مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان و دو تن از منتخبان شورای شهر و شهردار رشت از بانوان مدال آور در رقابتهای تکواندوی همبستگی کشورهای اسلامی و مربیان آنها تجلیل کردند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، در این مراسم مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان ، احمد رمضانپور نرگسی نفر اول انتخابات شورای شهر و رضا رسولی یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت ، ثابت قدم شهردار رشت ، علی نظرمحمدی سرمربی و مربیان گیلانی که در رقابتهای تکواندوی همبستگی کشورهای اسلامی در باکو افتخارآفرینی کردند تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم فاطمه مداحی ، سودابه پورصادقی و طیبه پارسا دارندگان مدال برنز و حنانه همتی ، ملی پوش گیلانی حاضر در این رقابتها تجلیل شد. مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تشکر از حضور پرشور مردم از انتخابات گفت : مردم ما باردیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات با نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و دشمنان نظام را ناامید گذاشتند.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد فدراسیون و هیئت تکواندوی گیلان گفت : امیدواریم با انتخاب نمایندگان جدید در شورای شهر رشت رسیدگی بیشتر به ورزش و قهرمانان رشتی در شورا باشیم. احمد رمضانپور نرگسی عضو جدید شورای شهر رشت نیز گفت : سعی می کنیم عدالت را در خصوص قهرمانان ورزشی رعایت کرده و بیش از پیش از ورزش حمایت کنیم تا سلامت عمومی مردم و نشاط و عزت جوانان ، قهرمانان و تیمهای ورزشی را شاهد باشیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =