محجوب: افکار عمومی،استیضاح در ماه های پایانی مجلس را بهره برداری انتخاباتی می داند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می گوید: نمایندگان نه تنها نباید وزیر اقتصاد را استیضاح کنند که باید به دلیل زحماتی که کشیده از وی قدرشناسی کرد.

علیرضا محجوب در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص آخرین وضعیت استیضاح وزرای دولت یازدهم از جمله وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس خاطرنشان کرد: استیضاح حق نمایندگان است و آن ها حق دارند از ابزارهای نظارتی خود که سئوال و استیضاح نیز جزء آن هاست، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نمی توان منکر حق نمایندگان شد، تاکید کرد: در عین حال استیضاح وزیر اقتصاد را مناسب نمی دانم و با انجام این استیضاح نیز موافق نیستم چراکه معتقدم این استیضاح هیچ کمکی به بهبود وضع اقتصادی کشور نخواهد کرد.

وی با اشاره به این مطلب که با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس دهم، ایام خوبی برای استیضاح نیست، گفت: در صورت انجام این استیضاح ها در سال پایانی مجلس نهم، افکار عمومی خواهند گفت که ما نمایندگان می خواهیم در حوزه های متفاوت خود را عرضه کنیم و به دنبال بهره برداري انتخاباتي هستيم. از اين رو، چنين کاري برای مجلس و نمایندگانی که حتما با نیت خیر و به قصد ایفای نقش نظارتی وارد میدان می شوند، بازتاب خوبی نخواهد داشت.

محجوب تاکید کرد: معتقدم که استیضاح حق هر مجموعه 10 نفری از نمایندگان است که به نتیجه رسیده و طرح استیضاحی را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد هاند اما در مورد وزیر اقتصاد باید بگویم که حق طیب نیا، استیضاح نیست چرا که او برای کشور زحمت کشیده و تلاش کرده و باید از او قدرشناسی شود.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    آقاي محجوب،توي هراستيضاحي،حداقل چندتارأي خوابيده!غافل نشو!چون بانظارت استصوابي،خودبخودرقابت بين اصولگرايان ميشه،واينه كه چندتارأي ممكنه واسه استيضاح كننده هاكارسازبشه!
  • بی نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    پس استیضا ح رو برا چی گذاشتن ؟
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    استیضاح کسی که مردم ایران رو خاین و ضد انقلاب می دونه واجب و در هر زمانی لازمه
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    نعمت زاده رو استیضاح کنید
  • ايرج اميري A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    استيضاح كنندگان اين دوره باتفاق تندرو ها راي نمياورند .