!!
  • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    فقط اعدام حکمش اینه
    • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      6 349
      این ها را اعدام کنند تا تو وامثال تو ارازل واوباش هر کاری دلتان خواست بکنید .دفاع ازحریم خانواده برهرکسی واجب است
    • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      15 93
      تندروي نکنيد
    • بی نام US ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      52 1
      محاربه هست اینکار دیگه.
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    168 1
    متاسفانه مداحا همه کاره مملکت شدن
  • محمود US ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    125 3
    مشکل هفت تیر کشی یک مداح نیست. در هر قشری می توان چنین پدیدیه هایی دید. مشکل از آن زمان شروع شد که مداحان مجالس عزاداری را با میدان رقابت سیاسی اشتباه گرفتند و با استفاده از احساسات پاک مردم شروع به تخریب و توهین به عده ای از بزرگان نظام کردند. در حالی که یک مداح که عموما سواد زیادی ندارد صلاحیت نظر دادن در موضوعات سیاسی در جمع را ندارد. جالب اینکه این مداحان دسته جمعی و با هدفی مشخص کار می کنند انگار که اتاق فکری با امیال سیاسی خاص پشت سر آن ها است.... این بی بی سی یا سایر سایت های خبری نیستند که به مداحی شلیک می کنند... بله این اقدامات خود مداحان است...
    • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      95 0
      مثلا تا حال چند استاد دانشگاه يا معلم هفت تير كشي كردن؟
  • میثم EU ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    77 1
    بحث اصلا سر مداحی نیست. بحث سر اینه که خیلی ها با صدای بهتر و با خلوص نیت بیشتر دارند برای اهل بیت کار می کنند و هیچ ادعایی هم ندارند. ولی فقط ایشون باید... مجوز سلاح گرم داشته باشه. اتفاقا بیاید توی بچه مذهبی های اصیل ببینید امثال ایشون چقدر طرفدار داره، اونوقت دلیل این حرکات دستتون میاد.
  • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    145 1
    معنی جدید اراذل و اوباش این است یک نفر هفت تیرکشی میکند طرف مقابلش اراذل و اوباش می رود بعد اراذل و اوباش برای شکایت به کلانتری می رود مثل اینکه زبان فارسی هم داره عوض می شه
  • معلم IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    289 2
    یک معلم اگر یک حرکت ناخواسته انجام دهد . اخبار بیست وسی و بیست چهل شبانگاهی صبح گاهی اعلام می کنند و معلم را مجبور به معذرت خواهی جلوی رسانه ملی می کنند اما آقایون به ..... هم نیست. درد درد فرق است نه فقر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      181 2
      شیری که خوردی حلالت باشه با این کامنت .قصد توجیه ندارم ولی هنوز یادمون نرفته اون مدیری که تو یه شهرستان یه سیلی به یه دانش آموز زده بود(حالا خدا می دونه اون دانش آموز چکار کرده که این بنده خدا اختیار از دست داده) همون شب بیست وسی بدون اینکه چهره اش رو شطرنجی کنه (کاری که برای متهمین اختلاس هم میکرد) طرف رو به عذر خواهی و غلط کردم انداخت .به قول دوستمون دردمون بیشتر از فرقه نه فقر
    • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      65 2
      دردمون فقر فرهنگیه عزیز معلم
  • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    وقتی این همه آدم میرن توی مجلس اینا عزاداری میکنند باید هم ازشون بترسن. باید هم سعی کنن تخریبشون کنن
  • جواد IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    ملت عزیز مواظب باشید خیلی از شماها الان احساساتی عمل میکنید و راحت گول میخورید.دشمن به این نتیجه رسیده که راحت میتونه شمارو گول بزنه .پس دقت کنید و فورا هر خبری رو باور نکنید.الان دشمن در حال دودسته کردن ملت ایرانه و بعد دچار کردن به سرنوشت امثال کشور مصر و...مواظب باشید از ساده گی شما سوءاستفاده نکنن چون بازیهای سیاسی هزاز تو داره و راحت گول تون میزنه.
    • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      103 3
      اقای محترم مردم ساده نیستند بلکه خیلی فهیم تر تو وامثال تو هستند اگه از سادگی تو سو استفاده شده به حساب همه مردم نزار
    • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      88 1
      چرا منطقی حرف نمیزنی قانون باید واسه همه باشه جرم کرده باید به شدت مجازات بشه
    • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      95 2
      جواد تو منو از خواب غفلت بیدار کردی! تو منو با بوی حقیقت آشنا کردی!
    • شعبون A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      54 1
      داش جوات دشمن فقط ملتو گول ميزنه ...ما ها كه اصلن احساسياتي نيستيم.
  • نیما RO ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    6 133
    هرروز یک نفر توی این جامعه باید نابود بشه یک روز محسن قهرمانی یک روز فلان بازیگر که مورد تهمت قرار میگیره که کشف حجاب کرده و بعدا معلوم میشه زن یک خواننده لس آنجلسی بوده و حالا مداحی که معلوم نیست کی هست تا جامعه مداحی زیر پا گذاشته بشن نوبت خودمون هم میرسه دیر یا زود
    • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      16 11
      داستان محسن قهرمانی را با این بابا قاطی نکن. محسن در آن قضیه مظلوم واقع شد
  • رضا A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    94 1
    گذشت اون زمانی که یه صداوسیما بودو فقط دست شما الان کوچیکترین رفتارتونو همه میبینن خودتونو و رفتارتونو اصلاح کنید
  • سرباز A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    131 1
    ارازل و اوباش کدومه؟ یک زن و شوهر عادی بودن که چون با این آقا تصادف کردن و دعوای لفظی بین راننده ها در گرفته ، این آقای مداح شلیک کرده ، اونها ها رفتن کلانتری شکایت کردن از این مداح اگه ارازل و اوباش بودن که شکایت نمی کردند و کسی هم اصلا خبر نمی شد
  • امیر A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    45 0
    چون نیک نظر کرد پر خویش دران دید !
  • بی نام GB ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    62 12
    ما به سایت های بیگانه مراجعه کردیم . هیچ خبری در این مورد درج نشده لطفا چرت نگید و شلوغش نکنید.
    • رضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      11 36
      دوس عزیز شما که از وی پی ان بیگانه استفاده م کنید شما دیگه چرا ؟
  • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    80 0
    اگه هر کس به خاطر دفاع از خانوادش بخواد تفنگ دست بگیره که اینجا هم میشه عراق و...
  • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    یادم نمیره برنامه ی شب یلدای شبکه 3 همه مهمونا یه ربع صحبت کردن این آقا 1 ساعت !!!!
    • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      61 4
      متاسفم
    • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      7 0
      ببخشید من تلویزیون نمی بینم. یعنی این یارو توی تلویزیون هم برنامه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    50 40
    آمار مثبت و منفی ها کاملاً مشخصه که دستکاری میشه! من همیشه خبرآنلاین و میخمونم؛ تو این 2-3 روزه آمار مثبت و منفی ها خیلی جهت دار داره عوض میشه!
  • حقگو IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    70 41
    دوستان فکر نکنید اینهای که مخالف عمل این آقای مداح هستند مخالف مداحی و ائمه هستند مردم ایران پوست وگوشت وخونشان با مداحی اجین می باشد به یاد ائمه(ع) زنده اند لذا حساب اینها از هم جداست ما به عشق امام حسین در مراسم روضه ومداحی اینان شرکت می کنیم نه بخاطر مداحی اینها
  • حمیدرضا A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    115 0
    اسلحه از کجا میشه خرید؟ شاید ارازل به ما هم حمله کردند..
  • بوق IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    82 0
    هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک......
    • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      14 28
      ولمون کن بابا تو هم، نمک؟!
  • محمد EU ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    95 5
    واي به حال ملتي كه در آن مداح ها اسلحه مي كنند ، مداح ها سياستهاي خارجي را تعيين مي كنند و مداح ها مجازند به همه فحش بدهند .......
  • حسن A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    52 2
    هر کسی در هر عنوان و مقامی از مقامش سواستفاده کند باید اشد مجازات را برای او در نظر گرفت .. (مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از سران قوه قضاییه)..... مردم به حرمت حسین(ع)به این افراد اعتماد میکنند ولی افسوس که این افراد از این اعتماد مردم نهایت سواستفاده را میکنند و کارهای مثل حمل سلاح و تیراندازی انجام میدهند
  • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    91 0
    (هزاران مداح مخلص)کدام هزاران مداح مخلص
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    87 1
    اقاماهم بریم مداح بشیم که مجوزحمل سلاح بهمون بدند........
    • پیرمرد IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      51 0
      مداح شدن چه آسان،شلیک نکردن سخت است...
  • محمد EU ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    91 15
    همين كارا رو كردين كه كه مردم رو از دين دور كردين،چون هركي حرفي زد چسبوندينش به بي بي سي و راديوفردا
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    64 18
    بله وقتی این مداح که جزو سران مداحان است اینگونه رفتار می نماید نتیجه و بازخوردش به همه مداحان بر میگردد فرافکنی نکن...
    • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      3 60
      درسته ک رفتار اقدام این مداح کاملا غیر قانونی بوده ، لطفا این رفتار رو به سایر مداحان نسبت ندید
  • مهدی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    4 78
    بي خيال شو بابا
  • سعید م A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    75 2
    اگر برخورد قاطع نشه نام مذهب رو هم زیر سوال میبرند، برخورد مناسب بشه تا همه بفهمند و درس عبرتی هم باشه، به نظر من جزای این مداح قانون شکن اشد مجازاته
    • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      46 39
      یه طرفه به قاضی نرو. آخرتی هم هست که باید بری حواب بدی
  • احسان IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    72 18
    خبر آنلاین از شما هم انتظار می رود این خبر را کوچک و کم اهمیتجلوه ندهید. کسی با بقیه مداح ها کاری نداشته. این آقا یکی از سرشناس ترین مداح هاست. مگه قاضی هست ایشون که سلاح مجاز هست حمل کنه. در ثانی حاج حسن کاظمی دوست بابک زنجانی تو ودروی ایشون چیکار میکرده. اگر انتقاد پذیر باشید کامنت بندهرا درج میکنید.
    • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      67 33
      این طوری باشه علی دایی هم دوست بابک زنجانی است. پس دیگه هیچ کس حق نداره سلام علی دایی رو علیک بگه ؟ مگه صرفا قضات باید اسلحه داشته باشن ؟ البته قضات هم فقط اون هایی که ریاست مجتمعی رو دارند اسلحه دارند.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    71 5
    بابا شلوغش نکنید چیزی نشده که .یه شلیک ناقابل بوده.
  • ایرانی A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    75 20
    اگر قرار باشه هر کس که احساس خطر کرد اسلحه بکشه پس برای اینکه عدالت برقرار بشه باید همه اسلحه داشته باشن . اصلاً من هم اسلحه می خوام !
  • مهدی A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    96 40
    باز هم رسانه‌های رسمی ما خودشون رو زدن به ندیدن و فضای رسانه‌ای افتاده دست حریف. تا فردا مرتضوی هم میکنن توی ماشین محمود کریمی. ماشین رو به رو هم میشه دو تا دختر مظلوم که توی اون تاریکی شب هیچ پشت و پناهی نداشتن.
    • بی نام IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      3 0
      رعیت تو ماشین بوده یا نه؟ طرف مقابل زن و شوهر بودن یا نه؟
  • یوسف A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    با قاطعیت میگم، دارن برای حاج محمود پاپوش درست می کنند. حاج محمود خودت ماجرا را زود تو ضیح بده! اگر خطا کردی و زود از کوره در رفتی، معذرت خواهی رسمی کن و از اون آدمها دلجویی کن. اگر هم خطا نکردی راه را بر شایعه سازان می بندی!
    • meli A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      35 1
      ما هم خیلی خوشحال میشیم اگه ایشون خودشون توضیح بدن!!!! ولی وافعا چه توضیحی واسه یه همچین برخوردی میشه داد؟ ینی این آقا انقدر روی اعصابش کنترل نداره که به این راحتی دست به اسلحه نبره؟؟؟ من فکر نمیکنم هییچ چیز دلیل خوبی برای هفت تیرکشی وسط شهر باشه! متاسفم! واقعا که....
  • بیطرف A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    دوستان بدانید قیامت مسئولید اگر بدون اطلاع تهمت بزنید و آبروریزی کنید.همتون با رسانه ها.
  • محمد IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    43 46
    آقای بی نام!!! اگه قرار بود به هرکی که احتمال ترورش بالا باشه اسلحه بدن، الان علی محمدی و شهریاری زنده بودن دوست عزیز!!لطفا جوری صحبت نکنین که به شعور جمعی توهین بشه!!
    • نرگس IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      44 11
      من توي يه مصاحبه از پدر يا همسر مصطفي احمدي روشن خوندم كه كه شهيد احمدي روشن مجوز حمل سلاح داشته
  • ایمانی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    58 16
    صبر کنید زمان همه چیز رو معلوم میکنه
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    40 1
    حرف شما درست.اما بگویید که آن دسته از مداحان درست کردار و نیک گفتار در اعتراض به آن دسته ولو قلیل مداحانی که تعزیت اهل بیت علیهم السلام را دکان کرده اند و ابزار سوء استفاده،تا این روز چه کرده اند و چه گفته اند؟مگر اول پیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر نبود؟چرا دربرابر هم صنفان متقلبشان سکوت پیشه کرده اند؟
  • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    57 20
    منم يه شب نزديك هفت تير همچين اتفاقي واسم افتاد.اسلحه رو از كجا مياوردم؟؟؟!
