مهر نوشت: محسنی اژه‌ای گفت: اخیرا فردی بازداشت شده که متوسط حقوق ماهانه‌اش ۱۴۰میلیون بوده که این فرد اتهامات دیگری هم دارد.

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود با رسانه‌ها، درباره آخرین وضعیت تخلفات و جرایم انتخاباتی گفت: تاکنون ۶ استاندار احضار شدند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با بیان اینکه در بین احضارشدگان، فرمانداران و مسئولان دولتی هم دیده می‌شود افزود: پرونده‌های استانداران و فرمانداران اگر چه در تهران نباشد، باز هم در تهران رسیدگی می‌شود.

وی همچنین گفت: درباره پرونده‌های مفتوحه در تهران هنوز کیفرخواست صادر نشده اما در برخی از استان‌ها کیفرخواست صادر شده است.

محسنی اژه‌ای درباره آخرین وضعیت پرونده حقوق‌های نجومی هم گفت: در این مدت دیوان محاسبات افرادی را شناسایی کرد ولی تا امروز کسی به عنوان مجرم از سوی دولت مطرح نشده است.

وی افزود: ۵ نفر در بازداشت هستند و اخیرا فردی هم در این رابطه بازداشت شده که متوسط حقوق ماهانه‌اش ۱۴۰میلیون بوده است که این فرد اتهامات دیگری هم دارد.

تایید متواری شدن یکی از متهمان پرونده دانیال‌زاده از کشور

سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین جزئیات پرونده دانیال‌زاده هم گفت: این پرونده هنوز در دادسراست، کیفرخواست آن صادر نشده و برای دادگاه ارسال نشده است.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پاسخ به سؤالي مبنی بر اینکه شنیده شده دو نفر از متهمین مرتبط با دانیال زاده متهم اقتصادی، متواری شدند، گفت: یک نفر در رابطه با این پرونده متواری شده است.

وی با بیان اینکه این پرونده هنوز در دادسراست توضيح داد: کیفرخواست این پرونده صادر نشده و برای دادگاه هم ارسال نشده است.

رسول دانیال زاده از ابربدهکاران بانکی است که گفته می‌شود با فشار برخی مقامات ارشد دولتی توانسته مقدار زیادی تسهیلات دریافت کند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =