ایرنا نوشت:معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عقب نشینی ایران در برابر آمریکا موجب حاکم شدن ظلم و تباهی در جهان می شود.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی شامگاه سه شنبه در یادواره سردار شهید 'ابراهیم علی معصومی' شهید شاخص شهرستان رزن و از فرماندهان دلاور گردان کمیل و قائم مقام تیپ عمار، افزود: علت ایستادگی ملت و جوانان کشورهای لبنان، عراق، یمن و سوریه در برابر آمریکا الگو برداری آنان از حماسه هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: مردم این کشورها بر این باورند همان گونه که ملت ایران توانست در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی بایستد آنها نیز با تاسی به این سیره و روش می توانند استکبار را به زانو درآورند.
او تصریح کرد: چنانچه ایران در برابر استکبار جهانی عقب نشینی کند، ظلم بر جهان حاکم شده و کشورهای زیادی که ایران را الگوی خود قرار داده اند، دلسرد می شوند.
معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از عوامل شکست و به زانو درآمدن دشمن حضور روحانی و استوار شهدا بود.
سردار یزدی یادآوری کرد: هنگام تهاجم رژیم بعثی به ایران، کشورهای زیادی برای شکست انقلاب نوپای ایران متحد شدند و به صدام حسین گفته بودند در صورت حمله، ایران یک هفته هم در برابر رژیم بعثی دوام نمی آورد.
وی افزود: تبلور اندیشه و تفکر امام راحل در رزمندگان باعث ایستادگی آنها در برابر جبهه کفر شد تا جایی که دشمن باورش شد که نمی تواند کاری را انجام بدهد.
او اضافه کرد: شلیک پی در پی موشک و گلوله از سوی هواپیما، تانک و توپ های دشمن با هدف شکست عزم پدران و برادران رزمنده صورت گرفت، اما هر چه هجوم دشمن بیشتر می شد رزمندگان سیلی محکم تری به آنها می زدند.
معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از دغدغه ها و نگرانی های اصلی دشمنان نظام اسلامی این است که کودکان با آموزه های دینی و سبک و شیوه شهدا آموزش ببینند.
سردار یزدی افزود: دشمنان با راه اندازی هزاران شبکه ماهواره ای و صدها شبکه فارسی زبان، فرزندان ایران را مورد هجمه قرار داده اند تا آنان را از راه شهدا دور کنند.
وی تصریح کرد: همه تلاش دشمنان نظام اسلامی به این موضوع معطوف شده که مردم آن گونه که از امام راحل حمایت و اطاعت می کردند، از مقام معظم رهبری اطاعت نکنند.
او با ذکر اینکه تجهیزات نظامی ایران خواب را از چشمان دشمن ربوده است، بیان کرد: قایق های کوچک ایران بر ناوهای دشمن لرزه انداخته اند بگونه ای که آرزو دارند هر چه زودتر خلیج فارس را ترک کنند.
وی گفت: دشمنان نگران این هستند که آیا ملت ایران ادامه دهنده راه امام حسین(ع) و راه شهدا هستند یا خیر، به این خاطر پیوسته فعالیت ها و ارزیابی هایی برای رصد ریزش افکار جامعه نسبت به ائمه اطهار(ع) و شهدا انجام می دهند.
معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با این وجود ملت ایران شیفته مسلک و سیره شهدا هستند و آرزو دارند فرزندانشان ویژگی ها و روحیه شهدا را داشته باشند.
سردار یزدی اظهارکرد: دشمن می خواهد نگاه و عمل مردم را از آموزه های دینی و شهدا دور کند بگونه ای که مردم در مراسم شهید و مجلس امام حسین(ع) حضور یابند ولی از مظلوم دفاع نکرده و راه شهدا را ادامه ندهند.
وی تاکیدکرد: آنها می خواهند ملت ایران همانند یهودی ها و مسیحی ها غیرفعال شوند بگونه ای که کودک کشی و ظلم را در ظاهر با صدور بیانیه محکوم کنند ولی در عمل کمکی به آنها نکنند.
وی تصریح کرد: آنها دوست دارند هر چقدر می خواهیم مرگ بر آمریکا بگوییم ولی در برابر آمریکا نایستیم، یعنی حرف و عمل ما یکسان نباشد در حالی که حرف و عمل شهدا یکسان بود.
معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز با پیروی از راه شهدا و این تفکر در ایران اسلامی افتخارهای زیادی کسب شده است.
سردار یزدی افزود: علت توفیق کشور و مسئولان در هر جایی، حرکت در مسیر و با تفکر شهدا بوده و علت هر شکست و ناکامی دوری از راه شهدا بوده است.
وی تصریح کرد: دشمن دنبال این است مادران را از تربیت دینی فرزندان دور کند و در این میان حرف های قشنگ مثل آزادی، دموکراسی و عدم تجسس در کار دیگران می زند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584123

برچسب‌ها