  • بی نام A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    60 0
    این همه که ترور شدن چرا به عقلشون نرسید مسلح باشن!!!!!!!!
  • amir IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    47 4
    من نمیدونم کی مقصره اما جناب کریمی باید با توضیح این قضیه رو فیصله بده سکوت ایشون یه علامت سوال بزرگه
  • کامران A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    67 22
    از زبان ... رکیک ترین وجندش اورترین فحاشی ها را به سیاسیون شنیدم.
  • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    107 4
    آقا چند تا تیر زده دیگه بنده خدا. اینقدر کـــــــــــــــــــــــشششششششششششششش ندید قضیه رو
  • شهروند A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    50 3
    نویسنده مطلب خود شما اتیش بیار معرکه ای مردم شعور دارن میفهمن که کی مداحه کی شیپور چیو حرف یاوه زن باید تکلیف همچین ادم های جیره خوار و سو استفاده کن مشخص بشه
  • بی نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    34 0
    چقدر بده که ما باید اول این خبر مهم رو ابتدا تو صفحات اجتماعی ببینیم حالا هم خبرانلاین یه اشارتی کرده به ان.چرا وقتی همین کار رو یه فرد عادی انجام بده ، همه بسیج میشن و حرفو چیزهای دیگری هست . ولی وقتی یه مداح این کار رو انجام میده هیچ حرفی دیگه نیست. پس عدالت کجای کار قرار می گیره؟
  • اىران A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    52 1
    باىد قوه قضاىىه برخورد قاطع انجام بده
  • محمد IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    8 109
    قضیه رو درست به مردم بگید.ایشون از خودش دفاع کرده در مقابل مزاحمتی که برای ایشان و خانوادشون درست کردن.بعد هم جالبه که اول از همه ضد انقلاب برعلیه ایشون مطلب میزنن و مطلب دروغ رو نشر میدن
  • محمودح A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    8 165
    درود بر محمود کریمی،اماده ایم اماده
  • علي IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    29 6
    ياامام حسين
  • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    21 1
    اتفاقا کمی مساله رو با دقت بررسی کنیم به نتایج جالبی میرسیم.البته این وظیفه روی دوش رسانه ها و خبرگزاری هاست!
  • فرشاد US ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    41 15
    آقای نویسنده یه جوری نوشته که انگار حالا چی شده... بابا دوتا تیر زده دیگه... بیاید با هم دوست باشیم اصلا حرفش رو نزنید!!!!!!!
  • حق A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    48 3
    باید جلوی این کارای کریمی رو گرفت . این سوئ استفاده از معروفیت و سیاسته . مگه اون زوج جوان چه گناهی داشتن .
  • علي IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    61 1
    تاسف تاسف پليس سكوتش به علت خجالت اور بودنه روايته
  • بی نام US ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    40 1
    اقای مهاجری خیلی انتزاعی و تک بعدی به سراغ قضیه رفتید تکلیف انهایی که با امام حسین مشکل دارند معلومه ولی فکر نمی کنم این جور افراد زیاد باشند و اونایی هم که هستند قابل اعتنا نیستن چون اکثریت قابل توجه مردم اعم از انقلابی و غیر انقلابی با امام حسین مشکل ندارند شما بعنوان یک خبرنگار حوزه اجتماعی باید عمیق تر به این پدیده و عکس العملهای ان بنگری و همه چیز را بگردن ضدیت با روضه خوانی و امام حسین نیاندازی ، بازتاب این حادثه عکس العمل به پدیده قدرت گیری سیاسی مداحان است کسانی که با استفاده از این تریبونی که باید مقدس می ماند برای تسویه حسابهای سیاسی استفاده کردند کسانی که از همین تریبون مخالفان سیاسی شون را لعن کردند و دشنام دادند انهم به وقیحترین شکل و ادبیاتی ، اگر کسی امروز ابروی روضه خوا
  • عرفان IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    7 128
    ايشون كسي هستند كه باي خيلي از جوونارو به مجلس امام حسين باز كردن.يعني تاثير ايشون بر اعتقادات جوانها اكر از علما بيشترنباشه،كمتر نيست.حالا با درست شدن اين قضيه ،مثل اينكه بعضي دارن به هدفشون يعني خراب كردن وجهه ايشون ميرسن.ما مردم هم كه مثل هميشه سريع و با عجله واكنش نشون ميديم.
    • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      7 0
      چرا مطلب رو وارونه می ریم؟ ایشون که این همه رو جوونا تاثیر میذارن، نباید بیشتر زیر ذره بین باشند؟ اگه راست و حسینی بخوایم برخورد کنیم، حتما باید خودش بره خودش و اسلحه اش رو تحویل بده و درخواست اشد مجازات رو برای خودش بکنه، نه این که به احضاریه جواب نده!!! این که به پیروانش داره چیزای ضد حسینی یاد می ده!!!!! کجاش حسینیه؟؟؟
  • بی نام US ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    38 0
    ادامه... اگر کسی و چیزی امروز ابروی روضه خوانی و مداحی را ببازی گرفته باشد همین بساط سیاسی کردن و جناحی روضه امام حسین و تشکیل یک صنف قدرت و ثروت تحت لوای مداحی اهل بیت است ، به شما طمینات می دهم اقای کریمی نه به قانون تمکین خواهد کرد و نه اگر گناهش اثبات شود معذرت خواهد خواست قبل از ایشان هم اتفاقاتی برای چند مداح معروف دیگر پیش امده بود و مریدانشان سعی کردند لاپوشانی کنند قدرت و مقدس مابابی و خود را برتر دیدن از مردم بدون فراهم شدن زمینه هلی اخلاقی ان خیلی خطرناک تر از خطری است که شما بدان اشاره کردید کسی عمل مداحان را به پای امام حسین نخواهد نوشت حرف بر سر سو استفاده از دستگاه عزاداری امام و احساسات مردم است مگر همین چند وقت پیش یک مداح معروف دیگر به یک مرجع تقلید توهین نکرد؟
  • مهدی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    42 2
    فردا بعضی ها نگوییند ما با اصل عزاداری مخالفیم ما از بچگی عزادار حسین بوده ایم.ولی متاسفانه بعضی از مداحان مسلح راه خود را خیلی وقت از راه ملت جدا کرده اند .گویا کمتر مشکل اقتصادی دارندوخبر ندارند که به خاطر سیاستهای اشتباه اقتصادی ادولت قبلی ملت تحت چه قشارههایی هست .جیب ما که پر از دفترچه ی اقساط بانکی است.آیا جایی برای حمل سلاح برای بعضی وجود دارد؟
  • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    44 11
    نویسنده محترم ، بحث عزاداری در میان نیست شما به عزاداری ربطش نده . حرف اینکه که این آقا چرا باید اسلحه حمل کنه ؟؟؟؟ حالا که مداح هم هست و باید الگو باشد . بردار من ، هر اتفاقی تو این مملکت میفته شما به عزاداری ربطش نده .
  • بی نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    6 19
    قضیه چیه؟چی شده؟ خبرجون خیلی گنگ نوشتی!!!
    • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      24 3
      بد نیست بدانی در اینترنت جستجو هم امکانپذیره!
  • 123 A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    53 0
    ﺍﮔﺮ ﻃﺮﻑ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺍﺭﺍﺫﻝ ﻭﺍﻭﺑﺎﺵ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﭼﺮﺍﺑﺠﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﻨﻨﺪ ﺑﻪ ﮐﻼﻧﺘﺮﯼ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺣﺎﺩﺛﻪ ﻭ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ؟
  • علیرضا IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    46 1
    ما هفت روز هفته، رو تو هیئت میگذرونیم اما اما حسین(ع) رو قاطی اسامی سیاسی نمیکنیم. کی به آقایون ارضی؛حدادیان و کریمی و ... گفته شما خونتون رنگین تر از بقیه مردمه؟ اگه آبرویی داشتین به خاطر امام حسین(ع) بود نه چیز دیگه.
  • قضاوت کار خداست خدایی نکنیم A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    6 157
    محمود کریمی مداح بامداد چند روز پیش در یکی از اتوبان های تهران در حال حرکت بود از سوی سرنشینان چند خودرو مورد تهدید قرار گرفت .در این جریان سرنشینان این خودروها با ویراژ دادن اطراف خودرو محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان می کنند. پس از توقف خودرو کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودرو کریمی می روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده خود و دور کردن آنها اقدام به شلیک هوایی می کند که این کار هم نتیجه نمی دهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می کند و نهایتا آنها از اطراف ماشین کریمی فاصله می گیرند. محمود کریمی دارای مجوز حمل سلاح است.
    • امیر IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      35 0
      واسه همین بوده که مزاحمها رفتند کلانتری شکایت؟!!!!!!!!!
    • احسان A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
      10 0
      این تیکه از داستان خیلی باحال مزاحم ها بعد از شلیک تیر هوایی به مزاحمت ادامه دادند. مزاحم ها حتما روین تن بودن که چنین جرئتی داشتن
  • ناشناس A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    8 149
    اتفاقااصل مسئله همینه.این جلسات عزاداریه که خائنین به وطن وفتنه گران رارسواوبیچاره کرده.بدبختهافکرمیکنندباچهاراراجیفی که درروزنامه دشمن که به نیابت ازاسرائیل دراین کشورچاپ میشه فرهنگ حسینی وعزاداریها جمع میشه.زهی خیال باطل.تازه شروع شده.حاج محمود کریمی وخانواده اش رادرشب یلدا اگردیده باشیدوکل مادحین اهل البیت نوکران اهل بیت ونظام وولایتند.بکوری چشم همه وهابی ها سلفی ها-ودشمنان اسلام وایران
    • بی نام A1 ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
      33 2
      عاشق ادب و شخصیتتم !!!
  • بی نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    11 3
    شما خبر نگاران هم دارین دروغ میکین دیروز صبح 5 تیر شلیک شده بود بعد از ظهر شد 2تا تیر حالا قضاوت کنید
  • فرزاد IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    18 2
    محمود کریمی اسلحه رو ازکجا اورده بوده؟
  • علی A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    20 0
    اصل قضیه این است که در یک کشور قانون مدار همه افراد جامعه باید طبق قانون عمل کنند اگر قرار باشد هر مقامی طبق قانون خود عمل کند و هر جا که خواست هفت تیر کشی کند باید به دوره وسترنها برگشت
  • hamed A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    7 71
    نه خدایش کدوم روایت بیشتر به واقعیت نزدیکتره روایت یکی از نزدیکای محمود کریمی یا روایت سایت بالاترین که گفته ماشین محمود کریمی با ماشین یه زوج جوان تصادف میکنه بعد با هم درگیر میشن یکی از همراهان محمود کریمی تیراندزی میکنه و فرار می کنند آخه یکی نیست بگه اولا کسی که همراه محمود کریمی بوده و اسلحه داشته (البته با مجوز)باید خیلی احمق باشه که سر همچین مسله کوچکی تیراندازی کنه دوما اگر در تصادف بالاخره یکی مقصر بوده وباید خسارت اون یکی رو بده حالا محمود کریمی رو که همه میشناسنش بیاد برای یک تصادف درگیر بشه و وجه خودشو خراب کنه البته شاید هم همه ی اینا شایعه باشه......
  • بی نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    20 0
    مگر ما شیعه امامی نیستیم که خود در جایگاه متهم نزد قاضی رفت،مگر سیره امامان چراغ راه ما نیست،پس چرا اینقدر از دادگاه و محاکمه میترسیم؟...
  • اسماعیل A1 ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    6 155
    شماها با هر کی طرفدار ولایت باشه مشکل دارین و برای خراب کردنش دست به هر کاری می زنین - از بس مال حرام خوردین
    • خسته A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      17 1
      ادب مرد به ز دولت اوست !!! مودب باش جوان ، اینجا یه سایت وزین و شناسنامه دار هست شما میتونی اینجور نظرات و اینجور کامنت ها رو در سایت های ...نیوز که عهد اخوت با جایی ندارند !!!!! بنویسی . بی ادب ...
    • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      54 2
      سلام دوست عزیز شما بیایید توضیح دهید که چگونه یک زن و شوهر مزاحم خودروی اقای کریمی شده اند در حالی که دو سرنشین مرد حداقل در ماشین جناب کریمی بوده؟چرا ایشان تبراندازی کرده؟مقصر تصادف که بوده؟چرا صحنه را ترک کرده؟چرا به دادسرا نیامده؟چرا اون زن و شوهر اراذل رفته اند شکایت کرده اند؟اینها را شما شفاف سازی کنید مساله حل می شود من نمیگویم که مشکل از جناب کریمی بوده به هر حال سوالاتی پیش امده ضمنا تیر اندازی محاربه محسوب میشود و حکمش مشخص است.اگر این زن و شوهر جرمی مرتکب شده اند چرا رفته اند شکایت کرده اند؟ممنون میشوم توضیح بفرمایید یا علی
  • حمید US ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    27 0
    این عمل در حکم محاربه است... حتی نظام برای دفاع از خودش نباید اجازه بدهد این گونه افراد با پوشش دین و مذهب به وجهه ی کشور و سیستم ضربه وارد کنند... چرا برای یک مداح از نظام مایه میگذارید؟ رهبری چند بار نسبت به این سو استفاده ها هشدار داده است؟ مگر ایران تگزاس است؟....چه حقی داشته ایشان که هفت تیر کشی کند؟.... از رئیس محترم قوه ی قضاییه به عنوان یک شهروند عادی خواهشمندم که در اسرع وقت به پرونده ی ایشان رسیدگی کنند.
  • آندره IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    19 4
    هر دم از این باغ بری میرسد، تازه تر از تازه تری می رسد !
  • ایلیا IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    20 0
    اول شغل مداحی رو تعریف کنید بعد اختیاراتش رو بگین
  • معلم A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    17 6
    اگه ما رو توی زمستون گرگ بخوره توی جاده های کوهستانی روستا هیچ کس نمیگه آقا خرت چند حداقل ی سلاح شکاری هم به ما بدین تا از خود مون دفاع کنیم در برابر حیوانات.
  • che A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    21 0
    نظرات خوانندگان گویای همه چیز است ، هفت تیر کشی بشه و مردم لال که دین در خطر است ؟ من آن دینی که با خطای یک نفر بخطر بیافتد را نمیشناسم ، دریا با پوزه سگ نجست نگرد د ، مداح هفت تیر کش باید با اشد مجازات برسد ، با آوردن نام دین و مذهب و بستن آن به پای افرادی چون مداح هفت تیرکش این شمایید که دین و مذهب رو به مسلخ میبرید.
  • علی A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    19 3
    برای خبرآنلاین متاسفم که حالا که بعد از چند روز خبر رو زده بازم به طور تلویحی داره از ایشون دفاع می کنه. چطور اگر بازیگرا یا خواننده ها یه رفتار بدی ازشون سر بزنه فورا به کل صنفشون توهین می شه ولی این همه لات بازی از مداحان ببینیم و هیچی نگیم؟
  • بی نام NL ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    8 2
    قبول دارم که نباید به دلیل کار یک نفر یک عده را زیر سوال برد ولی کار به جایی رسیده که بهتر است مداحی را زیر سوال برد تا بتوان جلوی اینها را گرفت
  • فرهنگ1 A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    9 0
    از حیث حقوقی نمی توان بر اساس اخبار و گزارشات منتشره در سایت ها و رسانه ها به درستی قضاوت کرد. استفاده این مداح از سلاح، ولو با فرض صحت ادعای ایجاد مزاحمت برای وی، فاقد هرگونه وجاهت حقوقی و قانونی بوده و به لحاظ ایجاد رعب و وحشت حاصله در معبر عام و استفاده غیر مجاز از سلاح مزبور، نامبرده از جهت قانونی قابلیت تعقیب حقوقی و قانونی را خواهد داشت. با فرض ادعای بعدی وی مبنی بر دفاع مشروع در استفاده از سلاح نسبت به خودروی مجاور، این ادعا نیز مغایر با مولفه ها و ارکان دفاع مشروع از جهت حقوقی است.موضوع این نیست که مرتکب یک مداح بوده یا یک شهروند عادی و غیر مداح! جرم، جرم است و مستوجب مسئولیت و مجازات قانونی مقرر. ...
  • فرهنگ2 A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    8 0
    گرچه، نویسنده محترم در مقام نقد حاشیه های این حادثه برآمده اند اما واکنش های احتمالی رسانه های داخلی و خارجی را نباید بهانه ای برای توجیه عملکرد غیر قانونی و مسئولیت زای این مداح حامل سلاح مزبور دانست و در مقام نقد رسانه ها برآمد!؟ شاید وی مجوز حمل سلاح را داشته، لکن مجوز استفاده غیر قانونی و شلیک در معابر عام را برخلاف قانون دارا بوده است؟! شان و جایگاه مداحی در عرف و فرهنگ و شرع مشخص بوده و قضاوت این و آن در این رابطه موثر نخواهد بود.! مهم ،استفاده برخی از افراد و مداحان از این جایگاه و عنوان و ایجاد حاشیه یا تحت تاثیر قراردادن افکار عمومی و رسانه ها با افکار و کردار موهن خویش هست که محل توجه رسانه ها و سایت ها و مردم قرار می گیرد؟! دیگر دوره هفت تیر کشی و ارعاب و وحشت مردم به سر آمده است!
  • ناشناس A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    10 3
    مداح اگر واقعا مداح اهل بیت باشه نیاز به اسلحه نداره.
  • محمد IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    5 0
    مگه هرکسی می تونه اسلحه حمل کنه چه طوری مجوز گرفته .....بابک زنجانی اونجا چیکار می کرده ....مگه با هم دوستن.........
  • محمد A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    6 1
    کار اون مداح عدول از قانون بوده و باید مجازات بشه. با دیگران کاری نداریم. هر کس مسئول کار خودشه. ایشون اگه اشتباه کردند نباید به کل نسبت داد. البته ما تو جامعه یک سری افراد رو انقدر بالا می بریم که اونها جایگاه اصلی شون رو گم می کنند. مداحان محترم هستند ولی برخی از آنها، هم درگیر قدرت و هم درگیر فساد مالی و هم درگیر شهرت طلبی شده اند. این جور کارها ناشی از رفتار ماهاست. باید خودمون رو اصلاح کنیم.
  • دوست رسانه ای IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    10 0
    در این متن، سه بار کلمه «مزبور» به کار رفته است. مزبور یعنی «مکتوب» (اسم مفعول از زَبَرَ، یَزبِرُ). پس «مداح مزبور» یعنی «مداح مکتوب». در حالی که شما می خوسته اید بگویید «مداح مذکور». می بینید چی را به چای چی استفاده کرده اید؟ این نکته از اولین درس های ویرایش و نگارش است. از شما بعید است. دوستان رسانه ای هم از شما خواهش می کنند کمی هم به ادبیات نوشته تان بپردازید.
  • عقیق A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    3 33
    با شخصیتی که حاج آقا محمود کریمی دارند . محاله بدون دلیل موجه از تفنگ استفاده کرده باشند . یه کم انصاف داشته باشید اگه به خودتون هم با زن و بچه تو خیابون یه دفعه ای حمله کنند از هر وسیله ای واسه دفاع از زن و بچه تون استفاده نمی کنید ؟!!!!
    • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
      5 1
      بله از هر وسیله ایی استفاده می کنیم الا اسلحه اخه اسلحه مال از ما بهترونه اگر زن و بچه ما مورد حمله قرار بگیرن متاسفانه چیزی واسه دفاع کردن وجود نداره اخه زن و بچه ما از زن و بچه یه مداح کمترن دیگه
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    4 0
    در ادامه نظر قبلیم باید بگم نماینده مجلس انتقاد میکنه علیه اون دادستان می اد اعلام جرم می کنه نماینده ایی که در تریبون مجلس طبق قانون اساسی می تونه ازادانه هر حرفی رو بزنه و هیچ کس هم نمی تونه نماینده مجلس رو بابت حرفی که در مجلس زده مواخذه کنه اما مداح جماعت می تونه هر حرفی هر کاری رو بکنه ولی کسی جراتشو نئداره که مواخذه اش کنه جلب واقعا تو این جامعه نماینده مجلس در ازادی کلام از یه مداح کمتره ما داریم به کجا می ریم
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    1 4
    لايك شديد به اين متن آقاي مهاجري.
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    4 2
    آقا جان بی خود خودتونو خسته نکنید این قضیه هم مثل قضیه های دیگه ماستمالی میشه میره!!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 0
    در کشورهای پیشرفته رییسای جمهور بدون ترس با اتوبوس تردد میکنند اینجا چرا هر کس یه اسلحه گذاشته جیبش
  • psk A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    1 0
    این که آقای مداح بدون توجه و با رفتار شتابزده دست به تیر اندازی کرده گناه کاره شاید یکی از این تیر ها به این بنده خدا که جرمش فقط سبقت گرفتن از این مداح بوده میخورد
  • بی نام US ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    4 0
    آقای مهاجری چرا موقعی که به بهانه قضیه صفحه لیونل مسی بعضیا شروع به هجمه علیه کلیت تاریخ و فرهنگ ایرانی کردن این استدلال رو نکردی؟ چرا اون موقع ساکت بودی؟ شما فقط وقتی پای مسایل مذهبی باشه رگ گردنتون میزنه بالا؟ چرا توهین به تاریخ ایران عزیز آزاد است و قبحی ندارد ولی انتقاد به مداح اینقد براتون ثقیل است؟؟!!
  • ناصر US ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
    0 0
    پناه ببريم به خدا
  • بی نام A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
    0 2
    تحليل درستيه.ممنون
  • فرزند شهید AU ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    2 0
    سلام به همگی. عزیزان اصلا چه اشکالی داره من بچه مسلمان فرزند شهید جسارتا بگم که کم نیستند مداحانی که برای خودشون کاسبی درست کردن. چرا خون شهیدان و اسم مبارک ایمه رو برای هر مسلمان نمایی خرج می کنیم؟ تااه وکیلی این ظلم نیست؟ اگر از ترس برچسب "دشمن" خوردن کسی حرف نزنه که هر روز اوضاع بدتر می شه مومنی که اجازه حرف زدن نمی دی. یعنی هیچ بچه بسیجی مخلصی اعنراض نداره؟
  • بی نام A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
    1 0
    هر دم از این باغ بری میرسد